دانلود و خرید کتاب نبرد خدایان (جلد دوم؛ بامداد تاریک) مرتضی رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نبرد خدایان (جلد دوم؛ بامداد تاریک) اثر مرتضی رضایی

کتاب نبرد خدایان (جلد دوم؛ بامداد تاریک)

نویسنده:مرتضی رضایی
انتشارات:نشر موج
امتیاز:
۴.۴از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نبرد خدایان (جلد دوم؛ بامداد تاریک)

دنیای «نبرد خدایان»، دنیایی خلاق و زادهٔ ذهن نویسنده است. مرتضی رضایی، با قلم شیوای خود، دنیایی فانتزی را توصیف می‌کند و داستانی حماسی را در آن سرزمین نقل می‌کند. ماجرای کتاب، از سرزمینی شروع می‌شود که در معرض حملهٔ اهریمن قرار دارد: «در اتاقی گرم و نمناک تنها بود. چشمان زرد و مارگونه‌اش به در خیره بود. پوزه‌ی سگ مانندش را به پشت دست مالید. دستش به پنجه‌های گرگ می‌مانست. پیکرش در جامه‌ی خاک گرفته و پاره شده‌ای پنهان بود. گویی سال‌هاست شسته نشده است. از او پلیدی می‌ریخت. پلشت بود. موهای پیکرش سیاه و زبر می‌نمود. پنجه‌های زرد و بلندش خود را به رخ می‌کشید. بر گِرد دو مچش زنجیری پولادین بود. چرخش دستش بانگ زنجیرها را در می‌آورد. زنجیرها به دیوار میخ شده بودند. بر زمین نشسته بود. خستگی از او می‌بارید. اما از چه خسته بود؟! در میان آن همه زشتی و پلشتی، آن‌چه شگفت‌آور بود، چشمان او بود. چشمانش می‌درخشید. چشمانی که گویی پاک شده باشند. به بلوری از شیشه بود. آن‌چه نگاهش را چنان روشن کرده بود که خورشید را گوشه می‌زد، بی‌گمان مهر بود. نگاهش با دل آشنا می‌نمود.»

نظرات کاربران

نیما
۱۳۹۸/۰۶/۱۰

کتاب خیلی جذابیه ولی شخصیت پردازی هاش یکم گنگه و توضیح زیادی برای شخصیت های غیراصلی داستان نمیده و اما جذابیت نگارش متن و خلاقیت نویسنده واقعا بی نظیره و سرشار از عناصر غیر منتظره هست.

یا حیدر کرار
۱۳۹۸/۰۷/۱۴

کتاب بسیار عالی است ولی قیمت هر جلد این کتاب خیلی زیاده. یا رایگان کنید یا تخفیف ۵۰ درصد و بالاتر از آن به کتاب بدهید و یا در کتابخانه همگانی بگذارید.

soheill
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

نثر کتاب یه کم خسته کننده است ولی وقتی عادت نیکنی تازه از داستان لذت میبری دلت میخواد تا اخر ادامه بدی

علی حصاری
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

کتاب عالیه و از جلد اول خیلی خیلی بهتره اول کتاب با هیجان شروع می شه ولی آخراش یکم ضعیف می شه اما در کل کتاب عالیه ولی فقط اول کتاب قشنگ تره

فرزند سیمرغ
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

فک کنم جلد چهارمش هم اومده. اونم بذارید. در کل از این مجموعه داستان خوشم نمیاد و کاملا مشخصه نویسنده تجربه داستان نویسی نداره... ولی با این وجود نمیدونم چرا میخوام ادامه اش رو بخونم ببینم آخرش چی میشه!

AVA
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

جلد دومش بهتر از جلد اولشه نویسنده ذهن خلاقی داره و به نظرم توی نوشتن یه کتاب عاشقانه هم کاملا موفق میشه، اینو از قسمت های بین آذر و فرهاد میشه فهمید

کاربر 1110805
۱۳۹۸/۰۴/۲۹

جالبه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
سام به بیم و ترس به آمیستریس نگاه کرد. پیدا بود چشم نداشته او این راز را بداند. پرسید: - چه کس میهن‌بانو را چنین گفته؟! میهن‌بانو به ریشخندی گفت: - از بانگ‌های آسمانی شنیدم... تو که باوری بر من نداری، دیگر چه در اوج آسمان باشم چه در ژرفای دوزخ... پاسخ بده... آیا راست است که آتش دیری به دود دچار بود و شما پنهانش می‌کردید؟
rezamahmoudi79
هیس! آرام! دوباره می‌خواهی خرمن خشک شاه را بسوزانی؟! از خاکستر این خرمن سوخته دیگر ققنوسی برنمی‌خیزد که با دشمن بستیزد. و با دستش لشکر را نشان داد: - این شاه خود مست بی‌باده است. تو در ساغرش باده‌ی هفت ساله می‌ریزی که کدام خرد را به سرش بازگردانی؟ سوشان بی‌تاب شد. مچ دست خود را از دست فراز بیرون کشید:
rezamahmoudi79
- چیست این؟! نفرین تازه‌ی دوده‌ی فرزاد بر دوده‌ی فرزین؟! یک روز میهن‌بانو... امروز سوشان... دلبسته‌ی هزار کس هستی و آن کس که به اندازه‌ی هزار کس دلبسته‌ی توست در پندارت خار بیابان است که تنها باید به تنهایی بسوزد و خاکسترش بر باد رود... آذر خنجر چوبی را از میان آن درآورد: - کلید قفس است... راهی به رهایی...
rezamahmoudi79

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶۹ صفحه

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶۹ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
تومان