دانلود و خرید کتاب پزشک فروش شوید! محمدشهاب رحیم‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پزشک فروش شوید! اثر محمدشهاب رحیم‌زاده

کتاب پزشک فروش شوید!

معرفی کتاب پزشک فروش شوید!

کتاب پزشک فروش شوید! اثری از محمد شهاب رحیم‌ زاده است. این کتاب قرار است به مخاطبان کمک کند تا به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوند و از تمام پتانسیل‌های خود برای بالا بردن کیفیت کارشان استفاده کنند.

درباره کتاب پزشک فروش شوید!

پزشک فروش شوید! اثری مفید و نتیجه سال‌ها فعالیت و پژوهش در زمینه فروش است. با کمک راهکارهای این کتاب می‌آموزید که چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای بدل شوید. در حقیقت این اثر نتیجه سال‌ها فعالیت در زمینه بازاریابی و مطالعه بیش از پنجاه کتاب در این زمینه است. شما می‌توانید با ویژگی‌های افراد موفق در جهان آشنا شوید. کلیدهای موفقیت در فروش را بشناسید و با توجه به کار و زمینه فعالیت خود از آن استفاده کنید. همچنین درباره نیازهای مشتری، نحوه پاسخگویی به مشتریان و قطعی کردن فروش مطالبی می‌خوانید. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تا مشتری‌های خود را حفظ کنید و به دنبال راه‌هایی برای جلب مشتریان بیشتر باشید و آنان را به مشتریان همیشگی خود بدل کنید. در واقع تمام آنچه را که لازم است برای موفقیت در این زمینه بدانید می‌توانید در این اثر پیدا کنید. 

کتاب پزشک فروش شوید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پزشک فروش شوید! برای تمام فعالان در زمینه فروش مطالبی مفید دارد. اگر در زمینه فروش کالا و خدمات یا بازاریابی فعالیت می‌کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب پزشک فروش شوید!

پزشک فروش شوید

از این به بعد درفروشتان مانند یک پزشک عمل کنید. وقتی شما به پزشک مراجعه می کنید، آن ها همیشه یک رویه مشخص را در پیش می گیرند: معاینه، تشخیص، پیشنهاد درمان و تجویز نسخه. فروشندگان هم باید از همین سه روش درفروش استفاده کنند.

معاینه 

همان طور که یک پزشک قبل از تصمیم برای ارائه هر پیشنهادی ابتدا به معاینه کامل بیمار تأکید می کند، شما هم باید همین کار را برای هر یک از مشتریان خود انجام دهید. به این فكر نكنید که یک نسخه برای همه مشتریان مناسب است. هر فرد دلیل خاصی برای خرید کردن از شما دارد. باید قبل از ارائه محصول، به دقت به سخنان مشتری گوش دهید. در هنگام گرفتن اطلاعات از مشتری، خود را موظف کنید که هیچ محصول و پیشنهادی را ارائه ندهید. هیچ پزشكی قبل از معاینه، با شور و اشتیاق درباره داروهای متنوعی که می تواند برای یک بیمار تجویز کند، صحبت نمی کند. 

تشخیص 

در این مرحله شما تمام اطلاعاتی را که از مشتری گرفته‌اید، با دقت مرور می کنید. با پرسیدن سوال، از درک دقیق و درست خود مطمئن می شوید و راه هایی که می تواند نیاز مشتری را برطرف کند، به او ارائه می دهید. معمولا افراد از چگونگی برطرف کردن نیازهایشان مطلع نیستند. یک پزشک خوب، از تشخیص خود به بیمار می گوید و راه‌های درمان را بیان می‌کند. شما هم باید راه‌های متفاوت، به مشتریان خود پیشنهاد دهید. این کار باعث می شود که آن ها به شما اعتماد کنند. 

تجویز 

بعد از اینكه نیاز مشتری را تشخیص دادید، نوبت آن است که محصول خود را ارائه دهید. این کار را با اعتمادبه نفس و اطمینان انجام دهید. به مشتری بگویید که چگونه می تواند از محصول شما به بهترین شكل استفاده کند. 

مثل فروشنده‌ها نباشید 

فروشندگان بزرگ، خود را نه فروشنده، بلكه یک متخصص و پزشک فروش می بینند. در نظر مشتری، فروشنده کسی است که می خواهد فقط به او کالایی را بفروشد و سود خود را بگیرد. مشتری، ترس از این دارد که در خرید اشتباه کند و محصولی را بخرد که برایش مفید نیست. مشتری زمانی که احساس می کند شما می خواهید به او چیزی بفروشید، ناخودآگاه با پیشنهاد شما مخالفت می کند. خود را به عنوان یک مشاور و یک متخصص در نظر بگیرید؛ یعنی افراد متخصصی که کارشان تلفیقی از هنر، اخالقیات، ارائه رویه های نتیجه بخش و وقف کامل خود به عنوان کسی است که دلسوزانه برای رفع مشكل و نیاز مشتری اقدام می کند و برای برطرف کردن مشكالت، او را راهنمایی می کند. از حاال به بعد خود را یک مشاور معرفی کنید، مانند یک مشاور رفتار کنید، باانرژی باشید و به دیگران برای رفع مشكلاتشان کمک کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۵۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان