دانلود کتاب صوتی داستان های ۵۵ کلمه ای با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان های ۵۵ کلمه ای اثر استیو ماس

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان های ۵۵ کلمه ای

نویسنده:استیو ماس
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان های ۵۵ کلمه ای

کتاب صوتی داستان های ۵۵ کلمه ای نوشته استیو ماس است که با ترجمه گیتا گرکانی و صدای مهرانه امروانی منتشر شده است. 

درباره کتاب داستان های ۵۵ کلمه ای

یک داستان تا چه اندازه می تواند کوتاه باشد و باز هم داستان محسوب شود؟ داستان پنجاه و پنج کلمه ای کوتاه‌ترین شیوه داستان گویی است و در آن کلمات با دقت فوق‌العاده‌ای انتخاب می‌شوند تا هرچه موثرتر باشند.

داستان پنجاه و پنج کلمه‌ای می‌تواند تخیلی و جنایی، اندیشمندانه و پوچ‌گرا، ترسناک و تاثیرگذار باشد. و هدف از خواندن و نوشتن هم جز این نیست. برای نویسندگانی که عادت دارند برای بیان اندیشه‌هایشان از تعداد صفحات بیشتری استفاده کنند، نوشتن داستان پنجاه و پنج کلمه‌ای کاری عصبی کننده است. 

فقط یکی از داستان‌ها را بشنوید. بعد سعی کنید از شنیدن بقیه داستان‌ها صرف نظر کنید. نمی توانید! این کتاب شما را به دنیای حیرت‌انگیز تخیل می‌برد. 

استیو ماس گردآورنده کتاب داستان های ۵۵ کلمه ای آن‌قدر کلمات را دوست دارد که هفته‌نامه‌ای تاسیس کرد. او در انستیتوی بروکس، سانتا باربارا و در دانشگاه سیراکیوز در رشته هنر تحصیل کرد، اما عاقبت به نویسندگی رو آورد چون روزنامه‌نگاری سرگرم کننده‌تر به نظر م‌ رسید. او در رشته‌های روزنامه نگاری، ویراستاری، کارگردانی هنری، کارهای تبلیغاتی و گرافیک فعالیت کرده است. درحال حاضر در روزنامه نیوتایمز در سن‌لوئیز اوبیسپو به عنوان شریک و ویراستار کار می‌کند. در آن جا هرسال مسابقه داستان های پنجاه و پنج کلمه ای را برگزار می‌کند. درحال حاضر او در پیسموبیچ در کالیفرنیا زندگی می کند. 

شنیدن کتاب داستان های ۵۵ کلمه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم 

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

داستان مردی که عاشق کلمات بود استیون دانلان ماس (استیو ماس) ویراستار و ناشر آمریکایی‌ست. او رشته‌ی هنرهای زیبا را در دانشگاه کالیفرنیا خواند، اما دریافت که به نویسندگی و نشر علاقه‌ی بیشتری دارد. ماس یکی از موسسان، سهام‌دار اصلی و

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۳۰%
تومان