دانلود و خرید کتاب قدرت ذهن و تجسم پریسا آقا رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت ذهن و تجسم اثر پریسا آقا رفیعی

کتاب قدرت ذهن و تجسم

معرفی کتاب قدرت ذهن و تجسم

در کتاب قدرت ذهن و تجسم نوشته پریسا آقارفیعی با تاثیر قدرت ذهن بر رویدادهای زندگی آشنا می‌شوید. 

درباره کتاب قدرت ذهن و تجسم

 تأثیر قدرت ذهن و افکار شما بر رویدادهای زندگیتان به ویژه شکست‌ها و موفقیت‌ها قصه‌های افسانه‌ای یا جملات زرورق پیچیده دنیای امروز نیست. قدرت ذهن یک حقیقت نهفته در وجود انسان است، حقیقتی مرموز که بشر تا به امروز تقریباً ذره‌ای از آن را کشف کرده و هنوز چیزهای زیادی در مورد آن وجود دارد که ما نمی‌دانیم. اگر تا به امروز چیزی در مورد قدرت ذهن نمی‌دانستید یا آن را جدی نمی‌گرفتید، پس از خواندن این کتاب به آن خوب فکر کنید. کافیست بخوانید، تمرین کنید و تأثیر آن بر زندگی خود را ببینید. در این کتاب شما را با این قدرت درونی و چگونگی استفاده از آن آشنا خواهیم کرد.

 خواندن کتاب قدرت ذهن و تجسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب قدرت ذهن و تجسم

ذهن (Mind) نمودی از هوش و آگاهی تجربیست و به زبان ساده‌تر همان احساسات، ادراکات، امیال، تخیلات و آرزوهای انسان است که بر رفتار و عملکرد او تأثیر می‌گذارد. ذهن یک پدیده فلسفی ست که به فرماندهی واحد مغز گفته می‌شود. ذهن دقیقاً برعکس مغز ماهیتی مادی ندارد، فاقد هرگونه شکل و اندازه فیزیکی است. هر شناختی از جهان بیرون توسط آگاهی و ذهن به دست می‌آید و در واقع ذهن همان آگاهی شماست، صدایی در سرتان که مستقل از مغز مادی شما فعالیت می‌کند. برایتان فکر می‌کند، تصویر می‌سازد و خیال می‌بافد و به قول حافظ شیرازی:

در اندرون من خسته دل ندانم کیست

که من خموشم و او در فغان و در غوغاست.

قدرت فکر از ژوزف مورفی

گنجی که در درون شما نهفته است

بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند. گنجی که ثروت بی‌پایان است و دور انسان را احاطه کرده است در درون انسان یک معدن طلاست و هر چه را که بخواهید می‌توانید از درون این معدن می توانید بیرون بیاورید. مانند یک قوه مغناطیستی که می تواند یک وزنه سنگین‌تر از خودمان بردارد. به همین نحو در۲ نوع انسان وجود دارد.

انسان مغناطیس دار: که سرشار از ایمان و اعتماد به نفس است و انسان دیگر که قوه مغناطیس خود را از دست داده است و سرشار از ترس و تردید، نگرانی و ناامیدی است که وقتی برای چنین انسانی فرصت‌هایی پیش می‌آید او با شکست به آن می‌نگرد و چنین انسانی پیشرفت نخواهد کرد و شما باید بکوشید که یک انسان مغناطیس‌دار باشید و به راز بزرگ کلید اعصار دست یابید و این راز همان نیروی اعجاز انگیز در ضمیر باطن شماست و در آخرین جایی که مردم ممکن است در جستجویش باشند.

در ژرفای ضمیر شما خود بی پایانی – قدرت بی انتها و مجموعه لایتناهی و بی‌پایانی از چیزهایی که برای رشد و اظهار وجود لازم است وجود دارد. هوش سرشار که در ذهن شماست و آنچه را که بخواهید این ذهن در اختیارتان می‌گذارد.

در زندگی به آنچه باور داشته باشید زندگی نیز به دنبال آن می رود. قانون ذهن شما قانون باورات است یعنی باید به باورکردن باور داشته باشید. و باور همان اندیشه‌ای است که در ذهن شماست این یک اصل بسیار مهم ساده است. 

نظرات کاربران

bahar
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

خیلی نکات مهمی رو گفته بود که این نکات بارها در کتب دیگ به چشم خورده وباعث شده روش تمرکز و دقت بیشتر داشته باشم اینکه جملات کوتاه باشه برای زمان حال باشه باب سلیقه خودتون جمله انتخاب کنید واینک در تجسم خودتون سوم

- بیشتر
ساینا
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

بد نیست 😐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۹۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
۷,۸۰۰
۵۰%
تومان