دانلود و خرید کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند باربارا دی‌آنجلیس ترجمه نسرین گلدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند

معرفی کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند

کتاب آنچه زنان می خواهند مردان بدانند نوشته باربارا دی‌آنجلس است که با ترجمه نسرین گلدار و ناهید رشید منتشر شده است. این کتاب برای زنانی نوشته شده است که گاهی آه می‌کشند و در دل آرزو می‌کنند شریک زندگیشان درمورد آن‌ها اطلاعات داشت.

درباره کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند

در این کتاب، خواسته‌های زنان از عشق، صمیمیت، ارتباط و روابط جنسی را ذکر کرده و دلایل و اهمیت این خواسته‌ها را بیان کرده‌ام. همچنین توضیح داده‌ام که چرا زنان برای برآوردن نیازهای عمیق وجودی خود به توجه و رفتار خاص مردان نیازمندند. دانستن این حقایق هم برای شما و هم برای شریک زندگی‌تان حائز اهمیت است. با شناخت عمیق نیازهای خود، می‌توانید واکنش‌های طرف مقابل را کنترل کنید. بنابراین قبل از اینکه این کتاب را به شوهر یا مرد زندگی‌تان هدیه دهید آن را به خاطر خودتان بخوانید.

خواندن کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی سرشار از آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند

چند ماه قبل، یکی از دوستان قدیمی که مدت‌ها از او بی‌خبر بودم تلفن کرد و گفت حدود شش ماهی می‌شود که با زن جدیدی آشنا شده. این دوست که برایان نام دارد با زنان متعددی رابطه برقرار می‌کرد، ولی این ارتباط را در سطح نگاه می‌داشت. از اینکه می‌شنیدم رابطه‌اش با این زن صورت جدی به خود گرفته تعجب کردم. این خبر در نوع خود اهمیت داشت. از اوضاع و احوالش پرسیدم. پاسخ داد که همه چیز خوب و عالی است، اما نگرانی‌های کوچکی درباره نامزدش دارد.

پرسیدم: «چه نگرانی‌هایی؟"

گفت: «راستش رو بخوای، لوری خیلی خوبه، شیرین و مهربونه، اما می‌ترسم مشکل روانی داشته باشه. بهت زنگ زدم تا نظرت رو بهم بگی."

پرسیدم: «چرا فکر می‌کنی اون مشکل روانی داره؟"

گفت: «اول اینکه بهم می‌گه شب و روز به فکر منه. هر روز به محل کارم زنگ می‌زنه تا بگه چقدر دلش برام تنگ شده. چند هفته مونده به تعطیلات برنامه‌ریزی می‌کنه تا با هم باشیم. مرتب درباره خودمون و رابطه‌مون حرف می‌زنه. هفته پیش بهم گفت که ارتباطش با من مهم‌ترین مسئله زندگی‌شه!"

در حالی که سعی می‌کردم متوجه خنده‌ام نشود، پرسیدم: «و تو چه نتیجه‌ای از حرف‌های اون گرفتی؟"

گفت: «راستش کسی که این‌طوری به من فکر کنه، باید یه جورهایی ناراحتی اعصاب یا روان داشته باشه."

با خنده گفتم: «نه، دوست عزیز. اون عاشق شده."

برایان مرد خوبی است، اما بالاخره مرد است. او تجربه‌ای در روابط طولانی مدت نداشت و بنابراین عشق لوری برایش ناآشنا، ناسالم و حتی بیمارگونه می‌نمود. او اولین راز درباره زنان را نمی‌دانست: دنیای زن دنیای عشق است. عشق ورزیدن، فداکاری، احترام به روابط صمیمی و نزدیک جزء جدا نشدنی طبیعت زنان است.

نظرات کاربران

کاربر 3055928
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

یک مشکلی که ممکن است خواندن این کتاب برای بعضی از ما بوجود آورد، عدم اطلاع از زمان اجرای توصیه ها و نکات کاملا درست و کاربردی این کتاب است. باید توجه کنیم که همه‌ی مطالب گفته شده برای بعد از

- بیشتر
رهگذر
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

من به شخصه نکته گرا هستم و این کتاب توضیح و تفسیر و مثال زیادی داره . نتونستم کتاب رو کامل بخونم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
وقتی می‌خواهید درباره زنان چیزهایی بدانید، باید با یک زن مشورت کنید نه یک مرد. هیچ‌کس مثل یک زن نمی‌تواند خواسته‌ها و نیازهای زنان درباره عشق، صمیمیت و روابط جنسی را بازگو کند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
: مهم نیست که کار، شغل و یا پروژه‌های زن چقدر خوب پیش می‌روند. اگر او مشکلی در رابطه با مرد مورد علاقه‌اش ببیند، احساس بدبختی می‌کند. یک زن شاید روز کاری خوب و موفقی را پشت‌سر گذاشته باشد، ولی وقتی درمی‌یابد گوشه‌ای از امور خانه یا رابطه‌اش با شوهر به مشکل برخورده احساس بدی می‌کند. یک بگومگو یا مشاجره کوچک زناشویی می‌تواند تمام روز یک زن را در کامش تلخ نماید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
سه ویژگی مهم زنان ۱. برای زنان عشق بر همه چیز مقدم است. ۲. زنان توان آفرینش دارند. ۳. زنان با زمان ارتباط مقدسی برقرار می‌کنند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
آموختن درباره آن چیزی که برایتان اهمیت دارد باعث قدرتمندتر شدن شما می‌گردد، نه ضعیف شدنتان.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
فقط با انجام دادن یا گفتن برخی چیزهای به ظاهر کوچک و بی‌اهمیت می‌توانید از بروز بسیاری از رفتارهای نامطلوب نامزد/ همسرتان جلوگیری نمایید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی خودشان را به خوبی نمی‌شناسند، نیازها و رفتارهایشان به نظر عجیب و اسرارآمیز می‌رسند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
زن‌ها گاهی اوقات خود را نمی‌شناسند و سر از کارهای خود درنمی‌آورند. از خود می‌پرسند: «آیا طبیعی هستیم؟"، "آیا زیاده خواهیم؟"، "آیا وقتی مردان ما را به پرتوقع بودن یا زودرنج بودن متهم می‌کنند حق دارند؟" حقیقت آن است که زن‌ها علی‌رغم ادعاهایشان مبنی بر شناخت خود، خودشان را خوب نمی‌شناسند و این عدم یا کمی شناخت از خود منجر به عادات مخربی چون انتقاد از خود، خودناباوری و عدم اعتماد به نفس می‌گردد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
خود را با آنان در میان بگذارند و عشق خود را نشان دهند. زنان می‌خواهند مردان آنان را در اخذ تصمیمات مهم دخیل سازند. زنان می‌خواهند مردان حمایت و نظرات آنان را بپذیرند، با آنان صمیمی باشند و ارتباط خود را حفظ نمایند.
کاربر ۳۴۱۰۷۳۱
چرا مردان فکر می‌کنند زنان درصدد سلب آزادی‌شان هستند؟ زنان از مردان می‌خواهند اندکی از وقتشان را به آنان اختصاص دهند. به احساسات و نظراتشان گوش کنند. زنان می‌خواهند مردان بگویند که به آنان نیاز دارند. زنان می‌خواهند مردان نقشه‌ها و برنامه‌های
کاربر ۳۴۱۰۷۳۱

حجم

۴۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۴۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان