دانلود و خرید کتاب روانشناسی شخصیت کریستوفر ال هیورتز ترجمه آیسو طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی شخصیت اثر کریستوفر ال هیورتز

کتاب روانشناسی شخصیت

معرفی کتاب روانشناسی شخصیت

کتاب روانشناسی شخصیت نوشته کریستوفر ال هیورتز است که با ترجمه زینب طاهری منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع خوب برای کسانی است که درزمینه روان‌شناسی پژوهش می‌کنند.

درباره کتاب روانشناسی شخصیت

ما زندگی‌های بی دوامی را با دروغ‌های مداوم ادامه می‌دهیم برای آنچنان که می‌خواهیم باشیم یا آنطوری که می‌خواهیم دیده شویم. اما با تاسف، باید بگوییم نمی‌دانیم چه کسی هستیم و یا شبیه به چه کسی هستیم. اغلب اوقات، غیررممکن است که دیگری کار صحیح ما را یادآوری کند.

هرکسی و یا هر کدام از ما زیبایی خاصی داریم. هر کسی و یا هر یک از ما محبوبِ الهی است. ما باید بازنگری صادقانه‌ای از عمق هویت داشته باشیم، از اینکه واقعا کی هستیم. وقتی زیبایی وجود را پذیرفتیم، شهامت کاووش در خود و آنچه باعث زیبایی آن می‌شود را پیدا می‌کنیم. پس در این مسیر با بی‌پروایی ،با خوبی، بدی، تاریکی و روشنایی که در ما وجود دارد مواجهه خواهیم شد. بیشتر از همه چیز به سوالی مهم است که بشریت را از لحاظ هویت تهدید می‌کند. آن سوال این است. من کی هستم ؟ این سوالی اساسی از تجربه بشریت است که هر کدام از ما را مجبور می‌کند تا به دنبال معنی‌اش باشیم. هر وقت کسی را ملاقات می‌کنیم، تلاشمان بر این است تا به معانی و تعابیر در پشت حرفهایش تمرکز کنیم.

کتاب روانشناسی شخصیت به شما کمک می‌کند تا دیگران را بهتر بشناسید و بهتر عمل کنید.

خواندن کتاب روانشناسی شخصیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی شخصیت

اغلب اوقات در اولین تعامل بویژه در ملاقات‌های اول ترس یا ناامنی‌هایی را به همراه خواهیم داشت، که این امر نشان دهنده چگونگی توصیف ما از خود می‌باشد. معمولا بخشی ازهویت در این گونه دیدارها برای ادعای کلی، نمایان می‌شود. در بیشتر مواقع، از معرفی خود احساس عجز می‌کنیم با عطف به اینکه چه کارهایی برای زندگی انجام داده‌ایم و چه کارهایی می‌خواهیم انجام دهیم .مثل وقتی که خود را برای دیگری معرفی می‌کنیم و می‌گوییم :« من کریس هستم و بیست سال از وقت خود را صرف سازمان بین‌المللی بشر دوستانه مبارزه با قاچاق انسان کرده‌ام و در حال حاضر اجرا کنندگی سازمان غیر انتفاعی، مرکز فعالیت‌های ذهنی را بر عهده دارم.»

این توصیف کوچک از زندگی، منجر به معرفی دقیق هویت و چگونگی اعتقاد به آنی که فکر می‌کنم هستم، شد. به‌طور مداوم مجبور هستم که خود را و تمامی کارهایی را چه خوب و یا بد انجام داده‌ام یادآور شوم، در واقع خیلی بیشتر از آنچه که انجام داده‌ام، آنچه که دارم و آنچه که دیگران در موردم فکر می‌کنند. این جزهای ِکل فقط بخش کوچکی از هویت من و به‌طور کلی از آنچه که من کاملا هستم نیستند. اما منظور ما از هویت چیست؟ متفکران و متکلمانی چون واینی ساموئل و کریس سودن از جمله کسانی بودند که عزت و هویت را مورد مطالعه قرار دادند و تفاوت بین این دو مقوله را به‌عنوان ماده و ارزش قلمداد کردند و به نظر آنها عزت به سوالی چون من چه کسی هستم؟ و هویت به سوال‌هایی چون من چه جایگاهی دارم ؟ پاسخ می‌دهند. به نظر خیلی ساده می‌آید، در باورهای باستانی مسیحیت بر این امر چنین تاکید می‌شود، تمام افراد دارای طرحی ذهنی هستند که از جانب ذهن برتر در درون هر کسی جلوه‌گر است. این نقطه آغازینی است برای پیشبرد حس عزت، ارزشی ذاتیِ وابسته نه کسب شده بر اساس ماهیتی می‌باشد که نشانگر الوهیتی راستین یا محبوب است. 

نظرات کاربران

F Sabity
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

ترجمه بدی بود خوب متوجه نمی شدم منظورش چی

Arezu Wishka
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

ترجمه واقعا غیر قابل فهم بود

کاربر ۸۵۶۰۶۳
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

فک میکنم کتابه عالی میشد اگه ترجمه عالی میبود ولی حیف ترجمه خیلییییی ضعیف بود

کاربر ۴۹۰۸۱۲۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

سلام و درود به کاربران و کارگردانان نرم افزار طاقچه. در راستای بهبود کیفیت کتابهای موجود و توسعه این نرم افزار نکاتی قابل ذکر می باشد امید به آنکه مورد توجه قرار بگیرد. نکات منفی ۱- ریز بودن نوشته های کتاب. ۲-غیر قابل هایلایت

- بیشتر
يوسفيان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

اصل و کلیت کار خوب است ولی واقعا نیاز به ویراستاری اساسی دارد بشدت غیر حرفه ای ترجمه و جمله بندی شده است میتوان گفت برگردان بدی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان