دانلود و خرید کتاب چگونه لاغر شویم حمیدرضا نظم‌جو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه لاغر شویم اثر حمیدرضا نظم‌جو

کتاب چگونه لاغر شویم

معرفی کتاب چگونه لاغر شویم

در کتاب چگونه لاغر شویم نوشته حمیدرضا نظم‌جو با فواید گیاه‌خواری، ورزش و فعالیت‌های فکری برای سلامتی و کاهش وزن اشنا خواهید شد.

 درباره کتاب چگونه لاغر شویم

رابطه بین فکر و جسم یک رابطه دو طرفه است. اگر ما جسم سالم و قدرتمندی داشته باشیم، اندیشیدن و مسائل روحی ما در بهترین حالت است. و اگر ما از یک شیوه اندیشه بنیادی و ریشه‌ای برخوردار باشیم روی جسم ما تأثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. روش‌های تغذیه و استفاده از مواد غذایی سالم تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی جسم ما و در نتیجه نهایی روی فکر و روح ما خواهد گذاشت.

 مطالب کتاب حاضر برگرفته از سایت سازمان سالم‌ترین مواد غذایی، سالم‌ترین روشهای تغذیه و رژیم‌های غذائی جهان است که در سال ۱۹۹۴ در آمریکا تاسیس شده است. این سازمان یک سازمان اساساً علمی-تحقیقاتی و غیرانتفاعی است.

به علت ازدیاد روزافزون و نگران‌کننده ابتلای افراد جهان به انواع سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی و مغزی، انواع مختلف اختلالات سیستم ایمنی بدن، بیماری‌های متابولیک مثل دیابت و غیره.... گروه‌های تحقیقات در دانشگاه‌های سراسر جهان، در رابطه با شناخت مواد غذایی و روشهای تغذیه و ارتباط آن با سلامت انسان، از سال ۱۹۷۹ میلادی شروع به کار کردند. نتیجه تحقیقات این گروه‌ها که بعد از ۲۲ سال از شروع کار، از سال ۲۰۰۱ بتدریج که نتیجه تحقیق در مورد هر ماده غذائی مشخص می‌شد، آنرا در اختیار سازمان قرار می‌دادند که بعد از بررسی کامل در سایت اینترنتی سازمان منعکس شده است و به مرور زمان در اختیار خوانندگان عزیز در کتابهای سلامتی متنوع قرار خواهد گرفت.

 خواندن کتاب چگونه لاغر شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب برای همه در هر سن و سالی مفید است.

 بخشی از کتاب چگونه لاغر شویم

اسفناج و رفقا

برای خوش اندام شدن و آب کردن چربی‌های اضافهٔ بدن باید چربی‌های موجود در مواد غذایی‌تان را کاهش دهید. به عقیدهٔ محققان برای این کار سبزیجات برگ سبزی مانند اسفناج را جایگزین سبزیجات نشاسته‌ای و چرب مانند سیب زمینی سرخ کرده کنید.

برحسب مطالعات انجام شده مردم جهان بیشتر سیب زمینی و بعد از آن پیاز و گوجه فرنگی مصرف می‌کنند و تنها ۵ درصد به سبزیجاتی مانند هویج و کدو حلوایی علاقه نشان می‌دهند. این میزان برای سبزیجات برگ سبزی مانند اسفناج فقط ۳ درصد است. اما باید بدانید که سبزیجات برگ سبز جزو چربی سوزها هستند. بنابراین تا می‌توانید اسفناج، شاهی، بروکلی، کاهو و سبزی خوردن میل کنید.

اسفناج و رفقایش حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند بتاکاروتن، ویتامین C، کلسیم، فولاسین و منیزیم هستند. اسفناج یکی از آن سبزیجات سبزرنگ خوشمزه‌ای است که می‌توانید در تهیهٔ سالادها، املت، سس، ساندویچ و حتی اسموتی‌ها استفاده کنید.

تخم مرغ

روزگاری که تصور می‌شد تخم مرغ و به خصوص زردهٔ آن برای قلب مضر است به پایان رسیده. بدون شک نباید هر روز تخم مرغ میل کنید اما بدانید که این مادهٔ غذایی سرشار از پروتئین، اسیدهای آمینه و چربی‌های مفید برای قلب است که متابولیسم را تحریک کرده و انرژی زیادی به بدن می‌دهد. در عین حال یکی از همیاران تناسب اندام محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید زودتر به هدف لاغری و خوش اندامی برسید حتماً تخم مرغ را وارد برنامهٔ غذایی‌تان بکنید.

 


نظرات کاربران

مشکات ۱۳۱۴
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

خیلی کلی است .حرفهای تکراری که در کانالهای تلگرام و اینستا پر است .چیزهایی که همه می دانیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان