دانلود کتاب صوتی حاج قاسم با صدای علی همت مومیوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حاج قاسم اثر علی اکبری مزدآبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی حاج قاسم

معرفی کتاب صوتی حاج قاسم

کتاب صوتی حاج قاسم هفدهمین کتاب از مجموعه‌کتاب‌های یاران ناب به قلم علی‌اکبر مزدآبادی است که در انتشارات یازهرا به چاپ رسیده است. در این کتاب با شخصیت حاج قاسم سلیمانی بیشتر آشنا می‌شویم.

درباره کتاب صوتی حاج قاسم

کتاب صوتی حاج قاسم به نام سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران منتشر شده است. در این کتاب صوتی زندگینامه خودنوشت سردار پرافتخار ایران را به همراه فعالیت‌های ارزشمند او در دوران جنگ، سخن‌رانی‌ها و خاطرات او در برخی عملیات‌ها را می‌شنوید.

در این کتاب همچنین یکی از مقالات خارجی که درباره سردار شهید قاسم سلیمانی در یکی از پژوهشکده‌های سیاسی آمریکا منتشر شده، ترجمه و آورده شده است.

بیوگرافی حاج قاسم سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی سال ۱۳۳۶ در روستای «رابر» استان کرمان به دنیا آمد. در سن ۱۲ سالگی روستا را برای کار در شهر کرمان ترک کرد. در نوجوانی به کار بنایی مشغول بود و در سال‌های ابتدای جوانی، پیمانکار شرکت آب شد. پس از انقلاب اسلامی و شروع جنگ به سپاه پاسداران پیوست و تا پایان جنگ در جبهه‌ها ماند.

حاج قاسم در زمان جنگ با عراق از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. سپس، در مقام فرمانده نیروی قدس سپاه نقش مهمی در تقویت قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، خروج اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق و سوریه داشت.

سردار سلیمانی تا پیش از حضور آشکار در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در محافل عمومی پرهیز می‌کرد. از زمان حضورش در عراق برای نبرد علیه داعش و انتشار تصاویرش با نیروهای عراقی، چهره‌اش بیشتر در رسانه‌ها قرار گرفت. کم کم محبوبیتش در بین مردم زیاد شد و طبق نظرسنجی دانشگاه مریلند از سال ۲۰۱۶ محبوب‌ترین شخصیت سیاسی و نظامی در میان مردم ایران بود. در سال ۲۰۱۷ مجله‌ی تایم، سلیمانی را به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال معرفی کرد.

حاج قاسم سلیمانی در جوانی ازدواج کرد و دو فرزند پسر و دو فرزند دختر دارد.

شهادت سردار سلیمانی

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله موشکی هلی کوپتر‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

پس از شهادت، پیکر قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر کشته‌شدگان این حمله‌ در بغداد، کاظمین، کربلا و نجف تشییع شدند و هزاران نفر از مردم عراق در این مراسم حضور یافتند. پیکر حاج قاسم به ترتیب در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

شنیدن کتاب صوتی حاج قاسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی را به تمام دوست‌داران این بزرگ‌مرد ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

جیمی جیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

چقدر اون لبخندت قشنگه آخه... دیدار به قیامت فرمانده.

هانیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند

❤setayesh❤
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

بالاخره طاقت نیاوردی و رفتی. پرکشیدنت گوارای وجود.رفتنت چه جان سوز بود.سردار آسمانی از یادمان نمی روی دوستت داریم، بزرگ مرد.

پناه
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

آدمها به اندازه غمهایشان پیر می شوند!!! نه به اندازه سنشان طاقچه اولش تو باغ نبود از ترامپ احمق کتاب میزاشت الان بعد یه هفته بیدار شده !! ممنون به هر حال

آسمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

♨️گزارشی از یک #روضه_خانگی متفاوت/وقتی زنها آماده ی #انتقام_سخت می شوند! 🔸این روزها هر کسی می‌دَوَد تا کاری انجام دهد که مبادا عَلَم #حاج_قاسم زمین بماند. حاج قاسم وقتی زنده بود یک نفر بود، اما وقتی #شهید شد تکثیر شد. زنده

- بیشتر
"Shfar"
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

خیلی ممنون.. یه کار بسیار زیبا و دلنشینی هست.. واقعا همه ی ما نیاز به آشنایی بیشتر با ایشون داریم.. وقتی کامل گوش دادم حتما نظر رو تکمیل می کنم...

محمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

عالی

nargesi
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

سپاس طاقچه عزیز⁦❤️⁩😢

parto
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

روح آسمانیش در پرتو یزدان.

iran2280
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

مردم همیشه مدیون دلاوری های شما هستند و خواهند بود

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان