دانلود و خرید کتاب ماجراهای شرلوک هلمز (جلد دوم) آرتورکانن دویل ترجمه امین توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای شرلوک هلمز (جلد دوم) اثر آرتورکانن دویل

کتاب ماجراهای شرلوک هلمز (جلد دوم)

معرفی کتاب ماجراهای شرلوک هلمز (جلد دوم)

سِر آرتور ایگناتیوس کونن دویل (۱۸۵۹ - ۱۹۳۰)، نویسنده و پزشک اسکاتلندی است.

وی شهرت خود را مدیون خلق شخصیت شرلوک هولمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.

دویل نویسنده پرکاری بود و آثار زیادی دارد. علاوه بر کتاب‌های شرلوک هولمز، تعداد قابل توجهی رمان تاریخی، کتاب تاریخ، از جمله کتاب مفصلی درباره بوئرهای افریقای جنوبی و نیز کتابی دربارهٔ احضار ارواح ( که در اواخر عمر، سخت بدان معتقد شده بود) نوشته است.

کتاب‌های شرلوک هولمز او، که اکنون بیش از خودش شهرت دارند، در ابتدا با بی مهری مواجه شد.

خوانندگان زیادی حاضر به خریدن چنین کتابی نبودند. تا جایی که او برای چاپ «اتود در قرمز لاکی»اش مجبور شد به مجلاتی روی آورد که داستان‌های مختلف و کم فروش را در یک یا چند شماره خود با کاغذهای ارزان قیمت چاپ می‌کردند.

اما پس از آن، رفته رفته بر شهرتش افزوده شد و پس از مدت کمی همان نشریه حاضر به چاپ داستان او در یک کتاب جداگانه شد و این نقطهٔ آغاز مجموعه‌های آرتور کونن دویل بود.

معرفی نویسنده
عکس آرتورکانن دویل
آرتورکانن دویل

آرتور کانن دویل نویسنده‌ی مشهور اسکاتلندی است که ۶۰ داستان معمایی با حضور کارآگاه بسیار محبوب تمام دوران‌ها، یعنی شرلوک هلمز و دستیار وفادارش، واتسون نوشت. کانن دویل از نظر حرفه‌ای یک پزشک بود که بعدها به یک نویسنده‌ی مشهور و موفق تبدیل شد.

نظرات کاربران

سلام
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

بهترین کتاب عمرم بوده

mobina
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

ببخشید دوستان. این کتاب مخصوص چه گروه سنّی هستش؟

گابو
۱۳۹۷/۰۳/۱۶

نسبت به فیلماش به نظرم یکم ساده تره و البته یکم فرق داره ولی در کل خیلی خوبه..

نه شرقی، نه غربی، انسانی
۱۳۹۵/۰۹/۲۹

شرلوک عشقه.... خواهشا کتابای دیگه شرلوک رو هم بذارید مخصوصا دره وحشت

SEYED
۱۳۹۹/۰۳/۱۹

عالی بود

ترانه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

با توجه به تجربه ای که در زمینه داستان های شرلوک هلمز دارم می توانم بگویم این یکی از بهترین کتاب ها دربین داستان های شرلوک هلمز است

reza
۱۳۹۴/۱۱/۲۲

بقیه مجموعه هم بزارین

nowgara
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

متن نگاری بدی داره به طوری که اولش نمیتونی تشخیص بدی که شخصیت داستان داره حرف میزنه یا داستان داره پیش میره

esmail t-v
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

هیچ وقت فیلمهای محشرش رو با بازی مرحوم جرمی برت کبیر فراموش نمیکنم /بهترین شرلوک هلمز تاریخ.

Ali barbar
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالی بود ولی گرون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
. واتسون، تصور کن چنین ماده‌ای اختراع شود و تمام انسان‌های روی زمین بخواهند برای خوشگذرانی، عمر بی‌ارزششان را طولانی‌تر کنند. در آن صورت دنیا به چه گندابی تبدیل خواهد شد؟
بلاتریکس لسترنج
همه‌ی خون آشام‌ها مردگان از قبر بیرون آمده نیستند. ممکن است یک فرد زنده خون آشام باشد.
چڪاوڪ
اگر با هم صادق باشیم، همه چیز بهتر پیش خواهد رفت.
چڪاوڪ
. من قبلاً مطلبی درباره یک پیرزن خوانده‌ام که برای دوباره جوان شدن، خون دختران جوان را می‌نوشیده.
بلاتریکس لسترنج
- منشأ اصلی، آقای بنت، عشق بی موقعی است که به سراغ پروفسور آمده و باعث شده فکر کند با جوان‌تر شدن می‌تواند به معشوقش برسد. وقتی شخصی سعی می‌کند برخلاف طبیعت عمل کند، همین‌طور می‌شود. زمانی که انسان‌ها بخواهند از مسیر درست سرنوشت خارج شوند، به درجه حیوانی خود باز می‌گردند.
بلاتریکس لسترنج
همه‌ی خون آشام‌ها مردگان از قبر بیرون آمده نیستند. ممکن است یک فرد زنده خون آشام باشد.
چڪاوڪ
هلمز با عجله اسلحه‌ی او را برداشت و بعد دست دوستم را به دور بدن خود دیدم که مرا به سمت یک صندلی می‌برد. زخمی شدی واتسون؟ به خاطر خدا بگو حالت خوب است. ارزش یک جراحت حتی زخم‌های بیشتری را هم داشت تا میزان محبت و وفاداری‌ای که پشت آن نقاب بی احساس و خونسرد هلمز پنهان شده بود را ببینم. چشمان مصمم و جدی او کم نور و مضطرب شده بود و لب‌های محکمش می‌لرزید. برای اولین و آخرین بار نمایی از یک قلب پر از احساس را در کنار یک مغز بی نظیر دیدم. لذت سالها خدمت ناچیز اما صادقانه‌ام در لحظه آشکار شدن احساسات هلمز به اوج خود رسید. چیزی نیست هلمز، فقط یک خراش ساده است. او با چاقوی جیبی خود شلوارم را پاره کرد و با خوشحالی و آسودگی بلند فریاد زد. حق با توست واتسون. کاملاً سطحی است. زمانی که صورتش را به سمت مجرم که با حالتی گیج بر روی زمین نشسته بود برگرداند از شدت عصبانیت سرخ شده بود. باید خدا را شکر کنی که اتفاق دیگری نیافتاد. اگر واتسون را کشته بودی، زنده از این اتاق بیرون نمی‌رفتی. حالا برای دفاع از خود چه داری بگویی؟
ترانه
من درباره سگ‌ها هم همین‌طور فکر می‌کنم. از نظر من آنها شرایط روحی و روانی خانواده‌هایی که در کنارشان زندگی می‌کنند را در رفتارشان منعکس می‌نمايند. تا به حال سگ خانواده‌ای افسرده را شاد و سرحال دیده‌ای؟ و یا برعکس سگی را سراغ داری که با خانواده‌ای شاد و خوشحال زندگی کند و بی حال و افسرده باشد
ehsan fatahi
ارزش یک جراحت حتی زخم‌های بیشتری را هم داشت تا میزان محبت و وفاداری‌ای که پشت آن نقاب بی احساس و خونسرد هلمز پنهان شده بود را ببینم. چشمان مصمم و جدی او کم نور و مضطرب شده بود و لب‌های محکمش می‌لرزید. برای اولین و آخرین بار نمایی از یک قلب پر از احساس را در کنار یک مغز بی نظیر دیدم. لذت سالها خدمت ناچیز اما صادقانه‌ام در لحظه آشکار شدن احساسات هلمز به اوج خود رسید.
محسن

حجم

۱۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۳۲,۶۲۵
تومان