دانلود و خرید کتاب آدم‌کش حرفه‌ای (کتاب پنجم) یوو وو ترجمه حانیه مالمیر مالمیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم‌کش حرفه‌ای (کتاب پنجم) اثر یوو وو

کتاب آدم‌کش حرفه‌ای (کتاب پنجم)

نویسنده:یوو وو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آدم‌کش حرفه‌ای (کتاب پنجم)

آدمکش حرفه‌ای رمانی تخیلی برای نوجوانان از یو وو، نویسنده چینی است که از متن انگلیسی آن با عنوان kill no more ترجمه شده است. این داستان جلد پنجم از یک مجموعه دنباله دار ۱۳جلدی است. این جلد یادگاری آنیسه نام دارد.

درباره کتاب آدم‌کش حرفه‌ای، یادگاری آنیسه؛ کتاب پنجم

لیویلا ترسیده است چرا که قدرت‌­هایش مهر و موم شده و قاتلان شش­ گناه­ ممنوعه به­ دنبالش هستند. خاطراتش آزارش می‌­دهد. آنیسه هم به ­خاطر او کشته شده و حالا او یادگاری‌ای از آنیسه پیدا می‌کند و باید راز آن را کشف کند.

خواندن کتاب آدم‌کش حرفه‌ای، یادگاری آنیسه؛ کتاب پنجم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که تازه کتاب‌خوان شده‌اند بسیار مناسب است. نثر جذاب و حوادث داستان آنها را به خواندن علاقه‌مند می‌کند.

نظرات کاربران

انتشارات طلوع ققنوس
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

کتاب هفتم با نام آدمکش خندان آپلود شده طاقچه باید زحمت نشر رو بکشه. https://t.me/phoenixrise1395 در کانال انتشارات میتوانید خلاصه و حلد کتابهای بروز شده رو پیگیری کنید

ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

فوق العاده جذاب خواهشا اگه کسی کد تخفیف داره برام بفرسته می خوام جلدهای بعدیش رو بخرم سپاس

☆♡استلا♡☆
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

غیرقابل وصف زیباست

علیرضا
۱۴۰۲/۱۰/۰۳

با سلام. خوب بود، میشود گفت که با وجودی که یک داستان فانتزی تمام عیار است ولی با خواندن این کتاب متوجه میشوید که یک سریال هیجان انگیز و غیر قابل پیش‌بینی می‌باشد که کنجکاوی بعدش چه خواهد شد. مانند سریالی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
کایسر با صورتی قرمز، نمی‌توانست باور کند که ممکن است قبل رسیدن به سن بیست سالگی بمیرد. آیا ممکن بود خدایان به استعدادهای او حسادت کنند؟ لعنتی! اما او به این زودی‌ها قصد مردن نداشت. کایسر دندان‌قروچه‌کنان دست لانسلوت را با دو دست خود نگاه دشت و به زور از بین دندان‌هایش افسونی خواند. «... بمب‌آتش‌زا!» لانسلوت اصلاً با خود فکر نمی‌کرد گروگانی که در دست دارد قدرت مقاومت داشته بود! غافلگیر شده و به همین خاطر بمب کایسر روی دستانش فرود آمد. همین موجب باز شدن دستان لانسلوت و فرار گروگان از دستانش شد. «اه! لعنت بهت، فقط یه بمب کوچیک بود و تو راستی منو ول کردی...»
کاربر ۱۷۳۷۷۷۹

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان