دانلود رایگان کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم شباهنگ پازوکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم اثر شباهنگ پازوکی

کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم

معرفی کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم

کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم اثر شباهنگ پازوکی و وحید شامخی نگاهی به استارت‌آپ‌های جهان می‌اندازد و مسیری که طی کرده‌اند و کسب و کارشان را توضیح می‌دهد. 

درباره‌ی کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم

فین‌تک یا فناوری مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. فین‌تک معادل Financial technology یا FinTech صنعتی در فضای اقتصادی است و به کمپانی‌هایی اشاره دارد که با کاربرد تکنولوژی تلاش می‌کنند خدمات مالی را کارآمدتر کنند. شباهنگ پازوکی و وحید شامخی در جلد دوم کتاب فین‌تک‌های جهانی به یک پرسش مهم در زمینه‌ی فین‌تک پاسخ می‌دهند و آن پرسش، این است: استارت آپ‌های جهانی که هستند؟ چه مسیری را طی کرده‌اند و چه مدل کسب وکاری دارند؟

یکی از جذابیت‌های کتاب فین‌تک‌های جهانی این است که مثال‌هایی که در این کتاب آمده است از چند کشور معروف و چند استارت‌آپ موفقی که همه آن‌ها را می‌شناسند و مثال می‌زنند، نیست. بلکه با دیدگاهی جامع و نگاهی جهانی، استارت‌آپ‌های مختلف پنج قاره در دنیا معرفی و بررسی می‌شوند. در حقیقت کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم به ما کمک می‌کند تا از تجربیاتی که دیگر استارت‌آپ‌ها در این حوزه به دست آورده‌اند استفاده کنیم و افق نگاهمان را گسترش بدهیم. کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم همراه با دیباچه‌ای از دکتر مجتبی لشکر بلوکی منتشر شده است.

کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به حوزه‌ی فین‌تک علاقه‌مند هستید یا استارت‌آپی را شروع کرده‌اید، کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم می‌تواند راهنمای شما برای موفقیت در مسیرتان باشد. 

بخشی از کتاب فین‌تک‌های جهانی؛ جلد دوم

فین‎تک جذاب و دوست داشتنی است. اما این جذابیت می‎تواند ختم‌به‌خیر نشود! چرا که حوزه‎های متعدد، استارت‌آپ‎های متنوع و شرایط متغیر آن را ترسناک می‎کند و جواب اینکه در حوزه فین‎تک چه استراتژی سرمایه‎گذاری‎ای باید داشته باشیم را مبهم.

استراتژی سرمایه‎گذاری در حوزه فین‎تک چه باید باشد؟ شاید این مهم ترین سوالی است که باید به آن بپردازیم؟ آیا کسی می‎تواند بگوید که دقیقا در کدام حوزه یا حوزه‎ها یا در کدام استارت‎آپ یا استارت‎آپ‎ها باید سرمایه‎گذاری کنیم؟ به راستی هیچکس نمی‎تواند با قطعیت بگوید! هیچکس. هر کسی هم که با قطعیت گفت یا شارلاتان است یا تازه به این حوزه ورود پیدا کرده است و هیجان‎زدگی باعث می‎شود که دامان از کف بدهد.

چه باید کرد؟ چه شما یک کارآفرین باشید چه یک سرمایه‌گذار شخصی یا نهادی (مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر) باید تحلیلی از حوزه فین‌تک داشته باشید. دست کم سه ورودی لازم است تا بتوانید به دانش لازم برای تصمیم‌گیری برسید:

روندهای جهانی چیستند؟ و چه تاثیری بر صنعت مالی دارند و چه نتیجه‌ای بر فین‌تک ها دارند؟

استارت آپ‌های جهانی که هستند؟ چه مسیری را طی کرده‌اند و چه مدل کسب وکاری دارند؟

نیازهای بومی چیست؟ در ایران و در چه حوزه‌هایی ما با شکاف روبرو هستیم؟ شکاف بین نیاز پیدا یا پنهان و راه‌حل‌هایی که اکنون ارایه می شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۶۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
رایگان