دانلود و خرید کتاب ایجاد حس حضور در تدریس برخط رزمری ام لهمان ترجمه اعظم اسفیجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایجاد حس حضور در تدریس برخط اثر رزمری ام لهمان

کتاب ایجاد حس حضور در تدریس برخط

معرفی کتاب ایجاد حس حضور در تدریس برخط

کتاب ایجاد حس حضور در تدریس برخط نوشته رزمری ام. لهمان یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته علوم تربیتی این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی ایجاد حس حضور در تدریس برخط یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. 

کتاب حاضر بر احساس نیاز به ایجاد حس حضور در محیط‌های یادگیری برخط تمرکز دارد و ضمن واکاوی مفهوم حضور به ارائة راه‌هایی می‌پردازد که به کمک آنها، ایجاد حس حضور ممکن است به تعامل بیشتر در فرایند تدریس و یادگیری برخط منجر شود. بر اساس پژوهش‌ها و تجارب نویسندگان، این کتاب با فعالیت‌ها و مطالعات موردی، مثال‌هایی عملی را فراهم کرده است؛ این مثال‌ها نشان می‌دهند چگونه حس حضور در محیط‌های یادگیری برخط به وجود می‌آید، تداوم می‌یابد و ارزشیابی می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان