دانلود و خرید کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی احمدرضا اخوت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی اثر احمدرضا اخوت

کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

معرفی کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

یکی از موضوعات بسیار مهم در امر تعلیم و تربیت کودکان، موضوع مسائل جنسی است، زیرا این مسائل نه تنها می‌تواند تعلیم و تربیت را تحت الشعاع خود قرار دهد بلکه می‌تواند کل زندگی را تحت تأثیر خود قرار دهد. این قوا که در دوره دوم رشد خود را نشان می‌دهد در سایر دوره‌های زندگی باید ذیل عقل و خرد فعال قرار گیرد تا از ناحیه آن زندگی امنیت یافته و فرد دچار عوارض و آسیب‌های آن نشود. احمدرضا اخوت در کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» بر اساس آیات نورانی قرآن به ویژه سوره مبارکه نور و روایات اهل بیت علیهم السلام به بیان خطوط قرمز طرح مسایل جنسی و مباحث مربوط به آن در جامعه پرداخته است. عفاف، مراقبت از تمایلات، چگونگی کنترل امیال و فرایند تحقق عفاف، ضرورت توجه به مختصات مسائل جنسی در زندگی، ضرورت آگاهی به موقع نسبت به مسائل جنسی، پرهیز از فعال‌شدن زودهنگام مسائل جنسی، پرهیز از تقویت قوه خیال و وهم در مسائل جنسی، شکوفایی عفاف با توجه به آموزه‌های سوره نور، چگونگی آموزش مسائل جنسی در دوره‌های مختلف زندگی و مباحث مهم دیگر در حوزه بایسته‌های مسایل جنسی از موضوعاتی هستند که در این کتاب پیرامون آنها نکات ارزنده‌ای خواهیدخواند.

نظرات کاربران

ب.ر
۱۳۹۷/۱۲/۰۸

سلام. عالی خدا خیرتان بدهد. لطفا دو کتاب مهارتی خانواده (خانه ای متصل به خانه ی رسول و میخواهم خانه ای متصل به خانه رسول بسازم ) را در طاقچه قرار دهید.متشکرم.

Farzad Zs
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

خیلی خوبه

Navid1 Saddi1
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

عالی

حنیف
۱۳۹۸/۰۲/۰۶

خیلی خوب

آلا
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

نگاه دینی به تربیت جنسی کودکان و نوجوانان از ملزومات امروز جامعه ماست، این کتاب هم به خوبی از عهده آن برآمده اما در بعضی موارد تطبیق حدیث با شرایط کنونی شکل نگرفته و متناسب با اقتضای روز نیست

کاربر 2660615
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

سلام خسته نباشید من کتاب نوشتاری بهتردوست دارم تا کتاب صوتی والکترونیکی که فقط گوش دهیم چشما نمان تنبل می شود خودمان بخوانیم بهتر میباشد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
انسان روزی باید باور کند خداوند برای هدایت او همه چیز را در اختیارش قرار داده است.
آسمان شب
برای هر رخدادی راهی در عالم قرار داده شده که به طور طبیعی از آن راه، آن رخداد به وجود می‌آید.
آسمان شب
اگر انسان به جنبه‌های مادی خود بیش از جنبه‌های روحانی‌اش توجه کند سبب دنیاگرایی او شده و او را دچار خوی حیوانی می‌کند. ۱۹. هر انسانی به اعتبار انسان بودنش در معرض آن خصلت‌ها قرار دارد و می‌تواند با مراقبه از آنها به نحو مطلوب، سیر زندگی خود را به سمت صفات شایسته پیش برد.
~یا زهرا(س)~
هر چند به غیر از انسان هیچ مخلوقی با چنین ظرفیت، قدر و اندازه خلق نشده است؛ اما اگر همین مخلوق نتواند از امکانات موجود در راستای افزایش حد و حدودها و بالا بردن توانایی‌های خود بهره بگیرد نه تنها تا درجه بهایم سقوط کرده، بلکه «بل هم اضل» خواهد شد (۴).
~یا زهرا(س)~
مهم‌تر از حکمت کارکرد مخلوقات برای انسان، حکمتی است که برای خود انسان در هستی در نظر گرفته شده است
علی‌محمد گُـــلوردی
مهم‌تر از حکمت کارکرد مخلوقات برای انسان، حکمتی است که برای خود انسان در هستی در نظر گرفته شده است
علی‌محمد گُـــلوردی

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان