دانلود و خرید کتاب سه تفنگدار الکساندر دوما ترجمه سیده آرام رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سه تفنگدار

الیور هو، نویسنده کتاب نوجوانان است و رمان مشهور «سه تفنگدار» از الکساندر دوما(پدر)(۱۸۰۲-۱۸۷۰) نویسنده فرانسوی را بازنویسی کرده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«آتوس، پورتوس و آرامیس از پله‌ها بالا رفتند. آنها قبلا هم شاهد تعقیب آن مرد توسط دارتانیان بودند و می‌دانستند که او خیلی زود دست خالی برخواهد گشت! همین طور هم شد. دارتانیان برگشت و گفت: "مثه یه شبح غیبش زد. مردی که ممکنه کلی پول نصیبمون کنه."

او داستان را برای دوستانش بازگو کرد و گفت که خانم بوناسیو دزدیده شده و آن مرد مرموز همان فردی است که او را ربوده است. آتوس گفت: "شانس بهت رو کرده. صاحبخونه تو به اندازه‌ای پولداره که می‌تونه کلی پول بابت این ماموریت به ما بده. فقط این سوال باقی می‌مونه که پول ارزش خطر کردن سر جونمون رو داره؟"

دارتانیان گفت: "اما تو قربانی ماجرا رو در نظر نگرفتی. یه زن بی گناه دزدیده شده، فقط به خاطر اینکه تلاش کرده به ملکه کمک کنه. به نظرم کاردینال پشت این قضیه است. اون دشمن ملکه است، پس دشمن ما هم به حساب میاد دوستان! اگه بتونیم راهی پیدا کنیم که نقشه کاردینال رو باطل کنه، من با کمال میل حاضرم خطرش رو به جون بخرم."»

تصویرگری‌های این کتاب را جمیل اکیب انجام داده است.

معرفی نویسنده
عکس الکساندر دوما
الکساندر دوما

الکساندر دوما نویسنده‌ی شهیر و پرآوازه قرن نوزدهم فرانسه است. او از سال‌های نخست جوانی شروع به درخشیدن کرد و تاکنون هم افولی بر شهرتش نیست. دوما از خلال نوشتن نمایشنامه‌ها و رمان‌های تاریخی ماجراجویانه، نام خود را در تاریخ ادبیات فرانسه و جهان جاودان کرد.

نظرات کاربران

محمد
۱۳۹۵/۰۹/۲۳

با سلام و خسته نباشید.لطفا اگه براتون مقدوره کتاب سه تفنگدار اصلی که شامل ۱۰ جلد کتاب میباشد،با ترجمه‌ی بسیار زیبا و عالی جناب ذبیح الله منصوری رو قرار بدید تا همه از خواندنش لذت ببریم. با کمال تشکر

rozalin
۱۳۹۷/۰۳/۱۲

این کتاب عالیه ولی نمیدونم با این همه خلاصه شدن چی مونده از کتاب چون کتاب اصلی ده جلد هست. یکی از بهترین رمان هایی که همه باید بخونند مادام کاملیا نوشته دومای پسر هست. بی نظیره

MT
۱۳۹۶/۱۲/۰۷

من اصل این کتاب که ده جلد هست رو خوندم و باید بگم جز کتاب هایی هست که حتما باید خونده بشه 👍

کتابی
۱۳۹۶/۰۹/۰۱

نسخه اصلی قرار بدین لطفا

msadeq
۱۳۹۵/۱۲/۰۲

میشه کنت مونت کریستو رو بگذارید؟

مهدیس رحمت خواه
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

مناسب چه سن هاییست

رابرت
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

کنت مونت کریستیو رو چرا طاقچه نزاشتی؟از اثار الکساندر دوماست

faeze af
۱۳۹۶/۰۴/۰۳

دوستان از این نویسنده کتاب عشق صدراعظم رو هم بخونید .. من که لذت بردم

morteza_ja97
۱۳۹۶/۱۰/۱۰

نمیدونم چرا نه فیدبیو نه طاقچه مادام کاملیا رو نمیزارن.من رمان زیاد خوندم و معتقدم مادام کاملیا از همشون برتره.حقش ر و خوردن

h mohammadi
۱۳۹۶/۰۹/۰۱

من نمونه اش رو دیدم . اونجوری که به دل بشینه نبود 😐 توصیه نمیکنم . ارزش همون 3000 تومن ناقابل هم نداره !!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۶۰۰
تومان