دانلود و خرید کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول مهدی داعی سرکاریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول اثر مهدی داعی سرکاریزی

کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول

معرفی کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول

کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول اثری از مهدی داعی است. این کتاب نامه ای از خدا به انسان است که در آن چهار قانون الهی برای خوشبختی را بیان می‌کند و بلیط ورود به زندگی جدید را به بندگانش می‌دهد. 

درباره کتاب کیمیای عشق الهی

مهدی داعی در مجموعه کتاب‌های کیمیای عشق الهی، نامه‌هایی را نوشته است که از خدا برای انسان نوشته شده‌اند و در این نامه‌ها قوانین الهی که انسان را به خوشبختی می‌رساند، بیان می‌کند. به این امید که رحمت و عشق نهفته در این کتاب قلب و ذهن مخاطبان را سرشار از آرامش الهی کند و او را به نور حقیقت زنده سازد! در این کتاب‌ درمی‌یابیم که فرصتی که برای زندگی کردن داریم، کوتاه است و البته در عین کوتاهی، بسیار ارزشمند و گرانبها. ما آن را طولانی می‌پنداریم و همین ما را به اشتباه می‌اندازد. از آنچه که داریم استفاده نمی‌کنیم و فرصت برای یافتن خود، شناختن خود و شناختن خدا را به عقب می‌اندازیم. درست زمانی که این فرصت از دستمان می‌رود، می‌فهمیم که چه چیزی را از دست داده‌ایم و راه بازگشتی نیز در کار نیست. 

اما چه راه چاره‌ای وجود دارد؟ چطور می‌توانیم قانونی را پیدا کنیم که با عمل کردن به آن، خوشبختی انتظارمان را بکشد؟ کدام مسیر، مسیری است که ما را به خوشبختی بی قید و شرط می‌رساند؟ پاسخ تمام این سوالات را می‌توان در این مجموعه پیدا کرد. 

کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول را به تمام کسانی که در جستجوی خوشبختی و زندگی روحانی و سرشار از عشق هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کیمیای عشق الهی؛ جلد اول

کلام من، 'حقیقت محض' است و یاد کردن من می‌تواند این دروغ را محو نموده و ناهماهنگی و زشتی آن را بر تو نمایان سازد و به تو قدرت دهد تا از بند آن آزاد شوی!

وقتی مرا یاد کنی، از ماهیت قدرتمند و معصوم خودت آگاه می‌شوی و این به تو آگاهی، قدرت و اطمینان خاطر می‌بخشد که از دام وسوسه‌ها و احساسات ناتوانی و حقارت رها شوی. تنها به این ترتیب می‌توانی زیبایی، صمیمیت، شکوه و حقیقت نهفته در هدفی را درک نمایی که من از خلقت تو در این دنیا دارم.

بدنت متعلق به من است نه به خودت، پس باید هماهنگ با عشق و آگاهی من باشد و از سلطه افکار تاریک رها شود تا آسیب نبیند. تو صاحب اصلی بدنت نیستی بلکه تنها امانتی است که در این دنیا به تو داده‌ام تا از طریق آن رسالت روحی‌ات را انجام دهی و عشق و آگاهی من را توسعه دهی. بنابراین وقتی در آیینه به بدنت می‌نگری، به آن افتخار کن چون قرار است در این دنیا، کانال تجلی عشق و آگاهی من باشد و باید با آن، شکر نعماتم را به جای‌آوری، قرار است با دست و زبانت؛ تنها به من و مخلوقاتم خدمت نموده و حق نداری با آن هر چه می‌خواهی بکنی؛ حق نداری هر چه می‌خواهی با آن بکنی، حق نداری بدنت را با غذاهای نامناسب، مواد و داروهای بد آلوده کنی!

ای فرزندم، هدف تو در این دنیا فقط باید این باشد که خودت را شناخته و خود را از بند وسوسه‌های نفس، رها ساخته و به سوی من برگردی اما امیال جنسی و شهوانی به شدت تو را به این دنیا وابسته کرده‌اند و برای اینکه بتوانی به سوی من قدم برداری باید با این میل و کشش قوی، درست برخورد کنی تا در دام ضعف و تباهی نیفتی. تو در واقع نماینده قدرت من در زمین هستی که باید همچون کانالی، انرژی پاک من را از طریق افکار و اعمالت متجلی نموده و به هارمونی و گسترش کائنات کمک نمایی. نباید اجازه دهی، جاذبه‌ای از هر نوع؛ انرژی‌ات را متفرق ساخته و ذهنت را روی چیزهای مادی و شهوانی و خصوصا روی جسمت پرت نماید.

نظرات کاربران

کاربر 5921194
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

چگونگی شناخت خداوند بسیار مهم هست این کتاب باعث میشه چقدر با خدا احساس راحتی کنیم .

کاربر 5704235
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان