دانلود و خرید کتاب تفکر هزاره جدید جوئل اوستین ترجمه الهه ممیزالاشجار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفکر هزاره جدید اثر جوئل اوستین

کتاب تفکر هزاره جدید

معرفی کتاب تفکر هزاره جدید

کتاب تفکر هزاره جدید نوشته جوئل اوستین است که با ترجمه الهه ممیزالاشجار منتشر شده است. این کتاب ده راز برای موفقیت در زندگی را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب تفکر هزاره جدید

اغلب اوقات به محیط اطرافمان، چگونگی تربیتمان و انتظارات دیگران از ما، اجازه می‌دهیم که محدودیت‌های زندگی ما را تعیین کنند چون با هرچیزی که دور و برمان است سازگار می‌شویم. اگر یک بذر درخت بلوط را بردارید و در یک گلدان شصت سانتی بکارید و بگذارید که همان جا رشد کند، هرگز به کمال اصلی خود که بدان منظور خلق شده است، نخواهد رسید. نه اینکه مشکل از بذر باشد بلکه به دلیل محیطی که در آن قرار گرفته است. البته خیلی راحت می‌توان خود را با محیط وفق داد، همرنگ جماعت شد و شبیه هر کس دیگری بود. اما خداوند شما را نیافریده است که معمولی باشید، او شما را آفریده است تا یک سر و گردن بالاتر باشید، تا از حد معمول فراتر روید و تاثیرتان را بر روی نسل خود به جای بگذارید. شما بذرهای عظمت را در وجود خود دارید و قرار است از کسانی که شما را پرورش داده اند، پیشی بگیرید. کتاب تفکر هزاره جدید به شما یاد می‌دهد چطور با سرعت پیش بروید و موفق شوید.

خواندن کتاب تفکر هزاره جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تفکر هزاره جدید

چگونه مانع شکن باشیم؟

قضیه ای که تعریف می‌کنم دقیقا چیزی است که برای پدرم اتفاق افتاد. او در زمان رکود عظیم در خانواده ای بسیار فقیر، دریک مزرعه پنبه در تگزاس بزرگ شد. موقع کریسمس آنها سبد خانوار دریافت می کردند، که به فقیر ترین محصل مدرسه تعلق می‌گرفت. او هرگز نمی‌توانست یک لیوان پر از شیر را بنوشد، چون خانواده‌اش از پس خرید آن بر نمی‌آمدند، بلکه فقط می‌توانستند یک چهارم لیوان شیر تهیه کنند و روی آن آب می‌ریختند تا مدت طولانی تری شیر داشته باشند. اما زمانیکه پدرم به سن هفده سالگی رسید، اولین فرد در خانواده بود که زندگی‌اش را در راه خدا وقف کرد و یکی از تصمیم‌های مهم درمورد آینده‌اش را اتخاذ کرد. او به من گفت:" جوئل، من آن روز تصمیم گرفتم فرزندانم درفقر و کمبودی که خود درآن بودم، بزرگ نشوند". او ذهنیتش را تغییر داد؛ درست است که آدم‌های اطرافش مردمان خوبی بودند، اما تفکری محدود داشتند. ذهن آنها وابسته به این تفکر بود که هرگز به اندازه کافی نخواهیم داشت، اینکه همیشه تقلا کنیم و همیشه هم کم داشته باشیم. مشکل اینجاست که اگر این تفکر را شیوه زندگی خود قرار دهید دیگر نمی‌خواهید آن را تغییر دهید چون معمولی بودن و انطباق با محیط، کار راحتی است.

زمانی که پدرم نوجوان بود حس کرد که چیزی در وجودش به جنب و جوش در آمده است، که همان بذرهای عظمت بودند. به قول خودش تمام شرایط زندگی او بهم گره خورده بود و باید در مزرعه می‌ماند و بقیه عمرش را پنبه میچید

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

حسین آقا
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

وقتی کتابهای این نویسنده رو میخونی یک حقیقت برات آشکار میشه که اونم توکل هست که کمتر کسی در این سطح در زنگی خودش داره و به ما این رو میخواد بگه که تا با خدا نباشی توی زندگی لنگ

- بیشتر
Dawrcy
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

یکی از چرت ترین و حوصله سر بر ترین کتابایی بود که خوندم . اینقد توش از خدا و آزمون الهی و خاست خدا و ... گفته شده که اگر نویسنده کتاب کشیش نباشه قطعا مترجمش آخونده 😐

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خیلی راحت می‌توان خود را با محیط وفق داد، همرنگ جماعت شد و شبیه هر کس دیگری بود. اما خداوند شما را نیافریده است که معمولی باشید، او شما را آفریده است تا یک سر و گردن بالاتر باشید، تا از حد معمول فراتر روید و تاثیرتان را بر روی نسل خود به جای بگذارید.
بهار

حجم

۱۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان