دانلود و خرید کتاب روانشناسی دیپلماسی احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی دیپلماسی اثر احمد علامه فلسفی

کتاب روانشناسی دیپلماسی

معرفی کتاب روانشناسی دیپلماسی

کتاب روانشناسی دیپلماسی اثر احمد علامه فلسفی، پژوهشگر و مدرس علوم فراروانشناسی است. 

بر اساس پروتکل‌های تشریفات، معمولاً هر سفر بالاترین مقام اجرایی یک کشور باید پیش از انجام دومین سفر، با پاسخ متقابل همراه شده‌باشد. مطابق رویه دیپلماتیک، بی‌پاسخ ماندن سفر مقام‌های رسمی یک کشور به کشور دیگر، به معنی کم‌اعتنایی یا ابراز ناخرسندی نسبت به دولت مقابل است. شرکت روسای دولت‌ها، بدون «سفر رسمی» قبلی به کشور محل برگزاری بازی‌های المپیک، در آداب دیپلماتیک مرسوم نیست.

کتاب روانشناسی دیپلماسی نگاهی به روانشناسی دیپلماسی دارد. فلسفی در این کتاب ضمن پرداختن به فلسفه سیاست، سیاست تطبیقی و جامعه‌شناسی سیاسی به آداب دیپلیماسی، دیپلماسی عمومی و رفتار دیپلماسی و تشریفات دیپلماتیک پرداخته و انواع دیدارهای رسمی دیپلماتیک و آداب ایرانی‌ها در دیپلماسی را واکاوی کرده است. در انتها نیز نویسنده به ۱۳ روش دیپلماتیک در تجربه جهانی پرداخته است که دیپلماسی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خمینی (ره) هم یکی از آنها است.

 خواندن کتاب روانشناسی دیپلماسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

 مخاطب این کتاب مقامات رسمی و بلندپایه دولتی هستند.

 

نظرات کاربران

کاربر 5251926
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

واقعا متاسفم براتون که هرکتابی رو بدون بازبینی منتشر میکنید.تنها چیزی که این کتاب نداشت روانشناسی دیپلماسی بود.بهتر بود اسم کتاب رو میذاشتید همه عنن فقط ما خوبیم.من بخاطر مقاله مجبور به خرید شدم اما دریغ از یک بند به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان