دانلود و خرید کتاب دست های آلوده پیتر لارمور ترجمه سمیرا صادق‌ابدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دست های آلوده اثر پیتر لارمور

کتاب دست های آلوده

معرفی کتاب دست های آلوده

معرفی کتاب دست‌های آلوده

دست‌های آلوده روش‌های جدید فساد و مبارزه با آن را روایت می‌کند. پیتر لارمور و نیک ولانین نویسندگان این کتاب هستند. انتشارات دنیای اقتصاد این کتاب را با ترجمه سمیرا صادق ابدلی روانه بازار کرده است.


درباره کتاب دست‌های آلوده

دست‌های آلوده نگاهی نو و همه‌جانبه از فساد به‌عنوان معضلی حقوق بشری ارائه می‌کند. فساد یعنی قدرت انحصاری بدون حد و مرز منهای پاسخگویی. متاسفانه در عصر حاضر فساد سیمای بین‌المللی به خود گرفته بنابراین سازمان خصوصی شفافیت بین‌الملل با هدف کنترل این معضل پا به عرصه گذاشته است. همچنین بررسی ریشه‌های فساد به عرصه فعالیت اقتصاددانان نیز وارد شده است. فعالان اقتصادی تاثیر فساد بر رشد و توسعه اقتصادی کشورها را کند و کاو می‌کنند و از تحلیل‌های اقتصادی به‌عنوان عامل بازدارنده از این معضل کمک می‌گیرند. باید خاطرنشان ساخت که در این نگرش جدید توجیهات فرهنگی نسبت به فساد کمتر مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

خواندن کتاب دست‌های آلوده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه این کتاب به تمام افرادی که دغدغه توسعه اقتصادی دارند پیشنهاد می‌شود. خوشبختانه دست‌های آلوده حتی برای افرادی که آموزش‌های آکادمیک رشته اقتصاد را نگذرانده‌اند، مناسب به‌نظر می‌رسد. البته باید تاکید کرد مطالعه این کتاب برای دانشجویان اقتصاد و فعالان این حوزه از مزیتی دوچندان برخوردار است.

جملاتی از کتاب دست‌های آلوده

تعاریف مختلفی از فساد وجود دارد. برخی از این تعاریف حول منافع عامه و انحرافات از آن می‌چرخند. برخی دیگر به درک و شناخت عموم از اختلافات فرهنگی در خصوص آنچه مردم فساد تلقی می‌کنند منوط می‌شوند. فساد اغلب در بسیاری از کشورها برخلاف قانون است، ولو اینکه اِعمال قانون دشوار باشد. مانند تشخیص‌های مختلف از یک بیماری که راه‌های درمانی مختلفی برای آن پیشنهاد می‌شود، برای توجیهات مختلف فساد نیز راهکارهای مختلفی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۶۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان