دانلود و خرید کتاب ۱۸ دقیقه پیتر برگمن ترجمه سعید محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۱۸ دقیقه

کتاب ۱۸ دقیقه نوشته پیتر برگمن به شما کمک می‌کند تا محورهای تمرکز خود را بیابید، بر عوامل حواس‌پرتی غلبه کنید، و کارهای درست را انجام دهید. این اثر را با ترجمه سعید محمدی و بهناز ساداتیان بخوانید. 

این کتاب در لیست ده کتاب برتر در زمینه تجارت و مدیریت قرار دارد. این لیست را رادیو ملی آمریکا تنظیم کرده است.

درباره کتاب ۱۸ دقیقه

پیتر برگمن در کتاب ۱۸ دقیقه درباره اهمیت زمان صحبت می‌کند. پدیده‌ای که با ماهیت ناشناخته‌اش هنوز مورد بحث بسیار است. اما یک موضوع در مورد آن قطعی است و آن این است که اگر زمان از دست برود، به هیچ‌وجه قابل بازگشت نیست. بنابراین بسیار مهم است که یاد بگیریم چگونه از زمانی که در دست داریم، بهترین استفاده را بکنیم. این کتاب به ما کمک می‌کنید تا با استفاده از یک تمرین ساده، ذهن را از افکار منفی و عوامل حواس‌پرتی پاک کنیم تا بتوانیم کارها را به انجام برسانیم. 

کتاب ۱۸ دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به همه کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن زمان خود را مدیریت کنند. بنابراین اگر شما هم دغدغه مدیریت زمان را دارید، این کتاب را حتما بخوانید.  

بخشی از کتاب ۱۸ دقیقه

ما هرروز خود را با آگاهی به این مطلب شروع می‌کنیم که تمام کارهای خود را به انجام نخواهیم رساند؛ و به سال‌های عمر خود می‌نگریم و فکر می‌کنیم که آن سال‌ها کجا رفتند و چرا کارهایی را که امیدوار بودیم، انجام نداده‌ایم.

زمان تنها عنصری در جهان است که وقتی آن را از دست می‌دهیم، دیگر قابل بازیابی نیست. اگر پول خود را از دست بدهید، می‌توانید بیشتر به دست آورید. اگر دوست خود را از دست بدهید، می‌توانید با یکدیگر آشتی کنید. اگر شغل خود را از دست بدهید، می‌توانید شغل دیگری پیدا کنید؛ اما اگر زمان خود را از دست بدهید، برای همیشه ازدست‌رفته است.

دوستی به نام حاییم آنجل دارم که یک خاخام یهودی است و هرگاه به جلسه‌ای می‌رود، چیزهایی برای مطالعه به همراه خود می‌برد. چرا؟ او به من گفت: زیرا بر طبق تالمود (کتاب قانون یهودیان)، اگر شخصی دیر در جلسه‌ای حاضر شود، مرتکب گناه دزدی شده است - دزدی زمان فردی که منتظر او بوده است؛ و این بدترین نوع دزدی است، زیرا چیزی که ربوده‌شده، هرگز قابل بازگرداندن نیست. من نمی‌خواهم باعث شوم هیچ فردی مرتکب گناه شود؛ بنابراین، همواره مطمئن می‌شوم که اگر باید در انتظار فردی بمانم، او هرگز در شرایطی قرار نمی‌گیرد که زمان مرا برباید.

نظرات کاربران

13467
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

خوب بود ولی میتونست روانتر هم ترجمه بشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
اگر می‌خواهید بدون آسیب‌دیدگی، با موفقیت در یک مسابقه ماراتن بدوید، چهار روز در هفته به دوهای کوتاه بپردازید، یک روز در هفته را سخت و طولانی بدوید و دو روز در هفته اصلاً تمرین نکنید.
hadi
چند ثانیه زمان تمام چیزی است که نیاز داریم. تا آگاهانه جهت حرکت خود را انتخاب کنیم. تا پس از حرکت، خود را در مسیر درست نگاه‌داریم؛ و پس‌ازاینکه مدتی از شروع حرکتمان گذشت، در فواصل معین بررسی کنیم که آیا هنوز در همان مسیر درست حرکت می‌کنیم.
hadi

حجم

۲۰۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان