دانلود و خرید کتاب تو کله خر هستی؛ پیش برو موفق می شوی جن سینسرو ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو کله خر هستی؛ پیش برو موفق می شوی اثر جن سینسرو

کتاب تو کله خر هستی؛ پیش برو موفق می شوی

معرفی کتاب تو کله خر هستی؛ پیش برو موفق می شوی

تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی نوشته جین سینسرو، سخنران انگیزشی آمریکایی است. این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

 درباره کتاب تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی

 در این کتاب جین سیسرو سخنران موفق انگیزشی نکته‌ای مهم را درباره خودشناسی به شما می‌آموزد. این کتاب درواقع یک راهنمای خوب برای خودشناسی است. که به شما کمک می کند کودک درون خود را پیدا کنید و با آن ارتباط برقرار کنید. او در این کتاب به شما یاد می‌هد چگونه به وسیله خودشناسی به ارتقای شخصیت و رفتار اجتماعی خود کمک کنید و از این طریق زندگی تان را متحول کنید.

خواندن کتاب تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تو کله خر هستی شما را با خودتان بیشتر آشنا می‌کند و راهنمایی کامل برای خودشناسی است. خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های خودشناسی و رشد فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی

برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات باید کارهایی کنی که هرگز تصور انجام آن را نمی‌کردی تا مثلاً اگر دوستی تو را موقع انجام آن کار دید، یا از بابت آن پولی خرج کردی، یا دیگران نگرانت شدند، یا به دلیل اینکه از نظر آن‌ها عجیب و غریب و متفاوت شده‌ای با تو قطع رابطه کردند، مایه شرمندگی‌ات نشود. تو باید غیرممکن‌ها را هم باور داشته باشی. باید ترس را از خودت دور کنی و به انجام کارهایی که برایت زیاد راحت نیستند، عادت کنی. باید باورهای دست‌وپاگیر و قدیمی را رها کنی و برای خلق زندگی آرمانی‌ات عزمی راسخ داشته باشی، طوری که انگار زندگی‌ات به آن وابسته است. تعجب نکن! درست حدس زدی. بله، زندگی تو به آن وابسته است. تمام این موارد چالش‌آور به‌نظر می‌رسند و شاید احساس کنی که زیر سنگ آسیاب قرار گرفته‌ای. ولی همه‌ی آن‌ها حیاتی هم هستند. شاید ماجراهای افرادی به گوش تو خورده باشد که در فلاکت و بدبختی به‌سر می‌بردند. مثلاً غده‌ای در بدنشان پیدا شد یا به دلیل عدم پرداخت قبض، برق آن‌ها قطع شد یا اینکه در دام اعتیاد افتادند. ولی همین افراد ناگهان از خواب غفلت بیدار شدند و زندگی خود را متحول کردند. اما لازم نیست تو صبر کنی تا به مرحله فلاکت برسی. فقط کافی است اراده کنی. همین حالا.

برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات باید کارهایی کنی که هرگز تصور انجام آن را نمی‌کردی تا مثلاً اگر دوستی تو را موقع انجام آن کار دید، یا از بابت آن پولی خرج کردی، یا دیگران نگرانت شدند، یا به دلیل اینکه از نظر آن‌ها عجیب و غریب و متفاوت شده‌ای با تو قطع رابطه کردند، مایه شرمندگی‌ات نشود. تو باید غیرممکن‌ها را هم باور داشته باشی. باید ترس را از خودت دور کنی و به انجام کارهایی که برایت زیاد راحت نیستند، عادت کنی. باید باورهای دست‌وپاگیر و قدیمی را رها کنی و برای خلق زندگی آرمانی‌ات عزمی راسخ داشته باشی، طوری که انگار زندگی‌ات به آن وابسته است. اگر شما برای تغییر زندگی خود تصمیم جدی گرفته اید،‌ راهی برای این کار خواهید یافت. اما اگر جدی قصد چنین کاری را ندارید، برای خود بهانه می تراشید.

جن سینسرو نویسنده ، مربی موفقیت و سخنگوی پرفروش شماره ۱ نیویورک تایمز است که بیش از یک دهه به مردم کمک کرده تا زندگی خود و حسابهای بانکی خود را از طریق حضورهای عمومی ، جلسات خصوصی ، سمینارهای مربیگری و کتابها – از جمله: تو یک کله شقی پیش به سوی ایمان به بزرگی خود و شروع زندگی عالی - تغییر دهند. سینسرو در حال حاضر در سانتافه ، نیومکزیکو زندگی می کند.

با اتمام این کتاب شما به درستی به ماهیت کنونی خود پی خواهید برد و متوجه می شوید که چگونه آن چیزهایی را که نمی توانید تغییر دهید، دوست بدارید و چگونه ان چیزهایی را که دوست ندارید، تغییر دهید و چگونه از نیروی درون خود برای شکست رقبا در زندگی و رسیدن به نقطه دلخواه بهره ببرید.

نظرات کاربران

reyhan.councling
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

عالی بود هرچیزی که برای پیشرفت لازمه رو داشت

⚛️
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

قابل توصیف نیست، بی نقصہ

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان