دانلود و خرید کتاب گل های پیاده رو جونارنو لاوسون ترجمه فرشید عطائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گل های پیاده رو اثر جونارنو لاوسون

کتاب گل های پیاده رو

معرفی کتاب گل های پیاده رو

کتاب گل های پیاده رو، کتابی لطیف است که با تصویرگری هنرمندانه سیدنی اسمیت از روی شعری که جون ارنو لاوسون سروده است، خلق شده و حکایت دخترکی است که با بخشش گل به دیگران، عشق، امید و شادی را به آن‌ها هدیه می‌کند.

داستان این کتاب، داستان عشق، امید و نور است که با هر قدم و هر حرکت کوچکی می‌توان به اطرافیان بخشید. داستان درباره دختر کوچکی است که در خیابان همراه با پدرش قدم می‌زند و در هر قدمش به جزئیاتی توجه می‌کند که از چشم بزرگسالان دور می‌ماند. او در این پیاده روی گل‌هایی را به آدم‌ها، حیوانات و موجودات اطرافش می‌بخشد و همه را به دنیای زیبای درونی خودش، دعوت می‌کند. 

این کتاب یک کتاب تصویری بدون متن است. سیدنی اسمیت تصویرگری این کار را بر اساس شعری که جون ارنو لاوسون سروده بود انجام داده است و نتیجه، یکی از شگفت‌آورترین کتاب‌هایی است که می‌بینید. می‌توانید این کتاب را در هر سنی که هستید بخوانید و داستان‌های ذهنی خودتان را هم برایش روایت کنید. 

کتاب گل های پیاده رو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را همراه با فرزندانتان بخوانید و از دیدن داستان جذابش، و تصاویر دلنشینش لذت ببرید. 

نظرات کاربران

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

یک کتاب تصویری جالب، از دنیای زیبای کودکان و دل مشغولی های بزرگترها. اما چقدر قدرتمند است مهربانی، او میتواند تمام رنگ های خاکستری دنیا را رنگی کند و چقدر می‌تواند مسری باشد. کتاب برای نوشتن بچه‌ها خیلی جالب است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان