دانلود کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز با صدای حامد عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز اثر عزت‌الله فولادوند

دانلود و خرید کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز

کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز نوشتهٔ عزت الله فولادوند است. حامد عابدینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز

کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز درمورد نبرد ستارخان و دیگران با استبداد و به‌دنبال مشروطه است. این کتاب صوتی به موضوع‌هایی مانند نبرد ستارخان و مردم تبریز با استبداد، سیاست روسیهٔ تزاری و سفر ناخواستهٔ ستارخان به تهران، ستارخان و رفتار ناجوان‌مردانهٔ سران مشروطه در توطئهٔ پارک اتابک، میرزا ملکم خان، طالبوف تبریزی، انجمن ایالتی تبریز، دهخدا، شیخ احمد کرمانی، آخوندزاده، میرزا آقاخان کرمانی، محمدعلی شاه و روحانیون مرتبط با جنبش آزادی‌خواهی مردم ایران و... پرداخته است.

«ستارخان قراچه‌داغی» ۲۸ مهر ۱۲۴۵ به دنیا آمد و ۲۵ آبان ۱۲۹۳ درگذشت. او از سرداران جنبش مشروطهٔ ایران و ملقب به سردار ملی است. او در برابر نیروهای دولتی ضدّمشروطه در تبریز ایستاد. ستارخان سومین پسر «حاج حسن قره‌داغی» بود که در روستای سردارکندی در شهرستان ورزقان به دنیا آمد. او در مقابل قشون عظیم محمدعلی‌شاه پس از به توپ بستن مجلس شورای ملی و تعطیلی آن، که برای طرد و دستگیرکردن مشروطه‌خواهان تبریز به آذربایجان گسیل شده بود، ایستادگی کرد و بنای مقاومت گذاشت. ستارخان مردم را ضد اردوی دولتی فراخواند و خود رهبری آن را بر عهده گرفت و به‌همراه سایر مجاهدان و باقرخان (سالار ملی) به‌مدت یک سال در برابر قوای دولتی ایستادگی کرد و نگذاشت تبریز به‌دست طرفداران محمدعلی‌شاه بیفتد. اختلاف او با شاهان قاجار و اعتراض به ظلم و ستم آنان، به زمان کودکی‌اش برمی‌گشت.

شنیدن کتاب صوتی ستارخان و جنبش مردم غیور تبریز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره عزت الله فولادوند

عزت الله فولادوند ۵ دی ۱۳۱۴ در اصفهان به دنیا آمد. او مترجم آثار فیلسوفان نامدار در ایران است. او پس از گذراندن تحصیلات پایه در تهران، ابتدا جهت ادامهٔ تحصیل به انگلستان رفت و به‌علت برخی مشکلات دوباره به ایران بازگشت و دورهٔ دبیرستان را به پایان رساند؛ سپس به پاریس رفت و آنجا به‌مدت ۲ سال مشغولِ تحصیل در رشتهٔ پزشکی شد. پس از مطالعهٔ کتاب «مسائل فلسفه» اثر «برتراند راسل» پزشکی را رها کرد و برای تحصیل دانش فلسفه عازم آمریکا شد و دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و دکترای فلسفه را در دانشگاه کلمبیا گذراند. از اساتید او می‌توان به «آرتور دانتو»، «رابرت کامینگ» و «سیدنی مورگن بسر» اشاره کرد.

فولادوند از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۹ در سمت‌های مختلف در شرکت ملی نفت ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به کار بوده است. در کنار فعالیت‌های شغلی، به فعالیت‌های فرهنگی نیز پرداخت و چندین ترجمه از او در همان سال‌ها منتشر شد. ترجمهٔ کتاب‌های «فلسفهٔ کانت» و «آگاهی و جامعه» به‌ترتیب در دوره‌های هشتم و نهم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده‌اند. او آثار بسیاری دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان