دانلود و خرید کتاب راهنمای مادران شاغل کارول اسمیلی ترجمه فریبا مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای مادران شاغل اثر کارول اسمیلی

کتاب راهنمای مادران شاغل

معرفی کتاب راهنمای مادران شاغل

«راهنمای مادران شاغل» یکی از مجموعه کتاب‌های «کلیدهای همسران موفق» نشر صابرین و نوشته کارول اسمیلی و ایلین فارسلند است.

مجموعه «کلیدهای همسران موفق» می‌کوشد با نگاهی کاربردی به نیازها و مسائل زندگی مشترک چه در مرحله انتخاب همسر و چه در دوران پس از ازدواج، بپردازد. ارائه سبک‌ها و روش‌های مؤثر در شناخت، برقراری ارتباط و گفتگو، توجه متقابل به نیازها و در نهایت بازسازی روابط آسیب‌دیده یا گرفتار بحران، از اهداف این مجموعه‌اند.

خلاصه کتاب «راهنمای مادران شاغل»

 کتاب «راهنمای مادران شاغل» برای مادران شاغل نوشته شده است و شامل راهکارهایی است تا با کمک آنها بتوانند کار و زندگی خود را مدیریت کنند. موفقیت مادران شاغل، نگهداری و پرورش کودک، بازگشت به کار پس از زایمان، مدیریت زمان، مدیریت هزینه‌های زندگی، مسایل مربوط به خانه‌داری مثل پخت‌و‌پز و امور خانه، دردسرهای مادران شاغلِ تنها و بسیاری نکات مهم دیگر که قطعا دغدغه مادران شاغل امروزی است در این کتاب آمده است.

فهرست کتاب «راهنمای مادران شاغل»

فصل ۱. آیاکاردرستی انجام می‌دهم؛

فصل ۲. موقعیت مادران شاغل؛

فصل ۳. بازگشت به کار؛

فصل ۴. نگهداری ازکودک؛

فصل ۵. خواب وچگونه بهتربخوابیم؛

فصل ۶. مدیریت زمان؛

فصل ۷. خانه‌ای که دچارزلزله شده؛

فصل ۸. غذا؛ یک غذای عالی؛

فصل ۹. پول شماوهزینه‌ها؛

فصل ۱۰. شماوشوهرتان؛

فصل ۱۱. مادران شاغلِ تنها؛

فصل ۱۲. خانواده‌های شاد؛

فصل ۱۳. ازخودمراقبت کنید.










نظرات کاربران

رهگذر خورشید
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

چیزهایی که برای یک مادرِشاغلِ معمولی لازمه رو گفته .جامع و کاربردی و با بیان خیلی رووون .حتما به مامانای شاغل که سردرگم هستند توصیه میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
متخصصان مدیریت زمان بر تهیه «فهرست کارها» تأکید زیادی دارند. این فهرست شامل کارهایی است که باید انجام دهید و به ترتیب اولویت در فهرست نوشته می‌شوند. نوشتن فهرست کارها بر اساس اولویتشان، کاری بسیار ساده، اما مؤثر در سازماندهی خود و کاهش تنش و فشار در رابطه با کارهای خانه یا وظایف و تعهدات کاری است. راههای متفاوتی برای تهیه این فهرست وجود دارد. یکی از این روشها روش الفباست. در بخش الف، فهرست همه کارهایی را که حتمآ باید در آن روز انجام شود می‌نویسید. در بخش ب، فهرست کارهایی که باید در طول هفته انجام شود یادداشت می‌کنید و در بخش ج، فهرست کارهای یک ماه آینده را می‌نویسید. به این ترتیب به امور ضروری می‌پردازید و دیگر نگران امور جزئی نمی‌شوید.
mahshid
به عقیده من مادر بودن خود مزیتی شگفت‌انگیز است، اما مادری شاغل بودن، هنری است مستلزم شهامت و جسارتی خاص. امیدوارم که این کتاب اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، به یادتان آورد که تنها نیستید و به شما کمک کند تا اوقاتِ پرمشغله‌تان را بهترین لحظات زندگیتان سازید.
نسا
در سال ۱۹۹۹ یکی از مجلات خانواده در انگلستان، ۶۲۲ خانواده را مورد بررسی قرار داد که پدر و مادر هر دو درآمد داشتند. در این بررسی معلوم شد که برخی از زنها با انجام مجدد کارها، انتقاد، ایجاد استانداردهای غیرقابل سرپیچی و نادیده انگاشتن تلاشهای شوهرشان، آنها را از پرداختن به امور نوزادشان دلسرد می‌کنند. این رفتار «دروازه‌بانی مادرانه» نام دارد. درست است، شوهرتان مثل شما از عهده انجام کارهای نوزاد برنمی‌آید. اما اگر زنها به مردها اجازه ندهند که به نوزاد نزدیک شوند، چگونه بچه‌داری را بیاموزند؟
mahshid

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان