دانلود و خرید کتاب قدرت باور و تغییر رمضان صادقی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت باور و تغییر اثر رمضان صادقی مقدم

کتاب قدرت باور و تغییر

معرفی کتاب قدرت باور و تغییر

کتاب قدرت باور و تغییر نوشته رمضان صادقی مقدم است. کتاب قدرت باور و تغییر به شما تکنیک‌ها و روش‌های رسیدن به اهداف را یاد می‌دهد و مرحله به مرحله همراهیتان می‌کند تا به خواسته‌هایتان برسید.

درباره کتاب قدرت باور و تغییر

در این کتاب قصد داریم به موضوع بسیار ارزشمندی بپردازیم که مطالعه آن می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. آیا تا به حال درباره باور و تلقین به خود و قدرت بالای آن چیزی شنیده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید تلقین به خود، یک خرافات است و هیچ اثری ندارد؟

در این کتاب قصد داریم به سبک قدرت نامحدود، به شما بگوییم که چگونه می‌توانید با تلقین به خود، ضمیر ناخودآگاهتان را برنامه ریزی کنید. احتمالا تاکنون مطالب متفرقه ایی را درباره قدرت باور و تلقین شنیده‌اید که اکثرا باعث سردرگمی شما شده‌اند. حال وقت آن است که قدرت نامحدود، مثل همیشه نظر نهایی را درباره این مطلب علمی بدهد و جستجوهای شما را پایان دهد.

شاید شنیده باشید که با تلقین می‌توانید روی زندگی خود به شدت تاثیر بگذارید. خیلی‌ها هم برای اینکه بفهمند آیا تلقین کردن واقعا جواب می‌دهد یا نه، تلاش کرده‌اند که آن را امتحان کنند. خیلی‌ها به قدرت تلقین باور دارند و خیلی‌ها آن را قبول ندارند. اما حقیقت این است که تلقین واقعا جواب می‌دهد.

خواندن کتاب قدرت باور و تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت باور و تغییر

ضمیرناخودآگاه ۹۰% از فعالیت ذهن ما را به خود اختصاص می‌دهد. تقریبا اکثر کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید، بدون فکر کردن است و ضمیرناخودآگاه شما به شما کمک می‌کند تا آن کار را انجام دهید.

برای مثال، وقتی می‌خواهید راه بروید شما اینطوری فکر نمی‌کنید «خب اول عضله پای راستم را منقبض کنم، استخوان ران ام را کشیده و به سمت بالا بیاورم، با چرخش باسن زانوی پای چپم را با زاویه ۴۰% جمع می‌کنم سپس عضله پای راستم را منبسط می‌کنم و …» تا اینکه بخواهید یک قدم بردارید!

شما یک بار وقتی بچه بودید برای یادگرفتن این افکار را در ضمیرناخودآگاه‌تان ضبط کردید و بعد از آن تمام کارها را ضمیرناخودآگاه‌تان خودش انجام داده… اما جالب است بدانید ضمیر ناخودآگاه قدرت انتخاب ندارد! تحلیل نمی‌کند، قدرت اجرایی بالایی دارد و هرآنچه به آن بدهید قبول می‌کند.

شاید جالب باشد برایتان اگر بدانید، کارآفرینانی که ثروت میلیونی دارند میزان IQ آنها عددی معمولی است!

اما این افراد در کودکی مورد خطاب جملاتی کاملا مثبت و امیدوار کننده بوده‌اند و باعث شده آنها باور کنند که شخص بزرگی خواهند شد و شدند…! مثل «توماس ادیسون»، بزرگترین مخترع تاریخ آمریکا.

شما هنگامی که یک جمله را یک بار ادا می‌کنید، ضمیر آگاه شما بر روی جمله قضاوت می‌کند و با توجه به جملاتی که ضمیرناخودآگاه نسبت به آن واکنش می‌دهد، یا آن را قبول می‌کند یا نمی‌کند. اما اگر جمله‌ای را چندین بار در چندین ساعت مختلف روز بگویید ضمیرآگاه شما قادر به جلوگیری از آن نخواهد بود و کار را به ضمیرناخودآگاه می‌سپارد.

ضمیر ناخودآگاه هم بعد از چندین بار تکرار آن را قبول می‌کند، زیرا قوهٔ تشخیص درست یا غلط را ندارد!

ضمیرناخودآگاه شما فقط اجرا می‌کند و نمی‌تواند تشخیص بدهد این جمله‌ای که قرار است تبدیل به باور شما شود به نفع شماست یا به ضرر شما… و سپس با تکرارهای مجدد در طول مدت طولانی این جمله و این فکر وارد قسمت اولویت‌های برتر ضمیرناخودآگاه می‌شود و به راحتی زندگی شما را طبق آن جمله پیش می‌برد. برای مثال، همین الان چند بار با خودتان این جمله را تکرار کنید: «من عاشق خود هستم.»

چه احساسی به شما دست داد؟ اگر تا به حال از این دست جمله ها (مثبت) برای تقویت عزت نفس تان بکار نبردید احتمالا احساسی بد پیدا کرده اید… انگار لیاقت این جمله را ندارد!

می‌دانید چرا؟

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۷۳۴۹۵
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

من تا وسط کتاب رو خوندم، یه جمله به شکل های مختلف تکرار شده بود : تلقین موثر است در اصل خود کتاب داره از شیوه تلقین استفاده می‌کنه تا تلقین کنه که تلقین، واقعا کار می‌کنه من از قبل باور داشتم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
۱شرایط زندگیمان ۲ وضعیت معیشتیمان ۳ عادت عصبیمان ۴ باورمان
کاربر ۶۲۹۶۷۸۸

حجم

۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
تومان