دانلود و خرید کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت کنید! گئورگیوس پی. پیپروپولوس ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت کنید! اثر گئورگیوس پی. پیپروپولوس

کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت کنید!

معرفی کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت کنید!

کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! نوشته گئورگیوس پی. پیپروپولوس و ترجمه طوبی مردانی است. این اثر همانطور که از نامش پیداست، راهکارهایی برای کنترل اضطراب و همچنین مدیریت زمان دارد. 

درباره کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!

گئورگیوس پی. پیپروپولوس در کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! به دو موضوع مهمی می‌پردازد که افراد بسیاری را درگیر خود کرده است. کنترل اضطراب و مدیریت زمان. این کتاب دو بخش دارد. بخش اول که درباره اضطراب صحبت می‌کند بعد از صحبت و ارائه توضیحاتی درباره مفهوم استرس و عوامل ایجاد کننده آن، راهکارهایی را ارائه می‌کند که در کنترل استرس مفید هستند. 

بخش دوم کتاب به مدیریت زمان اختصاص دارد. این بخش علاوه بر کمک به مخاطبان در مدیریت زمان به آنان کمک می‌کند تا اهدافشان را تعیین کنند و لیستی از کارهایی که باید انجام دهند، بنویسند. 

کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! را به تمام کسانی که درگیر دو معضل اضطراب و عدم توانایی در مدیریت زمان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!

بله افرادی هستند که استرس را تجربه نمی‌کنند و از هرگونه محدودیت زمانی آزاد هستند! می‌توانید این افراد را در جشن‌های محلی بیابید، اما متأسفانه این افراد قادر نیستند پاسخی را که به دنبالش هستید، ارائه دهند. چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، واقعیت غیرقابل انکار این است که استرس و زمان دو متغیری هستند که در طبیعت ما به عنوان ارگان‌های زنده در هم آمیخته شده‌اند. موفقیت در محدود کردن استرس به پایین ترین سطوح ممکن و مدیریت مؤثر زمان در توانایی ما به یادگیری چگونگی مقابله با عوامل استرس‌زای هرروز که به طور پیوسته در برابرمان قرار می‌گیرند و زمان بدون هشدارهای اولیه و استفاده خلاقانه از زمانی که در اختیار داریم، قرار می‌گیرد؛ زیرا ما هیچ راهی برای افزایش زمان در اختیار نداریم.

«استرس عکس العمل نرمال جسم در برابر الزامات ناگهانی محیط است.»

در واقع، محرک‌های زیادی هستند که به عنوان «عوامل استرس‌زا» عکس العمل استرس را به همراه دارند. مطلب جالبی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که «عوامل استرس‌زایی» که می‌توانند ما را در وضعیت استرس قرار دهند می‌توانند هم از منابع مثبت و هم منفی نشأت بگیرند و به تجارب خوشایند و ناخوشایند ربط داده شوند.

بنابراین متعجب نشوید، زیرا ممکن است به خاطر شکست در کسب ترفیع یا یک رتبه دانشگاهی دچار استرس شویم. ممکن است با اعلام ترفیعی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم دچار استرس شویم که با نیاز به رفتن به مکان دیگری از شرکت بر شدت استرس آن افزوده می‌شود. ممکن است با آماده‌سازی برای تعطیلات در پیش رو یا تبادل حلقه با کسی که عاشقش هستیم دچار استرس شویم. همه این شرایط می‌تواند شما را دچار استرس کند.

وقتی وارد حالت استرس می شویم، بدن فورا همه انرژی لازم را بسیج می‌کند و این انرژی را در تلاش برای مقابله موفقیت آمیز با عوامل استرس‌زایی که باعث ایجاد آن شده‌اند، صرف می‌کند.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

کتابی بسیار عالی در زمینه مدیریت زمان با توجه به کنترل و شناخت استرس است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان