دانلود و خرید کتاب قتل غیر عمد کوبو آبه ترجمه فردین توسلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قتل غیر عمد اثر کوبو آبه

کتاب قتل غیر عمد

معرفی کتاب قتل غیر عمد

 کتاب قتل غیرعمد نمایشنامه‌ای است از کوبو آبه نویسنده جریان آوانگارد ژاپن که با ترجمه فردین توسلیان منتشر شده است. کوبو آبه از نویسندگان ژاپنی بود که در آثارش به بحران هویت بعد از جنگ می‌پرداخت.

درباره کتاب قتل غیر عمد

برخی از منتقدان کوبوآبه را با او را با کافکا و ادگار آلن‌ پو مقایسه کرده‌اند. در ایران کوبو آبه با رمان زن در ریگ روان شناخته می‌شود. این کتاب نمایشنامه‌ای است با ١٠ شخصیت. ماجرای مردی به نام اگوچی که مدیر کافه، کلوپ بازی و آمفی‌تئاتر و توزیع‌کننده بستنی یخی در جزیره کیکو است، بر اثر ضرب‌وشتم مردم جزیره کشته شده است و نمایشنامه، شرح این ماجرا توسط افراد مختلف است، که البته ظاهرا این شرح با لاپوشانی حقیقت نیز همراه است این کتاب روایت جذاب و عجیب است که خواننده را با خودش همراه می‌کند.

خواندن کتاب قتل غیر عمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات ژاپن و ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
کوبو آبه

کیمیفوسا آبه که به نام کوبو آبه شناخته می‌شود نویسنده‌، شاعر، نمایش‌نامه‌نویس، موسیقی‌دان و عکاس ژاپنی است. کوبو آبه در هفتم مارس ۱۹۲۴ در توکیو متولد شد و در ۲۲ ژانویه ۱۹۹۳ درگذشت. مهم‌ترین اثر ادبی کوبو آبه رمان «زن در ریگ روان» است که در سال ۱۹۶۲ نگاشته شده است. کوبو آبه به دلیل سبک سورئال آثارش به کافکای ژاپنی معروف است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان