دانلود و خرید کتاب حکایت‌های مریخ ری برادبری ترجمه مهدی بنواری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت‌های مریخ اثر ری برادبری

کتاب حکایت‌های مریخ

معرفی کتاب حکایت‌های مریخ

«حکایت های مریخ» مجموعه چند داستان است که یک جورهایی به هم وصل می‌شوند و داستان فتح مریخ و استثمار مریخی‌ها را تعریف می‌کند. این کتاب در کنار «فارنهایت ۴۵۱» دو اثر مشهور برادبری هستند که البته خود برادبری این یکی را بیشتر دوست داشت. برادبری معتقد بود این داستانش، یک اسطوره جدید می‌تواند باشد. بیشتر کسانی هم که داستان را خوانده‌اند، با او موافق هستند. یک نکته دیگر هم اینکه برادبری از اینکه این کتابش را در دسته علمی – تخیلی‌ها جا بدهند شاکی بود: «علمی تخیلی توصیف واقعیت است و فانتزی شرحی خیال پردازانه. از این روست که حکایت های مریخ علمی تخیلی نیست، فانتزی است. معلوم است که ممکن نیست چنان اتفاقاتی روی دهد. به همین دلیل است که اثری ماندگار خواهد بود، چون همانند اساطیر یونان است و اسطوره ها مانا هستند ...» حکایت‌های مریخ تاکنون به چند زبان برگردانده شده‌است. جالب آنکه بر چاپ اسپانیولی آن خورخه لوییس بورخس شاعر و خیال‌پردازی‌نویس نامدار اسپانیولی‌زبان مقدمه‌ای نوشته‌است. نکتهٔ جالب در مورد این کتاب بحث علمی-تخیلی بودن یا نبودن آن است. خود برادبری در نقل قولی به صراحت اعلام می‌کند که این کتاب علمی-تخیلی نیست و امید است که چون اسطوره‌ها مانا باشد.

نظرات کاربران

محمدحسین
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

چرا کتاب هایی مثل این کتاب که هیچ لزومی به pdf بودنشون نیست (چیدمان صفحه ی ویژه ای ندارند) باید به صورت pdf منتشر بشوند آیا؟ اونم در سال 1399.

hamid
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

وااای بلاخره این کتاب رو پیدا کردم چند وخت پیش درباره اش تو یکی از سایتهای خبری خوندم.ولی من نسخه چاپی اش رو میخام.میتونید کمکم کنید؟چون میخام این کتاب رو ب برادر کوچیکم هدیه بدم.......

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۴۰%
تومان