دانلود و خرید کتاب هر روز میلیونرها کریس هوگان ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هر روز میلیونرها اثر کریس هوگان

کتاب هر روز میلیونرها

معرفی کتاب هر روز میلیونرها

کتاب هر روز میلیونرها نوشته کریس هوگان و ترجمه هانیه ذوالفقاری است. او در این کتاب به این سوال «چگونه افراد عادی میلیونر شدند؟» پاسخ می‌دهد و سپس به مخاطبانش کمک می‌کند تا آن‌ها هم در مسیر به دست آوردن ثروت قدم بگذارند.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب هر روز میلیونرها

هر روز میلیونرها قرار است باور شما را نسبت به مساله کسب ثروت و میلیونر شدن، تغییر دهد. کریس هوگان، معتقد است که میلیونر شدن کاری است که هرکسی می‌تواند انجام دهد. او با بررسی‌هایی که بر میلیونرهای ایالات متحده آمریکا انجام داده است به این نتیجه رسیده که میلیونر شدن، به شانس، یا ارث وابسته نیست. 

اگر شما دانش عملی میلیونر شدن را به دست آورید و تعهد دنبال کردن یک برنامه طولانی مدت را داشته باشید، می‌توانید مانند میلیونرهایی باشید که در برنامه‌های مختلف تلویزیونی می‌بینید یا در کتاب‌ها درباره‌شان می‌خوانید. 

کتاب هر روز میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب هر روز میلیونرها به همه مخاطبانش کمک می‌کند تا نگرششان را نسبت به ثروت و کسب درآمد تغییر دهند.. بنابراین کسانی که دوست دارند با راه و روش ثروتمند شدن آشنا شوند، این کتاب را جذاب می‌یابند. 

درباره کریس هوگان 

کریس هوگان مجری برنامه رادیویی، نویسنده و کارشناس امور مالی شخصی در برنامه رادیویی آمریکایی است. او در کالج جورج تاون و دانشگاه‌ کالیفرنیا درس خوانده است و در دوران دانشجویی‌اش یک بازیکن تمام عیار فوتبال آمریکایی بود. 

کریس هوگان به عنوان مربی مالی با شرکت‌های  Ramsey Solutions و شرکت Dave Ramsey همکاری می‌کند. او همچنین میزبان برنامه‌ کریس هوگان است. سخنرانی‌های او جز برنامه‌های پر ببننده و کتاب‌های او در دسته کتاب‌های پرفروش قرار دارند. کتاب دیگر او، بازنشستگی مطلوب نام دارد.

بخشی از کتاب هر روز میلیونرها

بیشتر افراد ثروتمند پول خود را با سخت‌کوشی به دست آورده و لیاقت آن را دارند.

همه ما شنیده‌ایم کسی بگوید: «شرط می‌بندم فلانی هرگز در زندگی‌اش یک‌بار هم دست به سیاه‌وسفید نزده است.» به دلایلی، مردم این تصور را می‌پسندند که افراد ثروتمند برای رسیدن به موقعیت کنونی‌شان، یا باید به طرز باورنکردنی خوش‌شانس بوده و یا لای پر قو بزرگ شده باشند.

شما چه حدسی می‌زنید؟ بیشتر میلیونرها ثروت خود را به ارث نمی‌برند. در واقع، ۷۹ درصد از کسانی که نویسنده با آن‌ها مصاحبه کرده است، هیچ رقم ارثی دریافت نکرده‌اند. کار سخت، فداکاری و پایبندی به برنامه است که آن‌ها را به جایگاه فعلی‌شان رسانده است. به‌عنوان‌مثال، توماس را در نظر بگیرید. او در فقر، در خانه‌ای آلوده اعتیاد به الکل و ناکارآمد بزرگ شد. پدر و مادرش هر دو در جوانی از دنیا رفتند و زمانی که موقع رفتن او به دانشگاه بود، می‌دانست که دو چیز در زندگی هست که می‌خواهد از آن‌ها دور بماند - الکل و فقر.

توماس دکترای خود را گرفت اما فوراً سراغ یک کار پر زرق ‌و برق و پر درآمد نرفت. در عوض، او ۳۷ سال به تدریس ریاضی پرداخت. به هنگام بازنشستگی، دارایی خالصش ۲/۶ میلیون دلار بود. توماس با پشتکار خودش میلیونر شد. او شانس به‌ارث‌بردن ثروتی هنگفت را نداشت. او با اجتناب از بدهی، پرداخت نقدی، اضافه‌کاری در مواقع ممکن و سرمایه‌گذاری عاقلانه و پیوسته، پس‌انداز کرد. مردم اغلب فکر می‌کنند وقتی کسی یک میلیون دلار یا بیشتر جمع کرده است، شانس باید در این امر نقشی داشته باشد. در حقیقت، آن‌ها صرفاً از دیدن سخت‌کوشی پشت این موفقیت عاجزند.

مایکل فلپسِ شناگر را در نظر بگیرید. او موفق‌ترین ورزشکار در تاریخ المپیک است و از موهبت اندامی کاملاً مناسب شنا برخوردار است. بسیاری از مردم موفقیت او را پای شانس و ژن‌های خوب می‌گذارند. بااین‌حال، فلپس در زمان اوج حرفه خود، به‌استثنای یک روز استراحت در هفته، تا شش ساعت در روز تمرین می‌کرد. او علاوه بر وزنه‌برداری جدی، تقریباً هفته‌ای پنجاه مایل شنا می‌کرد. او می‌دانست که همه آن مزایای ژنتیکی بدون اینکه سخت‌کوشی پشت‌بند آن‌ها باشد، به هیچ جا نمی‌رسد.

میلیونرها خیلی هم متفاوت نیستند و با کاملاً شانسی فرض‌کردن موفقیت یک میلیونر، امکان تبدیل‌شدن به یکی از آن‌ها را از خودتان می‌گیرید. در حقیقت فرصت کافی در دنیا برای همه وجود دارد؛ با شانس یا بی شانس، با وجود ارث یا هیچی. اما باید به آن باور داشته باشید. تک‌تک میلیونرهایی که تابه‌حال هوگان با آن‌ها صحبت کرده است، یقیناً همین باور را دارند. آن‌ها متوجه‌اند فرصت‌هایی برای آن‌ها در دنیا وجود دارد و آن‌ها دانش لازم را برای انتخاب گزینه‌های درست را دارند.

نظرات کاربران

آرین
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

یعنی خود نویسنده نمیدونه که حجم کتابی که داره مینویسه باید چقدر باشه که شماها ابتکار به خرج می‌دین و بصورت سلیقه ای کتاب رو خلاصه می کنید و به اصطلاح مینی بوک منتشر می کنید!!!!! به نظر من خیلی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
یک نکته در مورد میلیونرها این است که وقتی بگویند کاری را انجام خواهند داد، انجامش می‌دهند
آرین
۹۴ درصد میلیونرها هزینه‌ها را پایین‌تر از درآمد خود نگه می‌دارند و ۹۵ درصد، پس‌انداز برای هزینه‌های بزرگ را در اولویت قرار می‌دهند.
آرین
برای ۹۵ درصد میلیونرها بیش از ده سال زمان برده است تا به موقعیت امروزشان برسند.
آرین
مقاوم و ضدضربه شدن شما در مقابل هدف به این معناست که واقعاً به آن خواهید رسید.
miracle

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان