دانلود و خرید کتاب هشت پای گیگیلی روت گالووی ترجمه علی مولوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هشت پای گیگیلی اثر روت گالووی

کتاب هشت پای گیگیلی

معرفی کتاب هشت پای گیگیلی

کتاب هشت پای گیگیلی، از مجموعه داستان‌های زیر آب، داستانی از روت گالووی با ترجمه علی مولوی است. این کتاب داستان یک هشت‌پای بامزه است که فکر می‌کند فقط استعداد قلقلک دادن ماهی‌ها را دارد. 

کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب هشت پای گیگیلی

هشت پای گیگیلی یک هشت پا است که همه‌ ماهی‌ها را قلقلک می‌دهد، ماهی‌ها او را دوست دارند اما حیوانات دیگر قلقلک دوست ندارند، مثلا خرچنگ یا ستاره دریایی. او یک بار یک صدف را وقتی خواب است قلقلک می‌دهد و همین اتفاق باعث نمی‌شود مرواریدش پرت شود ته اقیانوس، هشت پای گیگیلی به سمت کف اقیانوس شنا می‌کند تا مروارید را پس بگیرد او در همین زمان چیزهای عجیبی می‌بیند و می‌فهمد چقدر توانایی‌های حیرت‌انگیز داشته است. 

کتاب هشت پای گیگیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هشت پای گیگیلی داستانی جالب است که مفهوم شناخت استعدادها و پیدا کردن توانایی‌های خود را به خوبی به کودکان آموزش می‌دهد. مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای این کتاب برای گفتگو با کودک استفاده کنند.

درباره روت گالووی

روت گالووی در سال ۱۹۷۳ متولد شده است. او همیشه می‌دانست که می‌خواهد یک هنرمند باشد. گالووی کارت تبریک طراحی می‌کرد و مشغول کار تصویرگری برای کتاب‌ها شده است. او به همراه خانواده‌اش در اوکسون انگلیس زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

عالی بود

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

داستان هشت پایی که فکر می کرد فقط در قلقلک دادن دیگران استعداد دارد ولی ماجراهایی اتفاق افتاد که فهمید همیشه یک استعداد مفید نیست. و استعداد های دیگرش را نیز کشف کرد. ایده ی داستان رو دوست داشتم.

پرسپولیس 💓
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

الی فقت یکم بچه گونه بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان