دانلود و خرید کتاب دگرگونی های بزرگ نیل شوبین ترجمه قاسم کیانی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دگرگونی های بزرگ اثر نیل شوبین

کتاب دگرگونی های بزرگ

نویسنده:نیل شوبین
امتیاز:
۳.۵از ۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دگرگونی های بزرگ

دگرگونی های بزرگ کتاب موفق دیگری از دکتر نیل شوبین است که با مهارت و استادی کامل ما را به سفری باورنکردنی به دنیای شگفت انگیز DNA و فسیل‌ها می‌برد. 

 درباره کتاب دگرگونی های بزرگ

 دکتر شوبین در این کتا حاصل سال‌ها مطاله خود بر سنگ ها و فسیل‌ها را با شما به اشتراک می گذارد. سنگ‌ها و فسیل‌ها، به همراه DNA ، امکان پاسخ گویی به برخی از پرسش‌های کلاسیک را فراهم می‌کنند که داروین و معاصران او در پاسخ دادن به آنها مشکل داشتند.

آزمایش‌های جدید، تاریخی چند میلیارد ساله را آشکار می‌کنند که مملو از همکاری، تغییر کاربری، رقابت، دزدی، و جنگ بوده است. و تازه این چیزی است که فقط در درون خود DNA اتفاق می‌افتد. 

دگرگونی‌های بزرگ تاریخ حیات، تغییراتی کلی را در نحوه زندگی جانوران و چگونگی سازمان‌دهی بدن آنها پدید آورده است. تکامل ماهی‌ها به موجودات ساکن خشکی، پیدایش پرندگان و حتی خود تشکیل بدن از موجودات تک سلولی - تمام اینها تنها برخی از انقلاب‌هایی هستند که در تاریخ حیات بروز کرده است. و علمی که به کاوش درباره آنها می‌پردازد، پر از نکات غافلگیر کننده است. اگر فکر می‌کنید که پرها برای کمک به پرواز کردن جانوران پدید آمده است، یا اینکه شش‌ها و پاها برای راه رفتن جانوران بر روی خشکی ایجاد شده‌اند، شما هم مثل خیلی‌های دیگر کاملا اشتباه می‌کنید.

پیشرفت‌ها در این علم می‌تواند به پاسخ گویی به برخی پرسش‌های اساسی مربوط به هستی ما کمک کند: آیا حضور ما در این سیاره نتیجه شانس است؟ یا اینکه تاریخی که ما را به اینجا آورده، به نحوی گریزناپذیر بوده است؟ تاریخ حیات، سفری طولانی، عجیب، و شگفت‌انگیز، پر از آزمایش و خطا، شانس و گریزناپذیری، انحراف، انقلاب و اختراع بوده است. این مسیر و چگونگی شناخت آن به وسیله ما، داستان کتاب حاضر است.

سبک نگارش روشن و جذاب دکتر شوبین، درک عمیق تری از پیوندهای حیات بر روی سیاره ی زمین به ما می‌دهد. او با تسلط بالایی که بر نظریه  تکامل دارد، الهام‌بخش ما می‌شود که به پیوستگی خود با دنیای طبیعی بیشتر بیندیشیم. اگر چارلز داروین می‌بود، توضیحات شفاف و آگاهی‌بخش دکتر شوبین را در زمینه شواهد انکارناپذیر تکامل حیات بر روی کره خاکی می‌ستود.

 خواندن کتاب دگرگونی‌های بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

علاقه‌مندان به زیست‌شناسی، دیرینه‌شناسی و بحث تکامل را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

طاها ربانی
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

من در میانه‌ی کتابم و چیزی که شگفت‌زده‌ام می‌کنه ترجمه‌ی روان کتابه. اصلاً انتظار نداشتم کتابی علمی ترجمه‌ای این‌قدر مطلوب داشته باشه، به‌خصوص که مترجم عنوان «دکتر» هم داره و سابقه‌ی ذهنی من می‌گه در این‌طور موارد، «دکتر» کتاب را

- بیشتر
💚Book lover💚
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

این کتاب برای علاقمندان به موضوع تکامل نوشته شده و یکی از بهترین کتابها و البته جدیدترین تو این زمینست.کتاب چاپ 2020هست و فارغ از اینکه شما از تکامل چی میدونید شما رو به تاریخچه چهار میلیارد ساله اون با

- بیشتر
Rozhin
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

من هنوز این کتاب رو نخوندم ولی خیلی دلم می خواد مطالعه‌ش کنم و فقط یه خواهش دارم اونم اینه که کتاب های جدید نشر مازیار رو به صورت epub بارگذاری کنین😭 خواهش می کنم.

محمد طاهر پسران افشاریان
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

اخه این چه وضعشه!!!!!!!!! چرا پی دی اف!!!!!!! کتاب شگفت انگیزی هست ولی بخاطر pdf بودن یک ستاره دادم

active no.1
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

خیلی می خواهم این کتاب بخونم ولی خواهش میکنم به صورت epub بارگذاری کنید لطفا

Mohamad
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

خدایی این چه جور قیمت‌گذاریه؟!!! نسخه چاپی ۳۶۰۰۰، نسخه پی دی اف که تازه اختیارش رو هم به طور کامل‌ نداری ۲۵۰۰۰؟!!!!!

ایران
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

اگه براتون سوال شده که به کمک علم زیست شناسی مولکولی و دیرینه شناسی تکاملی چطور میشه پی برد ،که چگونه همه موجودات از یک سلول اولیه در طی چند میلیارد سال تکامل پیدا کردند و چه نشانه هایی در

- بیشتر
mghf
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

چون پی دی اف هست نمی خرم و به دیگران هم توصیه نمی کنم این فرمت و بخرن، امیدوارم طاقچه فرمت خودش و بذاره تا بخریم.

Reza.AH
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

نمونه رو خوندم عالیست ولی تا نسخهepubمنتشرنشه کاملش رو نمیتونم باpdfبخونم

Mr.Cooper
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

pdf ??!!!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان