دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب) با صدای میثم امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب) اثر جیمز کلییِر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب) نوشته جیمز کلیر، که با صدای میثم امیری منتشر شده است. این کتاب که خلاصه‌ای کاربردی از کتاب عادت‌های اتمی است به ما می‌آموزد با کمک تغییرات کوچک، نتایج شگفت‌انگیز بسازیم. این کتاب در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد و تحسین و تمجیدهای نشریات بسیاری مانند وال استریت ژورنال، تایمز و ... دارد.

درباره کتاب عادت های اتمی (خلاصه کتاب)

 اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل‌دارید، مشکل نه از شما بلکه از سیستم شما است. عادت‌های بدبارها و بارها خود را تکرار می‌کنند، نه به این خاطر که شما نمی‌خواهید آن‌ها را ترک کنید، بلکه به این دلیل که سیستمی غلط برای تغییر آن‌ها دارید. اشکال اینجاست که شما به‌اندازه سطح سیستمتان بالا می‌آید نه سطح اهدافتان.

شناخت عادت‌ها به انسان کمک کند ضعف‌هایش را بهتر بشناسد و آن‌ها را رفع کند. اما این کافی نیست. انسان با کمک تغییر عادت‌های بد و ایجاد عادات خوب می‌تواند کیفیت زندگی‌اش را بهبود ببخشد. 

بیشتر مردم فکر می‌کنند که رمز تغییر، اراده قوی است؛ اما حقیقت این است که ذهن ما بسیار راحت‌طلب است. ماهیت انسان او را وادار می‌کند که از قانون کمترین تلاش پیروی کند. یعنی اگر دو گزینه پیش روی شما باشد ذهنتان ناخواسته به سمت آن کاری می‌رود که به تلاش کمتری نیاز دارد. هرچه عادتی نیاز به انرژی بیشتری داشته باشد احتمال انجام آن کمتر است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید. 

شنیدن کتاب عادت های اتمی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عادت های اتمی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی‌ شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جیمز کلیر

جیمز کلییر (James Clear) نویسنده و عکاس آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌هاست. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئله «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلییر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ ایمیلی قدرتمندی ارتباطی با طرف‌دارانش در کل دنیا برقرار کرده است و محتواهای ارزشمندی را با آنها به اشتراک می‌گذارد؛ همچنین از طریق وب‌سایتش، jamesclear.com، که ماهانه چند میلیون بازدید دارد، با همراهانش در ارتباط است.

نظرات کاربران

negin
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

مفید و خوب و کاربردی

زهرا
۱۴۰۰/۰۷/۲۶

کتاب خوبیه.اگر میخاین عادت جدیدی رو به زندگی تون اضافه یا عادت بدی رو از زندگیتون حذف کنید این کتاب خیلی به دردتون میخوره

MOHAMMAD
۱۴۰۰/۰۷/۲۶

جالب بود و دیدگاه جدیدی رو معرفی میکرد .نخونیدش ضرر کردید

farhad
۱۴۰۰/۰۷/۲۶

کتاب خوبیه اگر به عادت های این کتاب عمل کنیم قطعا به موفقیت میرسیم. صدای گوینده هم خوب بود

vincenzo
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

این کتاب ناقصه من این کتاب را با یک جلد دیگه گرفتم و ۸ ساعت هستش کتاب صوتی اش نه ۱ ساعت خورده ای

💍
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

قسمتی که راجع به نیازهای اساسی انسان و پیوندش به کارهای جانبی ما حرف میزد فوق العاده بود

معراج
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عالیه. از رفتارهای کوچکی میگه که ما انجام میدیم و چه تاثیر بزرگی تو زندگیمون داره.باید این کتابو چندین بار خوند و نکته هاشو به ذهن سپرد

معصوم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

با اینکه اشاره ای به این موضوع نشده اما این پادکست یک کتاب صوتی خلاصه شده اما خوب است و بدلیل اشاره نشدن به این موضوع من به آن یک امتیاز میدهم تا زمانیکه اصلاح شود.

bahar
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

شنیدن این کتاب به شدت لذت بخشه👌👌

Ugly Duckling
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

عاااالی

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان