دانلود و خرید کتاب چگونه یک هکتیویست شوید سیدعلی موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه یک هکتیویست شوید اثر سیدعلی موسوی

کتاب چگونه یک هکتیویست شوید

معرفی کتاب چگونه یک هکتیویست شوید

کتاب چگونه یک هکتیویست شوید نوشته سید علی موسوی است. این کتاب فعالیت سیاسی در محیط سایبری را به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند خودتان را در این فضا نشان دهید.

درباره کتاب چگونه یک هکتیویست شوید

این کتاب شامل استراتژی‌ها و گام‌های تثبیت‌شده در زمینه چگونگی هکتیویسم و گسترش تفکرات و نگرانی‌های خود به‌صورتی ناشناس است. دیگر مجبور نیستید که از وضعیت کنونی پیروی کنید و دهان خود را در مورد اشتباهات دولت‌ها یا سازمانی‌هایی که در امور مردم مداخله و جاسوسی می‌کنند، بسته نگاه دارید. این کتاب نحوه پیش‌راندن صداها و اعتقاداتتان به جامعه را نشان می‌دهد، جامعه‌ای که نه‌تنها می‌شنود، بلکه در تلاش‌هایتان به شما یاری می‌رساند. حضور به‌عنوان یک هکتیویست، یعنی اینکه بتوانید پیغام خود را در دنیای آنلاین گسترش دهید.

هکتیویست بودن صرفاً به معنای هک کردن وب‌سایت‌های دولتی نیست، بلکه استفاده از دروازه‌های شخصی برای شنیدن صدایتان به‌صورت ناشناس است. دولت‌ها می‌خواهند به شما بقبولانند که هکتیویسم نوعی تروریسم سایبری است، اما این اعتقاد اصلاً به حقیقت نزدیک نیست. هکتیویست بودن به معنای گسترش اعتقادات و اسناد سیاسی‌تان است، به‌گونه‌ای که دولت‌ها نتوانند شما را زیر علامت ضربدر خود قرار دهند.

خواندن کتاب چگونه یک هکتیویست شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دنیای مجازی و فعالیت در آن پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه یک هکتیویست شوید

برت براون به‌عنوان یک هکتیویست معمول و آشنا به کامپیوتر محسوب نمی‌شود، اما با کمک به گروه ناشناخته، نام خود را در جامعهٔ هکتیویسم بر سر زبان‌ها انداخت. براون همچنین به خاطر کمک به هکتیویست‌های گروه ناشناخته در راستای سرنگونی دولت تونس نیز معروف است. برت براون با حضور به‌عنوان دست‌نشانده و رئیس پوشالی گروه هکتیویست ناشناخته، خودش را در معرض خطر قرار داد. او هم‌اکنون به‌واسطهٔ مجموعه‌ای از اتهامات هک، منتظر دریافت حکم می‌باشد. براون دادخواست را پذیرفته و به جرم خود اقرار کرده است؛ بدین ترتیب برای باقی ساعات عمر خود به‌عنوان یک هکر محاکمه می‌شود.

تمامی این افراد و گروه‌ها موارد زیادی را به دنیای هکتیویسم افزودند. هر کدام از آن‌ها هکتیویسم را به سطحی جدید ارتقا دادند و خیلی از آن‌ها کارشان به‌صورت غیرقانونی انجام گرفت. برای هکتیویست بودن لزومی به رفتن راه‌های غیرقانونی نیست و شما در قالب‌های کاملا قانونی نیز می‌توانید یک هکتیویست باشید. ابزارهای قانونی برای هکتیویست بودن وجود دارد، اما احتمالاً چنین هکتیویست‌هایی نمی‌توانند خودشان را به سرخط خبرها تبدیل کنند. هکتیویسم بیشتر از اینکه گسترش یک پیغام به‌صورت آنلاین باشد، به پذیرش موارد افراطی و ایجاد سروصدا مربوط می‌شود. گاهی اوقات ایجاد سروصدا می‌تواند نیمی از فرایند ارسال یک پیغام باشد. هکتیویسم از دل جامعه‌ای زاده شد که دیگر از نیروی کار بودن و عایدی نداشتن خسته شده بود. همهٔ هکتیویست‌ها پیغامی دارند که می‌خواهند آن را به‌نوعی به گوش قدرت برتر برسانند و اگر هیچ عشقی به این پیام وجود نداشته باشد، با اقبال روبرو نخواهند شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
۱۱,۲۵۰
۵۰%
تومان