دانلود کتاب صوتی پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ

معرفی کتاب صوتی پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ

کتاب صوتی «پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ» نوشتهٔ گابریل گارسیا مارکز با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط نشر شنیدار منتشر شده است. قهرمان‌های برخی از داستان‌های مارکز موجوداتی فوق‌طبیعی هستند که ناگهان سر از میان مردم درمی‌آورند و موجب تغییر در زندگی آنها می‌شوند. مردمی که دوست دارند در مورد آنها به همان شیوه‌ای فکر کنند که پدران و مادرانشان فکر می‌کرده‌اند. داستان پیرمرد فرتوت با بال‌های بزرگ روایتی است از روزمرگی‌های یک خانواده که با پیدا شدن پیرمرد فرتوت بال‌داری در حیات خانه‌شان دچار تغییر می‌شوند.

درباره کتاب پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ

گابریل خوزه گارسیا مارکز (۱۹۲۷-۲۰۱۴)، نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است که قبل از نوشتن کتاب صد سال تنهایی اقدام به نوشتن ده ها داستان کوتاه دیگر کرده است و در بین طرفدارانش بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود. مارکز توجه ویژه‌ای به عقاید و باورهای مردم امریکای لاتین دارد. او در بسیاری از داستان‌هایش به وضوح و سادگی تصویر زندگی مردم را به نمایش گذاشته است‌. مردمی که در زندگی روزمره خود با تنوعی از جنس رئالیسم جادویی روبرو هستند.

پس از سه روز بارندگی مداوم و هجوم خرچنگ‌ها به خانۀ پلایو و الیزندا، درست وسط روز سوم یک پیرمرد با بال‌های بسیار بزرگ در پشت خانه‌اش، پیدا می‌شود. چنین موجود شگفت‌انگیزی به زودی توجه اهالی محل و پلیس را جلب می‌کند. پس از مدت اندکی صف طولانی‌ای از کسانی که علاقه‌مند به دیدن این موجود بودند تشکیل شد.

کتاب پیرمرد فرتوت با بال های بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سبک رئالیسم جادویی و طرف‌داران سایر آثار مارکز، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۱۱۸۸۴
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

چه رئالیسم زیبایی چه تخیل بکری من دوستش داشتم

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان