دانلود و خرید کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان گلن استنهاوس ترجمه ناهید آزادمنش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان اثر گلن استنهاوس

کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

خانواده‌ها نقش اولیه و اساسی در شکل‌گیری اعتماد بنفس فرزندان خود دارند؛ گلهن استنهاوس در کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان؛ روش‌های کلیدی برای افزایش حس خوب بودن و عزت نفس را به پدرها و مادرها آموش داده است.

ناهید آزادمنش، کتاب پیش‌رو را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، یک جلد از مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است. در این مجموعه کتاب‌ها تلاش شده تا موضوعات مختلف با روش‌های عملی به والدین آموزش داده شوند. در هر فصل یک روش کلیدی بیان می‌شود. زبان ساده این کتاب تاثیر بسزایی در توضیح مطالب و انتقال آن‌ها به خواننده داد.

در کتاب پیش‌رو از اعتماد به نفس و نحوه شکل‌گیری آن در کودکان و نوجوانان سخن به میان می‌آید. گلهن استنهاوس اعتقاد دارد خانواده‌ها نقش اولیه و اساسی در شکل‌گیری اعتماد بنفس فرزندان خود دارند. این احساس از روزهای نخست زندگی در وجود انسان‌ها شروع به شکل‌گیری می‌کند. بنابراین استنهاوس با تالیف این کتاب به والدین کمک می‌کند تا فرزندانی با اعتماد به نفس و حس خوب بودن، تربیت کنند. در این مجموعه موضوعاتی چون محبت کردن، احترام گذاشتن، گوش دادن به حرف‌های کودک، تشویق کردن، استفاده از قدرت، رشد حس استقلال و تاثیر همه عوامل یاد شده بر رشد عزت نفس کودک مورد توجه قرار گرفته است.

خواندن کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان را به والدینی که دغدغه تربیت صحیح فرزندان خود را دارند، پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک خواندن این کتاب به والدین کمک می‌کند تا پایه‌های عزت نفس را در کودکان خود تقویت کنند.

جملاتی از کتاب کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

اعتماد به نفس در هنگام رویارویی ما با مشکلات مختلف و سازگاری شخصیتی ما به‌عنوان افراد موثر مستقل و دارای ثبات احساسی، همواره با خودآگاهی مثبت در وجود ما همراه است. البته عکس این موضوع نیز صادق است، یعنی کمبود اعتماد به نفس، به خودآگاهی منفی یا درک منفی ما از خود می‌انجامد. ارتباط بین سازگاری شخصیتی و عزت نفس، به هر دو صورت یاد شده – چه مثبت و چه منفی- ایجاد می‌شود. اگر خودآگاهی مثبتی داشته باشیم، می‌توانیم با اعتماد به نفس بیشتری با مشکلات برخورد کرده و به موقعیت بهتر و موفقیت‌آمیزتری دست یابیم. بالطبع هر موقعیت موفقیت‌آمیز به نوبه خود عزت نفس ما را افزایش می‌دهد و اعتماد به نفسمان را زیادتر می‌کند. عکس این حالت نیز صادق است، یعنی کاهش عزت نفس باعث کاهش کارایی موثر ما به‌عنوان یک انسان می‌شود. تحقیقات وسیعی که طی سال‌های متمادی صورت گرفته نشان داده است که در بیشتر فعالیت‌های بشر، ارتباطی آشکار بین خودآگاه مثبت و موفقیت در بازده کاری افراد وجود دارد.


پاسخ به والدین
سیما فردوسی
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
جان گاتمن
مادر خوب و مادر بد
نهاله مشتاق
تربیت بدون فریاد
اکرم کرمی
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
۳۶۵ راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده
شیلا الیسون
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان
شریل ابرلی
کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (۲۴ مشکل اصلی دوستی و راه‌ حل‌های آن)
میشل بربا
بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان
ب‍ارب‍ارا ش‍ر
چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که کودکم صحبت کند
ادل فی‌بر
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
استیو بیدولف
۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر
جفری برنشتاین
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن

نظرات کاربران

مریم کریم زاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

نسخه چاپیشو خوندم..... بعد از خوندن این کتاب بود که به این مجموعه علاقه مند شدم.کلید های تربیت کودکان . پس بهتره کتابهای خوب دیگشم معرفی کنم,تربیت بدون فریاد و هوش اخلاقی

MasoudTM64
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتاب خیلی خوبیه ، کلا سری کتاب های کلیدهای تربیت کودک و نوجوان رو پیشنهاد میکنم که بخونید چون خیلی خوب و عالی موارد رو همراه با راهکارهای اصلاح تربیتی بهتون آموزش میده...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
تشويق ويژه، مؤثرتر از تشويق عادی است. اين جمله كه: «من روش تو را در كاربرد متفاوت رنگ‌ها و خطوط سياه اطراف آن نقاشی، می‌پسندم» يك هنرمند جوان را خيلی بيشتر دلگرم می‌كند و به او انگيزه می‌دهد تا اين جمله كه: «تابلوی زيبايی است». برای آنكه بتوانيم طرف مقابلمان را تشويق ويژه كنيم، بايد كمی درباره چيزی كه می‌خواهيم بر زبان بياوريم، فكر كنيم تا مانع از ادامه تشويقی غيرواقعی، پوچ و غيرارادی شود.
mahdieh.hakimian
شروع سن مدرسه مرحله مهمی از مراحل رشد كودك است. در اين مرحله، شما می‌توانيد برای محبت كردن به او، به كارهايی كه در مدرسه انجام می‌دهد توجه كنيد و نشان دهيد كه از خواسته‌های او حمايت می‌كنيد و برای آن‌ها ارزش قائليد.
🌸zahra🌸
برای آنكه كودكتان را رياكارانه تشويق نكنيد جملاتی را به كار ببريد كه با «من...» شروع می‌شود، مثل: «من فكر می‌كنم واقعآ تمام تلاش خودت را برای تحقيق مدرسه‌ات انجام داده‌ای.» يا «من دوست دارم وقتی امروز دوستت برای بازی با تو می‌آيد، اسباب‌بازی‌هايت را به او هم بدهی.» وقتی صحبت‌های خود را با «من» شروع می‌كنيد، تشويق شما بيشتر جنبه واقعی پيدا می‌كند، زيرا واقعی بودن اساس تشويق درست است.
mahdieh.hakimian

حجم

۱۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۹,۶۰۰
۱۰%
تومان