دانلود و خرید کتاب راه نفوذ بر دلها برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه نفوذ بر دلها اثر برایان تریسی

کتاب راه نفوذ بر دلها

معرفی کتاب راه نفوذ بر دلها

کتاب راه نفوذ بر دل‌ ها؛ چگونه دیگران را متقاعد کنید نوشتهٔ برایان تریسی و ران آردن است که با ترجمهٔ مهدی قراچه داغی در انتشارات ذهن آویز منتشر شده است.

درباره کتاب راه نفوذ بر دل‌ ها

راه نفوذ بر دل‌ ها به یکی از موضوعات روان‌شناختی انسان؛ یعنی متقاعدکردن دیگران در برابر خواسته‌های خود، پرداخته و به این مسائل اشاره کرده است. معنای جذبه و گیرایی در لفظ و عمل شامل تحت‌تأثیر قراردادن دیگران، معجزه‌ گوش‌دادن و نفوذ کلام بر زنان و مردان، قدرت توجه، تمرین‌ گیرایی کلام، مراقبت از پند و اندرز دیگران، قدرت گوش‌دادن، استفاده از اصل وانمودسازی چگونگی گفتار، نگریستن به اعضا و جوارح، هنر آرام حرف‌زدن، فصاحت، هدایت بیان، همراهی با مخاطب و تبدیل مهارت به هنر است.

توانایی شما در نفوذ گذاشتن بر دیگران، دوست‌داشتنی‌بودن و خوشایند واقع‌شدن، بیش از هر کیفیت دیگری درهای بیشتری را به روی شما می‌گشاید. هر چه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، هر چه بیشتر گرم و صمیمانه درباره‌ٔ شما بیندیشند، بیشتر به دیدن شما راغب می‌شوند، بیشتر به حرف شما گوش می‌دهند، بیشتر می‌خواهند در حضور شما باشند و شما را به حضور خود دعوت کنند. کتاب راه نفوذ بر دل‌ ها به شما کمک می‌کند بتوانید تأثیرگذار باشید. 

خواندن کتاب راه نفوذ بر دل ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در تمام ابعاد زندگی خود تأثیرگذار باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب راه نفوذ بر دل ها

«وقتی درباره جذبه و گیرایی صحبت می‌کنیم، اشاره‌مان به رعایت ادب در سر میز شام نیست، اشاره‌مان به چهره زیبا نیست، اشاره‌مان به طرز لباس پوشیدن نیست. ما درباره موضوعی به مراتب عمیق‌تر حرف می‌زنیم. جذبه واقعی چیزی است که فراتر از صورت ظاهر می‌رود. منظور آن توانایی است که بعضیها دارند و چنان ارتباط مؤثری برقرار می‌سازند که دیگران در حضورشان احساس استثنایی بودن بکنند. جذبه و گیرایی از کیفیتی برخوردار است که به آن قدرتمندانه و توأم با احساس و عاطفه واکنش نشان می‌دهیم، و این امری خودبه‌خود و غریزی است.

طبیعی یا پرورشی؟

ممکن است با خود بگویید: «اما جذبه چیزی است که باید با آن متولد بشوید. اگر جذبه و گیرایی نداشته باشید، از بخت و اقبالی محروم بوده‌اید.» ما هم قبلاً این‌گونه فکر می‌کردیم. اما پس از سالها بررسی و پژوهش، پس از سالها تجربه‌اندوزی و آموزش دادن هنر و صنع ارتباط میان شخصی، دانستیم که هرگز این‌طور نیست.

تردیدی در این نیست که بعضیها طبیعتا جذاب و جاذب‌تر هستند، که این البته یک امتیاز است. اما جذبه و نیروی تأثیرگذاری چیزی نیست که آن را در ژنها جست‌وجو کنیم. جذابیت حاصل مهارتهای ویژه‌ای است که اغلب ما درباره آن یا اطلاعی نداریم، و یا در نهایت کم می‌دانیم. این بدان معناست که جذابیت را می‌توان آموخت.

در صفحاتی که در ادامه مطلب می‌خوانید، می‌آموزید که چگونه به یک شخص پر جذبه تبدیل شوید، دیگران را چون مغناطیس به خود جذب کنید و روی کسانی که ملاقات می‌کنید، تأثیر بگذارید.

ابزار شما برای تأثیرگذاری بر دیگران

از حالا به بعد جذبه و گیرایی را مهارت و کیفیتی شخصی بدانید که می‌توانید با انجام دادن کارهایی که اشخاص با نفوذ و با جذبه می‌کنند، آنها را بیاموزید. می‌توانید تبدیل به کسی شوید که روی دیگران تأثیر می‌گذارید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ن. عادل
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

برای من خیلی از توصیه ها تکراری بود ولی در کل بد نبود. نمیشه گفت فقط با خواندن این کتاب به یک آدم محبوب تبدیل میشوید، خیلی تمرین می خواد

Abolfazl
۱۳۹۶/۰۲/۳۱

برای من که عالی بود دانشگاهم که تموم شد دوباره میخونمش

☆.زمانیKosar.☆
۱۳۹۶/۰۶/۲۸

برایان ترسی محشره ❤

شادی
۱۳۹۶/۰۴/۰۷

کتاب خوبیه.

maria
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

خواندن این کتاب رو به هر شخصی با دارا بودن هر شخصیتی توصیه میکنم.

سارا خانوم
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

بنظر من کتاب متوسطی بود اینقدر که تعریف کرده بودن بقیه تعریفی نبود خیلی از نکاتشو همه ما آدما در روابطمون استفاده میکنیم

ایمان
۱۳۹۶/۰۱/۲۲

فوق العاده کتاب خوب و با ارزش به نظر بنده بهترین و کاربردی ترین کتاب روانشناسی هست که تا حالا خوندم.

amir
۱۳۹۴/۱۲/۲۸

عـــــــــــالـــــــــــــیه دوســــــتــان

Mr Alireza
۱۳۹۴/۱۲/۲۷

aali

کاربر ۱۳۳۵۱۹۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۶

توصیه میکنم ؛ به نظرم یک کتاب جامع برای برقراری ارتباط با دیگران هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
این قدرتمندترین اقدامات و رفتارها برای ایجاد عزت‌نفس و کلید رسیدن به جذبه و گیرایی فوری است. وقتی به دیگران توجه فراوان می‌کنید، احساس مهم بودن بیشتر می‌کنند و به همان اندازه شما را بیشتر دوست می‌دارند.
مهدوی
۱. پذیرش. بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید به کسی بدهید، نگرش «توجه مثبت بی‌قید و شرط» است. به عبارت دیگر، دیگران را با تمام وجودشان و به شکلی که هستند، می‌پذیرید و محدودیتی قائل نمی‌شوید. در آنها نه مترصد عیب و ایراد می‌شوید، و نه از آنها انتقاد می‌کنید. به‌طور کامل آنها را به شکلی که هستند، می‌پذیرید. انگار که معجزه طبیعت هستند. این نقطه شروع رسیدن به جذبه و گیرایی است. اما چگونه پذیرفتن بی‌چون و چرا را ابراز می‌کنید؟ بسیار ساده است. تبسم می‌کنید! وقتی با دیدن اشخاص با شادی به آنها لبخند می‌زنید، عزت‌نفس آنها خودبه‌خود افزایش پیدا می‌کند. آنها احساس خوبی درباره خودشان پیدا می‌کنند. احساس مهم بودن و ارزشمند بودن می‌کنند. و در ضمن، کسی را که این احساس را به آنها می‌دهد، گرامی می‌دارند. در نظرشان، شما از جذبه و گیرایی برخوردار می‌گردید.
مجید مبلغی
شخصیت انسان را سخن او رقم می‌زند.
بهار
«نفوذ کلام غریبی دارد. وقتی با تو حرف می‌زند، انگار کسی جز تو را نمی‌بیند. با تمام وجود حرف می‌زند و وقتی گوش می‌دهد، طوری گوش می‌دهد که انگار هر کلمه حرفی را که به او می‌زنی، مهم است و باید با تمام وجود به آن گوش بدهد.»
乙_みG
شخصیت انسان را سخن او رقم می‌زند.
شمع
پنج روش برای جذبه و گیرایی داشتن هر چه بیشتر به کسانی که در حضور شما هستند احساس مهم بودن بدهید، در نظر آنها جذبه و گیرایی شما افزایش می‌یابد. خوشبختانه، می‌دانیم که چگونه به دیگران احساس خوب بدهیم. این رفتارهای کلیدی را می‌توان به پنج دسته تقسیم کرد: پذیرش، سپاسگزاری، تأیید و تصدیق، تحسین و توجه. ۱. پذیرش. بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید به کسی بدهید، نگرش «توجه مثبت بی‌قید و شرط» است. به عبارت دیگر، دیگران را با تمام وجودشان و به شکلی که هستند، می‌پذیرید و محدودیتی قائل نمی‌شوید. در آنها نه مترصد عیب و ایراد می‌شوید، و نه از آنها انتقاد می‌کنید. به‌طور کامل آنها را به شکلی که هستند، می‌پذیرید.
کربلایی
«نفوذ کلام غریبی دارد. وقتی با تو حرف می‌زند، انگار کسی جز تو را نمی‌بیند. با تمام وجود حرف می‌زند و وقتی گوش می‌دهد، طوری گوش می‌دهد که انگار هر کلمه حرفی را که به او می‌زنی، مهم است و باید با تمام وجود به آن گوش بدهد.»
سپهر
۲. قدرشناسی و سپاسگزاری. هر گاه از دیگران به خاطر کاری که کرده‌اند قدرشناسی می‌کنید، بر عزت‌نفس آنها می‌افزایید. به آنها احساس ارزشمند بودن می‌دهید، به آنها این احساس را می‌دهید که موجوداتی مهم هستند. این‌گونه خود را با صلاحیت و توانمند احساس می‌کنند. تصویر ذهنی آنها رشد می‌کند و احترام به خود و حرمت نفسشان افزایش می‌یابد. اما چگونه این احساس عالی و خوشایند را به دیگران می‌دهید؟ بسیار ساده است. از آنها تشکر می‌کنید! در هر موقعیتی به آنها می‌گویید: «متشکرم.» عادت می‌کنید که از همه مردم جهان برای هر کاری که می‌کنند تشکر کنید.
بهار
جمله نکاتی که پی بردم این بود کسانی که دارای جذبه و گیرایی هستند، از اینکه کاری کنند دیگران خوشحال شوند و لذت ببرند، خود لذت می‌برند.
سپهر
دکتر آلبرت محرابیان، استاد دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس، چند سال پیش درباره ارتباطات مطالعه‌ای انجام داد و به این نتیجه رسید که در گفت‌وگوهای رو در رو، زبان تن شما ۵۵ درصد پیامتان را مخابره می‌کند. لحن صدا هم ۳۸ درصد پیام را مخابره می‌کند، و این در حالی است که کلمات تنها ۷ درصد پیام را مخابره می‌کنند. به واقع، حیرت‌انگیز است که دیگران چگونه به سرعت زبان تن شما را می‌خوانند
شمع

حجم

۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان