دانلود و خرید کتاب ماروین نارنجی و تپه‌ی مرگ ۵ لوئیس سکر ترجمه راحله پورآذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ماروین نارنجی و تپه‌ی مرگ ۵

مجموعه کتاب‌های مصور و کودکانه «ماروین نارنجی» اثر لوئیس سکر، نویسنده آمریکایی موفق حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. آثار سکر تا کنون جوایز متعددی را برده‌اند از جمله کتاب «گودال‌ها» که برنده جایزه نیوبری ۱۹۹۹ شد.

سکر تا کنون بیش از ۲۱ داستان و کتاب آموزشی برای کودکان نوشته است و مجموعه جذاب «مدرسه کنار جاده» که در طاقچه هم منتشر شده، یکی از آنها است.

ماروین پسربچه‌ای با موهای نارنجی است که با مادر و پدر و خواهر و برادرش لیزا و جیکوب در شهر کوچکی نزدیک واشنگتن زندگی می‌کند. او مثل تمام بچه‌های دیگر است و آرزوها و خواسته‌های خودش را دارد. تنها تفاوت او با هم‌سن و سالانش این است که همیشه راه حلی برای مشکلات خودش پیدا می‌کند، حالا یا با راهنمایی گرفتن یا با فکر خودش.

او در این مجموعه پنج جلدی ماجراهایی می‌آفریند که هرکدام به برخی از ویژگی‌های شخصیتی کودکان اشاره دارند.

چهار اثر دیگر این مجموعه، ماروین نارنجی و شاهزاده گمشده؛ ماروین نارنجی و کیک پرنده؛ ماروین نارنجی و خانهٔ معلم و ماروین نارنجی و تپه مرگ نام دارند. درونمایه طنز این مجموعه هم کودکان را می‌خنداند و سرحال می‌آورد و هم به آنها درس‌هایی همچون داشتن اعتمادبه نفس، مسئولیت‌پذیری، رعایت آداب اجتماعی، استقلال و... می‌دهد.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

فوق العاده❤️😍💋😘 من 5 جلدش رو خوندم خیلی خوب بود اصلا دلم نمیخواست تموم بشه کتاب جوری بود که به راحتی درکش میکردی و همین باعث بهتر شدنش بود داستان های قشنگی داشت و نمیتونستی این کتاب رو دوست نداشته باشی پیشنهاد میکنم حتما

- بیشتر
رادمان
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

میشود این کتاب را رایگان کنید ؟

Elahe
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

عالییییییییی💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💞💞💞💞💞💞💞💓💓💓💓💓💓💓❤❤❤❤❤❤❤❣❣❣❣❣❣❣💟💟💟💟💟💟💟 این کتاب به بچه ها (نه )گفتن رو یاد میده

زهره ستایش
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

این کتاب در قالب یک داستان جذاب و ملموس به بچه ها یاد می دهد که وقتی در برابر شرایط ناخواسته قرار می گیرند چگونه برخورد کنند . من کتاب های ماروین نارنجی را دوست داشتم . چون توی هر

- بیشتر
♥︎Book worm♥︎
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

خوب بود😍

🌈maryaysa🌈
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

عالیه. من خیلی از این کتاب خوشم اومد. چون من هم خودم کلاس سوم هستم و ٩ سالمه. درباره دوچرخه سواری هم بود و درباره دنده های دوچرخه چیز های زیادی بهم یاد داد.

محبوبه . ش
۱۳۹۹/۰۴/۱۲

این کتاب برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است. نکات خوب تربیتی و روانشناسی را در قالب طنز به آنها می آموزد. من این کتاب رو برای پسرم خوندم و خودم هم لذت بردم.

Book worm
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

عاالی

ARSALAN SADEGHI
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

خیلی زیباست ... آسمان طوری می شود که انگار خودمان در آن صحنه نقش داریم

آیناز ر
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

این جلد دوست داشتم خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان