دانلود و خرید کتاب ارباب دل فرحناز مهدی آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارباب دل اثر فرحناز مهدی آزاد

کتاب ارباب دل

انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ارباب دل

کتاب ارباب دل داستانی نوشته فرحناز مهدی آزاد است. این داستان درباره جوانی از یکی از ایلات بختیاری است که برای ادامه تحصیل، بر خلاف میل خود و به اصرار خانواده‌اش به خارج می‌رود اما در پی اتفاقاتی مجبور می‌شود به ایران برگردد.

درباره کتاب ارباب دل

او نوه خان بزرگ است و به همین دلیل باید بسیار مراقب رفتار و کارهایش باشد. نمی‌تواند هرجور که دوست دارد زندگی کند و همیشه زندگی را دیگران و بزرگ‌ترها به او دیکته کرده‌اند. زندگی خالی از شیطنت و خشک و یکنواخت او، در پی اتفاقی که برای پدربزرگش رخ می‌دهد، برای همیشه تغییر می‌کند. 

تمام خانواده و ظایفه او پیرو اصول و رسوم قدیمی و سنتی هستند که نسل اندر نسل به درست و غلط در میانشان رواج داشته است. در این میان، افسر جدیدی به عنوان پاسدار به منطقه محل زندگی آن‌ها می‌آید و به مردم می‌گوید که باید بر اساس اصول و قوانین حکومتی کارهایشان را پیش ببرند اما از آنجایی که برای مردم این طایفه چنین چیزی قابل قبول نیست و آن‌ها باید خودشان امور خودشان را در دست داشته باشند، با افسر درگیر می‌شوند. در این درگیری چند نفر از ایل بختیاری از جمله ارباب یا پسر خان هم کشته می‌شود. 

حالا نوه خان باید کار و زندگی‌اش را در آلمان رها کند تا برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌اش به ایران برگردد. وقتی به ایران می‌رسد متوجه می‌شود که خانواده‌اش تصمیم گرفته‌اند برای اینکه از حکم قصاص افسر بگذرند، تقاضای خون بس کرده‌اند. به این معنی که دختر خانواده باید به عقد یکی از اعضای ایل دربیاید...

فرحناز مهدی آزاد در داستان ارباب دل، روایتی را آغاز می‌کند که در کنار نقد رسوم سنتی و بی پایه و اساس، داستان زیبایی هم دارد.

کتاب ارباب دل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های ایرانی لذت می‌برید، کتاب ارباب دل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

گل سرخ
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

کتابی با داستان کاملا ایرانی هیجان خاصی نداشت و کاملا می شد ادامه داستان رو حدس زد بیشتر کتاب بین دوشخصیت داستان بود که با هم گفت و گو می کردند خیلی از جاهای کتاب رو نمیخوندم و کتاب رو

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان