دانلود کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آنا گاوالدا

دانلود و خرید کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

معرفی کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

عشق در کارهای آنا گاوالدا همچون زندگی، موضوع اساسی است. عشق می‌تواند خوشبختی‌آفرین و اسرارآمیز و در عین حال دردآور و صدمه‌زننده باشد. کتاب گویای «دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد» دوازده داستان کوتاه دارد که می‌شود گفت مشخصه اصلی آنها عشق و اثر آن بر روان آدم‌ها است و همینطور رویارویی آنها با این پدیده و خصوصاً نیاز به دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن: سال‌ها به این باور بودم این زن بیرون از زندگی من بوده‌است، شاید نه خیلی دور اما بیرون از زندگی من. باور داشتم او دیگر وجود ندارد، که جایی بسیار دور از من زندگی می‌کند. دیگر هرگز به زیبایی آن روزها نیست، که متعلق به دنیای گذشته است. دنیای روزگار جوانی‌ام، زمانی‌که که سرشار از احساسات پرسوز و گداز بودم، زمانی که باور داشتم عشق همیشگی است و هیچ‌چیز بالاتر از عشقی که به او دارم نیست. از این دست حماقت‌ها. بیست و شش ساله بودم، روی سکو ایستگاه ایستادم. نمی‌فهمیدم چرا این‌قدر گریه می‌کرد. او را در آغوش گرفته و می‌بوییدم. فکر می‌کردم از رفتن من آنقدر ناراحت است و می‌خواهد ناراحتی‌اش را به من نشان دهد. چند هفته بعد، زمانی که غرورم را مثل یک چیز وقیح لگدمال کردم، تلفن زدم، یا در نامه‌های بسیار بلند شکوه‌آمیزی که نوشتم، بالاخره متوجه شدم. متوجه شدم آن روز مثل ابر بهار اشک می‌ریخت چون می‌دانست آخرین بار است که مرا می‌بیند، داشت بر مرده‌ی من گریه می‌کرد. این مجموعه داستان را با صدای لطیف مریم پاک ذات بشنوید.
معرفی نویسنده
عکس آنا گاوالدا
آنا گاوالدا

آنا گاوالدا نویسنده معاصر ادبیات فرانسه است؛ نویسنده داستان‌های کوتاه و رمان‌هایی عاشقانه. او در ۱۹۷۰ در غرب پاریس متولد شد. پدربزرگش جواهرساز بود و در سن پترزبورگ زندگی می‌کرد. زمانی که کارش را از دست داد از کشور خارج شد و همین شد که نسل‌های بعدی خانواده گاوالدا در فرانسه زندگی کردند. سال‌های زیاد زندگی در فرانسه آن‌ها را از ریشه روسی خود دور نکرد.

نظرات کاربران

مرضیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳

اگه داستان های عاشقانه دوست دارید، این یک عاشقانه خیلی خیلی جذابه. یک روایت از آدم های مختلف و احساسشون.

amirabbas
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

حسمان را ازخواندن کتاب توضیح دهیم

ARZO
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

چرت ترین چیزی بود که. شنیدم نخونینن😣😣😣😣😣🚫🚫🚫🚫

Mah9
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

صدای خانم پاک ذات رو اولین باره گوش میدم اما خیلی به دل میشینه خوانش خیلی خوبی دارن صدالبته که از آوانامه جز این توقع نمی رفت. آثار خانم آنا گاوالدا هم که نیاز به تعریف نداره عمیق، دوست داشتنی، روان

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۵۲,۵۰۰
۳۰%
تومان