دانلود و خرید کتاب داروهای اعصاب و روان و مواد مؤثر بر روان سیدابوالقاسم مهری‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داروهای اعصاب و روان و مواد مؤثر بر روان اثر سیدابوالقاسم مهری‌نژاد

کتاب داروهای اعصاب و روان و مواد مؤثر بر روان

معرفی کتاب داروهای اعصاب و روان و مواد مؤثر بر روان

«داروهای اعصاب و روان و مواد مؤثر بر روان» کتابی برای روانشناسان و به قلم دکتر سیدابوالقاسم مهری نژاد است. در این کتاب انواع داروهای مرتبط با روان مثل آرامبخش‌ها، ضد سایکوزها، ضد تشنج‌ها، ضد افسردگی‌ها، داروهای موثر در اختلال دوقطبی و حتی داروهای روانگردان و موادد موثر بر اختلالات روانی معرفی شده اند: «اختلال دو قطبی جزء ده اختلال ناتوان‌کننده در جهان است و شیوع آن یک درصد کل جمعیت است. در این بیماری دوره‌های متناوب شیدایی یا افسردگی و دوره‌هایی با حداقل درجاتی از بهبود نسبی بروز می‌نماید. غالباً بیماری در دهه سوم عمر یا بعد از آن شروع می‌شود. داروهایی که برای اختلال دو قطبی استفاده می‌شوند عبارت‌اند از: یون لیتیوم، تعدیل‌کننده‌های عصبی، ضد تشنج‌ها، داروهای ضد جنون نسل دوم و یک مکمل غذایی با اسیدهای چرب امگا ۳.»

نظرات کاربران

Nino
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

چرا هیچ کتاب مرجعی برای دانشجوهای داروسازی تو طاقچه موجود نیست؟!⁦☹️⁩(ستاره صرفا برای ثبت نظر)

آقا مسلم
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

کتاب خوبی بود.

نگار
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

عالی. کامل. جامع. سپاس

روزبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

عالیییییی

ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

خوب بود و کامل خیلی خوشم می یاد با این که رشته ام نیست اما با داروها حال می کنم.مخصوصا با دارهای مفتامین و داروهای مغز و اعصاب که واقعا مثل معجزه هستند . خیلی جالب اند من به دقت داروها

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
لوکستین بیشترین اثر فعال کنندگی را در بین این گروه داروها واجد است که در بیماران دچار کاهش انرژی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ اما در بیماران دچار بی‌قراری یا کسانی که دچار مشکل در به‌خواب رفتن هستند باعث بدتر شدن علائم خواهد شد. به همین دلیل معمولاً بهترین زمان مصرف فلوکستین صبح‌ها بعد از صبحانه است.
کاربر ۲۲۳۳۲۷۰
داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین و نوراپی نفرین (SNRI) در این گروه فعلاً دو دارو ساخته شده است: ونلافاکسین و دولوکستین. ونلافاکسین در دوزهای کم مهارکننده بازجذب سروتونین و در دوزهای زیاد مهارکننده بازجذب نوراپی نفرین است. ولی دولوکستین در هر دوزی مهارکننده بازجذب سروتونین و نوراپی نفرین است.
کاربر ۲۲۳۳۲۷۰

حجم

۹۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان