دانلود و خرید کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان رینبو راول ترجمه نگار عباس‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان اثر رینبو راول

کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

معرفی کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان نوشته رینبو راول است که با ترجمه نگار عباس‌پور منتشر شده است. این کتاب در لیست پرفروش‌های نیویورک‌ تایمز قرار دارد و یک داستان پرکشش و جذاب را روایت می‌کند.

درباره کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

اگر قلب النا را می‌شکافتند، زمین پر از جنگ ستارگان ستارگان می‌شد که از قلبش بیرون می‌ریخت. به خاطر همین هم وقتی باخبر می‌شود به زودی فیلم جدید جنگ ستارگان روی پرده می‌آید، تصمیم می‌گیرد بیرون سینمای محلّه‌شان در صف منتظر بایستد تا فیلم جدید را تماشا کند. با این تصور که قرار است به استقبال یک جشن عالی برود همراه با یک عالمه طرفدار که همگی به اندازه‌ی خودش عاشق هان، لوک و لیا باشند. اما چیزی که انتظارش را ندارد این است که به غیر از خودش،‌ تنها دو نفر دیگر در صف دیدن این فیلم باشند. او مجبور می‌شود ۴ روز منتظر بماند.

خواندن کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۴ روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

تروی گفت: «وقتی داشتن اکران این فیلم رو مینداختن واسه دسامبر با خودشون چی فکر کردن؟ می‌تونم شرط ببندم که اصلاً به ماها فکر نمی‌کردن. مِی...» سرش را تکان داد و ادامه داد: «... وقت مناسب واسه پخش یه فیلم جنگ ستارگانی ماه مِیِه. اگه اکران این فیلم تو ماه مِی بود، صفش ساختمون رو دور زده بود.»

النا گفت: «پس فکر کنم خوش به حال ما شده. این‌طوری می‌تونیم اول باشیم.»

تروی گفت: «اوه، من هر جوری که باشه نفر اولم. می‌دونی! من همه‌جوره پاش هستم.» بعد دستانش را دور دهانش کاسه کرد و فریاد کشید: «من پاش هستم!» 

النا با خودش فکر کرد منم.

یادش نمی‌آمد اولین بار کِی فیلم جنگ ستارگان را دیده بود... درست همان‌طور که یادش نمی‌آمد اولین بار کی پدر و مادرش را دیده. انگار جنگ ستارگان از همان اول بود. النا توی تخت‌خواب بچگی‌اش یک عروسک چیوباکا داشت.

یک جورهایی تمام سه‌گانهٔ اصلی یعنی فیلم‌های مورد علاقهٔ پدرش را از حفظ بود. برای همین وقتی النا حدوداً چهار یا پنج ساله بود، می‌گفت این‌ها فیلم‌های مورد علاقهٔ او هم هستند. چون دوست داشت دقیقاً مثل پدرش باشد.

و بعد، همین‌طور که بزرگ‌تر می‌شد، فیلم‌ها کم‌کم توی وجودش ته‌نشین شدند. انگار از چیزی که النا تواناییِ از حفظ تعریف‌کردنشان را داشت، تبدیل شده بودند به چیزی که می‌توانست حسشان کند. النا آن‌ها را مالِ خودش کرده بود.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

🎈عالییییییییی🎈

majedeh
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم و خیلی لذت بردم . این کتاب برای کسانی که وقت کم دارن ولی می خوان یک داستان جالب بخونن عالیه . تروی ، گیب و النا تنها افراد توی صف هستن و

- بیشتر
کاربر... :)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

کوتاه و باحال🙂

Waver
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

به نظرم وقت تلف کردن بود. داستان کلیشه‌ای و کاملا معمولی داشت و شخصیت پردازی نه چندان قوی. نکته جالب تر اینه که نویسنده عقاید خودش در مورد سری فلش بک های جنگ ستارگان رو، توی تک تک شخصیت های

- بیشتر
mehrsa
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

خیلی کتاب ساده ایه خیلی حجم زیادی نداره ولی داستان آروم و قشنگی داره وفکر کنم کسایی که فیلم جنگ ستارگان رو دیدن و دوسش دارن خیلی از کتاب خوششون بیاد کاش طاقچه بقیه ی کتاب های رینبو راول هم

- بیشتر
Need time
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

اسمش خیلی جذاب تر از داستانش است. بعد از خواندن کتاب مدام خودم را سرزنش می کردم که چرا این کتاب رو خوندم.

زهرا
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

من این کتابو دارم و خوندمش بشدت جذابو خوبه خیلی پیشنهادش میکنم همه بخونن♡

Mehr
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

من اصلا خوشم نیومد!!!!

نویسنده
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

کتاب کوتاه و جذابیه 🙂✋🏻 من لذت بردم اما فکر نمی کردم شخصیت کتاب انقد سنش بالا باشه فک کردم ۱۲ اینا باشه😂 پایان بسیار جالب 😎💙💙

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان، اثری نوشته ی رینبو راول است که اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید. اگر قلب النا را بگشایید، از آن «جنگ ستارگان» فوران خواهد کرد. وقتی او تصمیم می

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«کسی که آدم مزخرفیه خودش نمی‌تونه بگه مزخرف هست یا نه. این به عهدهٔ یه هیئت داورانی از هم‌سن‌وسالاشه که بگن هست یا نیست.»
Goner
به قول یودا «یک جِدای قدرت را در راه دانش و دفاع به کار می‌گیرد، نه برای حمله.»
.....
«کدوم فیلم جنگ ستارگان رو از همه بیشتر دوست دارین؟» از گیب بعید بود. النا بهش نگاهی انداخت. تروی گفت: «مثل اینه که ازم بپرسین کدوم بچه‌م رو از همه بیشتر دوست دارم.» النا پرسید: «شما بچه دارین؟» تروی گفت: «حالا مثلاً اگر داشتم!»
Goner

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان