دانلود و خرید کتاب واژه نامه بلاک چین‌‫ متیو کینیوا ترجمه هانیه عظیم زادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب واژه نامه بلاک چین‌‫

متیو کینیوا و کریستوف دبونیوییل در کتاب واژه‌نامه بلاک چین، شما را با مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک‌چین و ماینینگ یا استخراج پول آشنا می‌کند. هانیه عظیم زادگان و شیما سادات طباطبایی سپهر، این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند.

درباره کتاب واژه‌نامه بلاک چین

سال ۲۰۰۰ را باید نقطه عطفی در عرصه فناوری دانست. در طول سال‌هایی که از ابتدای قرن بیست و یکم می‌گذرد، فناوری بلاک چین مطرح شد و کم‌کم جایگاه خود را پیدا کرد. اکنون (سال ۲۰۱۹) زمان مناسبی برای استفاده از فناوری بلاک چین محسوب می‌شود زیرا این پروژه یک دوره آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است. متیو کینیوا و کریستوف دبونیوییل در کتاب واژه‌نامه بلاک چین، ۵۰ واژه مرتبط با این اکوسیستم را تهیه کرده‌اند. هدف از گردآوری این کتاب ایجاد واژه‌نامه‌ای برای درک رویداد بلاک چین است.

خواندن کتاب واژه‌نامه بلاک چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب واژه‌نامه بلاک چین را به علاقمندان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های جدید و علاقمندان به فناوری‌های نو پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب واژه‌نامه بلاک چین

بیت کوین (با حرف بزرگ B انگلیسی) اولین بلاک چینی است که در سال ۲۰۰۸ با نام بیت کوین به‌عنوان « سیستم صندوق پول الکتریکی همتا به همتا» توسط برنامه‌نویسی ناشناس منتشر گردید. بیت کوین (با حرف انگلیسی کوچک) به دارایی دیجیتال انتقال داده شده در زنجیره بلوکی یا همان بلاک چین بیت‌کوین اشاره دارد. خالق بیت کوین به‌صورت اختیاری، تعداد کل بیت‌کوین‌ها را ۲۱ میلیون بیت‌کوین تعیین کرده است. تقریبا در هر ۱۰ دقیقه ۱۲.۵ بیت‌کوین استخراج می‌شود و به ماینرهایی که آخرین بلوک را تشکیل می‌دهند، به‌عنوان پاداش تعلق می‌گیرد. الگوریتم اجماع یا توافق صورت گرفته (بخش قابل توجهی از یک جامعه بلاک چین) در شبکه بیت کوین، اثبات کار است. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب واژه‌نامه بلاک چین، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب واژه‌نامه بلاک چین

حمله ۵۱ %

رمزنگاری نامتقارن

بیت کوین

بلاک چین

تحمل خطای بیزانس

الگوریتم اجماع

دارایی رمزنگاری شده

رمزنگاری

سایفرپانک

برنامه غیرمتمرکز

سازمان غیرمتمرکز خودگردان

امضای دیجیتالی

حذف واسطه

دفتر کل توزیع شده

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان