دانلود و خرید کتاب آقای واقعا هیچ کس شرکت آمازون ترجمه حدیثه غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آقای واقعا هیچ کس

کتاب آقای واقعا هیچ کس محصول سال ۲۰۲۰ شرکت آمازون است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب های این مجموعه است. این کتاب با ترجمه حدیثه غفاری منتشر شده است.

کلماتی که پیش روی شماست جریان سیال ذهنِ یک معتاد به مواد مخدر است که روایت خود را از زندگی با صداقت و سادگی بیان کرده. ارزش این روایت در واقعی بودن آن است. در اینجا با روایتی ساخته و پرداخته و بزک شده روبه‌رو نیستیم. این متن، روایتی است عریان، همچون برگ خشکیدۀ یک درخت که از شاخه می افتد. بردارید و نگاهش کنید!

در این کتاب ماجرای مردی را می‌خوانیم که به ظاهر خوشبخت است و همسر و فرزندش را دوست دارد، او کارش را ترک می‌کند تا کسب و کار خودش را داشته باشد و کم‌کم موفق می‌شود اما همه چیز به هم می‌ریزد و او ناگهان مشکلات بزرگی سر راه خود می‌بیند و کم‌کم در مسیر نابودی قدم می‌گذارد.

خواندن کتاب آقای واقعا هیچ کس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن زندگینامه علاقه دارید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب آقای واقعا هیچ کس

اما چه پدری بودم من؟ خب، پسرم هرگز کار اشتباهی انجام نمی‌داد، اولین کادوی تولدش یه موتورسیکلت مسابقه بود و اون حداقل تا ۴ سال بعد نمی‌تونست دوری باهاش بزنه، خنده داره واقعاً، اما من پدر بلندپروازی بودم که می‌خواستم پسرمو به تمام آرزوهاش برسونم. اما آیا از عهده انجامشون برمیومدم؟ معلومه که نه، هاها ها... . اما این باعث نشد که آخرین قرونمو خرج ماشین اسباب‌بازی و هله‌هوله نکنم، آره همش بهم میگن باید حواسم به خرج و اولویت‌های زندگی باشه اما بی‌خیال، چطور می‌تونستم به یه پسربچه کوچیک نه بگم اونم وقتی‌که می‌دیدم با رسوندن اون به آرزوهاش، چشاش چقدر از خوشحالی برق می‌زد، خنده‌داره اما من بزرگ‌ترین رؤیاها رو داشتم.

منظورم یه بیلیونر خودساخته و بلندهمت، بهترین پدر دنیا و بهترین همسر جهانه و هیچ‌چیزی برای من، محال نبود، آه عزیزم، اگه میگی کار سختیه جرئت داری من رو به چالش بکش!

خب حالا بریم به ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ یعنی دو روز قبل جشن تولدم که اصلاً بهش فکر نکرده بودم. چون قبلش کارمو ول کرده بودم تا به هدفم برسم و صاحب کسب‌وکاری بشم، آیا اصلاً موفق شدم؟ البته، خیلی سریع پایگاه کوچکی برای جذب مشتری ساختم و ماه دوم به درآمدی دو برابرِ حقوق همیشگی رسیدم. تا اینکه متوجه شدم همسرم بارداره، حالا عکس‌العمل من چی بود؟

نظرات کاربران

atiyehshirvani
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

در حین خوندن احساس کردم یکی داره برام از زندگیش تعریف میکنه. و این عنوان هیچ کس کمکم کرد راحت تر با کتاب ارتباط بگیرم و پیش زمینه های منفی مثل تصاویر بد تلویزیونی رو از معتاد ها نداشته باشم و

- بیشتر
mostafa.salehi
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

کتاب خوبی بود

Amxirz
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم بخونید

رامین
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

بیشتر به یک انشا در مذمت اعتیاد شبیهه. ارزش خواندن داره همش و خودتون بهترش و می‌دانید ولی خب تکرارش لازمه

ali_salehi_82
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

کتاب کلا 10 صفحست؟ اونوقت با این قیمت؟!

نیوشا
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

نویسنده شرکت آمازونه؟ یعنی چی آخه؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بدبیاریام زمانی شروع شد که زنم ازم خواست با اون مواد بکشم، هرگز با همدیگه مواد نکشیده بودیم اما با پسرعموم، چرا، خیلی بهش فکر کردم و به خودم گفتم که زندگی یعنی هیجان و خلق خاطره، پس چرا یک‌بار با زنم مواد رو امتحان نکنم؟ حالا یه بار به جایی بر نمی‌خوره. کاشکی بیشتر حالیم بود.
mostafa.salehi

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۹۰۰
تومان