دانلود و خرید کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی مریم آویژگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی اثر مریم آویژگان

کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی

معرفی کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی

کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی نوشته مریم آویژگان و دیگران یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته‌های تربیت معلم این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

این کتاب در ۷ فصل تنظیم شده است. فصل اول به سابقه پدیدایی، مفهوم و ماهیت برنامه درسی، فصل دوم، به مفهوم و ماهیت رهبری برنامه درسی، نقش و ویژگی های رهبران برنامه درسی، فصل سوم به نقش‌های رهبری برنامه درسی در تدوین و بازنگری، فصل چهارم به نقش‌های رهبری در اجرای برنامه درسی، فصل پنجم به نظارت و ارزشیابی برنامه درسی با چهار حوزه پاسخگویی، نظارت و ارزشیابی دانشجو، مدرسان و برنامه درسی، فصل ششم به رهبری برنامه درسی در اتقای ‌جو آموزشی و فصل هفتم به نقشه مفهومی کلی و ۱۰۰ پیشنهاد کاربردی در توسعه رهبری برنامه درسی می‌پردازد.

خواندن کتاب رهبری برنامه درسی با تأکید بر آموزش عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه‌ی این کتاب را به دانشجویان علوم تربیتی و آموزشی و مدیریت تحصیلی پیشنهاد می‌کنیم.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان