دانلود و خرید کتاب مهدی نوید امید: بشارت‌های قبل و بعد از اسلام درباره امام زمان (ع) محمد انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهدی نوید امید: بشارت‌های قبل و بعد از اسلام درباره امام زمان (ع) اثر محمد انصاری

کتاب مهدی نوید امید: بشارت‌های قبل و بعد از اسلام درباره امام زمان (ع)

نویسنده:محمد انصاری
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهدی نوید امید: بشارت‌های قبل و بعد از اسلام درباره امام زمان (ع)

«مهدی نوید امید: بشارت‌های قبل و بعد از اسلام درباره امام زمان (ع)» نوشته محمد انصاری( -۱۳۵۴)، پژوهشگر دینی است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «در صحیفه حضرت ادریس نبی علی‌نبیناوآله‌وعلیه‌السلام در مورد گفتگوی ابلیس با خداوند چنین آمده است: (ابلیس) گفت: پروردگارا به من مهلت بده تا روزی که همگان مبعوث می‌شوند (یعنی قیامت). (خداوند) فرمود: نه، ولی تا روز وقت معلوم به تو مهلت می‌دهم. چرا که آن روز روزی است که مقدر و حتمی کرده‌ام که زمین را در آن روز از کفر و شرک و گناهان پاک گردانم و برای آن زمان بندگانی را انتخاب نموده‌ام که قلب‌هایشان را برای ایمان امتحان کرده‌ام و از ورع و اخلاص و یقین و تقوی و خشوع و صدق و حلم و صبر و وقار و زهد در دنیا و رغبت به آنچه نزد من است قلب‌هایشان را پُر نموده‌ام، و آنان را داعیان برای آفتاب و ماه قرار داده‌ام. آنان امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و در آن زمان امانت را بر روی زمین القاء می‌کنم. هیچ چیزی ضرر نمی‌بیند و هیچ چیز از دیگری نمی‌هراسد که جانوران و چهارپایان در میان مردم می‌آیند و هیچیک دیگری را نمی‌آزارد و درندگی هر درنده از حیوانات را از او می‌گیرم و سم هر گزنده‌ای را از او زایل می‌کنم. تا جایی که خداوند فرمود: (و) آن وقتی است که در علم غیبم (آن را) پوشیده داشته‌ام و واقع شدن آن لابد است. آن گاه تو و سپاه و مردان و لشکرت را به تمامِیشان نابود می‌گردانم. برو که تو از مهلت داده‌شدگان هستی تا روز قیامت معلوم. البته این مضمون در دو مورد از قرآن نیز آمده است. آنجا که خداوند می‌فرماید: «قال فإنک من المنظرین إلی یوم الوقت المعلوم». یعنی: «گفت که تو از مهلت ‌داده‌شدگان هستی تا روز وقت معلوم».

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۵/۰۳/۰۷

کتاب تلاش کرده است که با استفاده از مطالب کتب پیامبران پیشین، آیات قرآن، احادیث و نقل قول دوستان و دشمنان اهل بیت وجود حضرت صاحب الزمان را اثبات کند، ب دلیل همین رویکرد اثباتی چندان برای مخاطب عام

- بیشتر
Fatemeh.Idealistic
۱۳۹۵/۱۱/۲۴

این کتاب رو چندوقت پیش از یکی از دوستان مادرم هدیه گرفتم. پروانه گفت: گل سرخ عزیز! گل نرگس حقیقی را در باغچه ای نمی توان یافت. گل نرگس من، گل نرگسی یگانه است... او صاحب تمامی گل های عالم است. او مقتدای تمامی پروانه های

- بیشتر
نغمه
۱۳۹۵/۰۹/۲۸

دوستان دنبال یه کتاب میگردم که داستانهای ملاقات با امام زمان را با صحت مطلب چاپ کرده باشه.... کسی میتونه کمک کنه؟؟ و اینکه چرا تو طاقچه همچین کتابی موجود نیست....!!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
مهدی خواهد آمد و جهانِ یکپارچه ظلم و زور را به دنیایِ عدل و نیکویی تبدیل خواهد نمود.
F313
اگر زمین یک روز بدون امامی از ما باقی ماند اهل خود را فرو می‌برد
F313
مهدی یعنی امید دل‌ها و آخرین پناه شیعه، و نه تنها شیعه بلکه بشریت
F313
محمد بن مسلم از امام صادق علیه‌السلام روایت نموده فرمود: «قبل از قیام قائم علیه‌السلام علامات و بلاهایی است که خداوند بر مؤمنین قرار می‌دهد. عرض کردم: آنها چیست؟ فرمود: این کلام خداست: «و ما البته شما را به سختی‌ها چون ترس و گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات زراعت بیازماییم و صابران را بشارت ده». حضرت فرمود: «و ما البته شما را مبتلا می‌کنیم»، یعنی مؤمنین را، «بشئ من الخوف»، از ترس پادشاهان بنی‌فلان در اواخر سلطنتشان، «و الجوع»، به گرانی قیمت‌هایشان، «و نقصان در اموال»، فساد تجارت‌ها و کمی برکت در آنها، «و أنفس»، مرگ فظیع، و «ثمرات»، کمی خوبی در زراعت‌ها و کمی برکت در ثمرات، «و بشر الصابرین»، یعنی در آن هنگام به خروج قائم علیه‌السلام. سپس به من فرمود: ای محمد، این تأویل این آیه است و خدا هم می‌فرماید: «تاویل آن را نمی‌داند مگر خداوند و فروروندگان در علم» .
علی حسنی

حجم

۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان