دانلود و خرید کتاب عزیمت به تهران هیلاری و فیلیپ لورت ترجمه محسن محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عزیمت به تهران اثر محسن  محمودی

کتاب عزیمت به تهران

معرفی کتاب عزیمت به تهران

«خواندن این کتاب را به همه توصیه می‌کنـم. اطلاعـات بسیاری می‌یابید که عموماً در دسترس نیستند. بینش‌های ارزشمندی پیدا می‌کنید که با دیدگاه‌های رایج در ایالات متحـده عمیقاً در تضادند. این کتاب شاید به تغییر مسیری کمک کند که می‌تواند به جنگی خانمان‌سوز منتهی شود.» نوام چامسکی «این کتاب بی‌نظیـر ته ‌و توی ادعاهای آمـــریکا برای دشمنــی بی‌وقفـه با ایــــران را در می‌آورد. لــورت‌ها می‌نویسند؛ شواهدی مبنی بر ساخت بمب اتم از سوی ایران وجود ندارد و دیپلماسی آمریکا باید بر حل منازعه متمرکز شود، نه گسترش آن. این کتاب نتیجه می‌گیرد؛ اکنون زمان آن فرارسیده که یکی از رؤسـای جمهـور آمریکا در صدد صلح برآمده و به تهران عزیمت کند.»سیمون هرش- عضو تحریریه، نیویورکر
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
دولت‌های جرج بوش پدر، بیل کلینتون، جرج بوش پسر و باراک اوباما تلاش کرده‌اند با حفظ نیروهای نظامی در خاکِ عربستان سعودی و دیگر دول عرب پس از جنگ اول خلیج فارس (کاری که در دوران جنگ سرد تا حد زیادی انجام نداد)، نتایج سیاسی را با هدفِ تثبیتِ نظمِ حامی آمریکا تحمیل کند؛ با اعمال تحریم‌ها بر رژیم صدام حسین که منجر به مرگ یک میلیون عراقی از جمله نیم میلیون کودک شد، (سیاستی که مادلین آلبرایت، نماینده‌ی آمریکا در سازمان ملل با این جمله‌ی زشت از آن دفاع کرد، «فکر می‌کنم که این انتخابی دشوار است، اما بهایی که برای‌‌اش می‌پردازیم ارزش آن را دارد.»)؛ و با تهاجم به افغانستان و عراق بعد از ۱۱ سپتامبر و پیگیری اشغال‌های طولانی که بنا بر برآورد خود وزارت دفاع در مجموع بیش از ۱۱۲ هزار نفر (بنا بر دیگر تخمین‌های معتبر، بسیار بیشتر است) جان خود را از دست دادند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
اگر نخبگان سیاسی و سیاست‌گذاری آمریکا بر آن بودند تا چنین کوششی کنند، در می‌یافتند که جمهوری اسلامی خود را بازیگری به غایت عقلایی در پیش‌برد سیاست خارجی‌اش نشان داده است. در دهه‌ی ۱۹۸۰ (۱۳۶۰) حکومت ایران علیه عراق جنگی مقدس با انگیزه‌ی ایدئولوژیک به راه‌ نیانداخت. درعوض، کوشید تا از مردم ایران در برابر تهاجم وحشیانه‌ی عراقی‌هایی دفاع کند که مستقیماً مورد حمایت بسیاری از همسایگان ایران و نیز قدرت‌های غربی از جمله ایالات متحده بودند. حتی زمانی که در جریان آن جنگ، آماج حملات شیمیایی قرار گرفت، آیت‌الله ‌العظمی خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، و همراهانش ترجیح دادند که زرادخانه‌های ایران را با سلاح‌های شیمیایی تسلیح نکنند، کاری که آنان را قادر به پاسخ مشابه می‌ساخت. و اکنون پس از سال‌ها مقامات بلندپایه سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی اتهام استفاده از سلاح‌های هسته‌ای را رد می‌کنند، هم به دلایل استراتژیک و هم به این سبب که در نظرشان سلاح‌های هسته‌ای خلاف اخلاقیات اسلامی است.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بیایید مستقیم سراغ حرف اصلی‌ نویسندگان برویم: «آمریکا باید با ایران کنار بیاید، همان‌طور که روزگاری با چین کنار آمد»
سیّد جواد

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان