نظرات درباره کتاب صوتی هرگز ترکم مکن و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی هرگز ترکم مکن اثر کازوئو ایشی گورو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی هرگز ترکم مکن

امتیاز:
۳.۹از ۷۵ رأی
۳٫۹
(۷۵)
دختر بارون
کوتاه می‌نویسم؛ بمونه به یادگار: "چرا از این احساس کاملا شخصی، کلافه‌کننده و خام که زندگیمان هرگز به صورتی که می‌توانسته باشد درنیامده‌است، نمی‌ترکیم؟ چرا یک روز صبح بیدار نمی‌شویم و گریان و نعره زنان به خیایان نمی‌ریزیم و همه چیز را خرد و ویران نمی‌کنیم؟"
Karow Rezvani
رمان خوب همینطوری باید نوشته شده باشه. سوال های اساسی در ذهنت ایجاد کنه، فضایی رو خلق کنه که در واقعیت وجود نداره اما مثل زندگی عادی برامون قابل لمس باشه و اساسا به همین دلیل سوال‌هایی که در ذهنت شکل می‌گیره مثل خوره تو خواب و بیداری همراهت باشه. رمان از هر نظر بی‌نقصه. شخصیت پردازی، دیالوگ‌ها، فضاسازی، روایت، همه‌چیزش عالیه. خوانش کتاب هم خوب بود و جان‌دار.
آبرنگ
موضوعش همزمان عجیب و جذاب و غم انگیزه. روابط واحساسات بین آدم ها رو هم خیلی خوب توصیف میکنه. نمیتونم توصیه ش کنم ولی خودم از خوندنش پشیمون نیستم.
☾Natsuki✶
صدای گوینده رو دوست داشتم
مهدیه
ممنوم از طاقچه به خاطر معرفی کتاب هایی که چندان نام و نشانی ندارن و خیلی تاپ و پرفروش نیستند ولی مهجور مانده اند ....کتاب هرگز فراموشم نکن نمونه کامل از تمام زوایای هوشی یک نویسنده هست ..لحظه به لحظه با هیجان مخاطب رو پیش میبره و قطره قطره همراه با کارکتر کتاب از موضوع مطلع میکنه...همین میشه که مخاطب نمیتونه کتاب رو کنار بذاره ..و همچنان ادامه میده به خوندن با هزاران چرا و چطور در ذهنش ولی یه جایی به همه چی میرسه که در واقع تخلیه روانی میشه و...دیدگاه ها متفاوت هست ولی کاملا اثر گذار ...از اون آثاری که در ذهن میمونه و برای مخاطب واقعی میتونید مسیری جدید باز کنه....🙏🙏
کاربر ۸۵۹۶۱۸
از همه نظر عالی
کاربر ۱۲۶۱۱۹۷
متنی روان، لطیف، پر از احساس، با خوانشی منظم و با احساس. مرسی از شما . همش در ذهنم بود داستان.
پروین
گویندگی خانم هاشمی عالی بود. و بخصوص اپیزود آخر که استاد در باره کتاب و نویسنده توضیحات کاملی دادند، بسیار عالی بود و ازینکه منظور نویسنده را بیان کردن خیلی خوب بود. ولی اگر در این دنیا همچین اتفاق وحشتناکی در حال وقوع است، واقعا انسانیت بعضی‌ ها که خودشان را جهان اول می‌دانند باید شرم کرد. و در نهایت کتاب خوبی بود و با لذت تا آخر گوش دادم و چقدر خدا را شاکرم که زندگی را بمن هدیه داده.
کاربر 7708596
من از شنیدن کتاب لذت نبردم. به نظرم نه علمی تخیلی بود نه رمان عاشقانه هیچ صحنه خارق‌العاده در کتاب خلق نشده. مثل فیلم های جشنواره هستن که جایزه می‌گیرند و در آخر هم به خودم می‌گویم شاید من نفهمیدم منظورش چه بود. خوبی اثر صوتی این است که در آخر توضیحی در مورد کل کتاب می‌دهد.
Omid9b
داستان با توجه به این که در ژانر علمی تخیلی دسته بندی شده ولی فضای کامل واقعی داره و پایه داستان بر مبنای علمی تخیلیه،امیدوار بودم بیشتر از فضای واقعی فاصله بگیره که نگرفت. با این حال موضوع مقداری جذاب بود و کم کم به واقعیت قضیه پی میبریم. ترجمه عالی بود و گویندگی به شدت جذاب بود و الان در حال پیدا کردن کتاب های دیگه با صدای خانم هاشمی هستم
کاربر 3171670
هرچقدر از این دست کتاب ها بیشتر بخونی، بیشتر میفهمی که این دنیا بی ارزشه
کوزت شرقی
من این کتاب رو نخوندم برای همین مطمئن نیستم اما فیلمش رو دیدم و واقعا قشنگ بود با توجه به فیلم فکر میکنم ارزش خوندن داره اما خیلی ناراحت کننده اس
کاربر 7966054
خوب بودتشکر

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۵۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۵۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد