دانلود کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه با صدای عباس نادری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه اثر عباس نادری

دانلود و خرید کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

نویسنده:عباس نادری
گوینده:عباس نادری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

کتاب صوتی «یک قرص ماه توشه راه» با نویسندگی و گویندگی عباس نادری در نوین کتاب گویا چاپ شده است. نویسنده در این نوشته‌ها به موضوعات همچون موضوعات اجتماعی، ستایش مادر و پدر، طبیعت و... توجه داشته است.

درباره کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

این کتاب صوتی دارای دو فصل با عنوان‌های «یک قرص ماه توشه‌ی راه» و «خیال خاطرات تو» است. نادری در خصوص سبک این کتاب صوتی و کتاب‌ها مشابه می‌گوید: «در چند سال گذشته برخلاف قبل که به نثر ادبی اهمیتی داده نمی‌شد، به صورت تخصصی‌تر به این ژانر پرداخته می‌شود که مورد استقبال چشمگیر مخاطبان هم قرار گرفته است. نثر ادبی یکی از قالب‌هایی است که ظرفیت بسیاری برای غنی‌تر کردن ادبیات ایران دارد».

کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به متون ادبی و شاعرانه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

در این شب ناکجا نشسته‌ام بر حریر یاد تو و ستاره می‌شمارم. دست‌هایم را حایل می‌کنم. نور تو از فراز چند هزار سال نوری به من می‌رسد. از تو به اندازه‌ی چند هزار سال دوری پر نورم؟ نمی‌دانم و نمی‌خواهم که بدانم. فقط می‌خواهم اینجا در این شب بی‌پاییز، در این شب عزیز کنار خاطره‌ات بنشینم و قالی کرمانی یادت را ببافم. می‌خواهم بنویسم که دلم برای خیالت تنگ شده است. بهانه‌ی وا شدن غنچه‌ی خنده‌هایت را می‌گیرد. دلم لک زده برای لحظه‌های بلند بالای آمدنت. حالا دیگر دلتنگی مثل کودکی انگشت خاطرات مرا گرفته است و رها نمی‌کند. حالا دیگر در خیال خاطرات با تو بودن یله‌ام. حالا دیگر یادم آمده لذت اینکه تو پدری و من پسر. می‌دانم. می‌دانم اینک آن بالا کنار آن ستاره‌ی دور نشسته‌ای و لبخند می‌زنی و من سحر را به انتظار نشسته‌ام و شب فراق که داند که تا سحر چند است.

نظرات کاربران

کاربر 6717374
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

صدای بی نظیر، متن دلپذیر، بسیار دلنشین و تاثیرگذار. ممنونم

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان