دانلود کتاب صوتی ۵ زبان عشق با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ۵ زبان عشق

کتاب صوتی ۵ زبان عشق نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد است. عطیه بادامچی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی در قالب ۵ زبان، رازهایی را بیان می‌کند تا بتوانید عشقی پایدار را تجربه کنید.

درباره کتاب صوتی ۵ زبان عشق

کتاب صوتی ۵ زبان عشق از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در زمینه‌ٔ بهبود روابط زناشویی بوده که بیش از ۱۰ میلیون جلد از آن هم به فروش رفته است. گاه ممکن است در زندگی مشترک، مشکلاتی برای شما به وجود آید که فکر کنید چرا با این فرد ازدواج‌ کرده‌ام؟ آیا ازدواج من اشتباه بوده است؟ چرا او این رفتار را می‌کند؟ آیا می‌خواهد من را آزار دهد؟ چرا به من توجهی نمی‌کند؟ چرا ما هیچ وجه‌مشترکی با هم نداریم و در هیچ زمینه‌ای با هم به تفاهم نمی‌رسیم؟ و هزاران سؤال دیگر که باعث می‌شود امیدتان را برای داشتن یک زندگی پر از عشق از دست بدهید. نویسنده می‌خواهم این مژده را به شما بدهد که بیشتر مشکلاتی که شما در زندگی مشترکتان دارید، به این دلیل است که زبان عشق متفاوتی دارید و زبان عشق شریک زندگی‌تان را متوجه نمی‌شوید و آن را نیاموخته‌اید؛ بنابراین نمی‌توانید ابراز عشق شریک زندگی‌تان را احساس کنید. ممکن است او هر روز به شما ابراز عشق کند و بخواهد خودش را به شما ثابت کند، ولی چون شما زبان عشق همسرتان را نیاموخته‌اید، متوجه منظور او نمی‌شوید.

دکتر گری چاپمن در این کتاب صوتی شما را با ۵ زبان عشقی آشنا می‌کند که با یادگیری آن‌ها می‌توانید رابطه‌ٔ خود را به بهترین شکل ممکن بهبود و یا ارتقا دهید. این ۵ زبان عشق عبارتند از کلام تأییدآمیز، اختصاص‌دادن زمان برای یکدیگر، دریافت هدایا، خدمت به یکدیگر و تماس فیزیکی. شما با شناختن هر کدام از آن‌ها می‌توانید رابطه‌ٔ خود را نجات دهید و بهتر و عاشقانه‌تر از پیش زندگی کنید. روش‌های این کتاب صوتی، ساده و شوخ‌طبعانه بیان‌ شده‌اند و بسیار کاربرد دارند. استفاده از این روش‌ها می‌تواند رابطه‌ٔ شما را برای همیشه تغییر دهد. داستان‌هایی واقعی در این کتاب بیان شده که برای شما الهام‌بخش خواهد بود و روش حس مشترک به‌کاربرده‌شده در این کتاب صوتی، شما را برای استفاده از این ایده‌ها ترغیب خواهد کرد. شما با شنیدن این کتاب، احساس آرامش می‌کنید و مانند این است که دارید با دوستی دانا قدم می‌زنید و صحبت می‌کنید.

شنیدن کتاب صوتی ۵ زبان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران تجربهٔ عشقی ماندگار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری چاپمن

گری چاپمن نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه دارد به مردم کمک کند تا رابطه‌ٔ عاشقانهٔ مستحکمی داشته باشند. او در اقصی‌نقاط جهان سمینار برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. او سال‌هاست که مشاور ازدواج است و تجربیات خود از جلسات بی‌شمار مشاوره و بهبود روابط زناشویی را در کتاب «۵ زبان عشق» جمع‌آوری کرده است. او در این کتاب به حقیقتی ناگفته اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که افراد به زبان‌های مختلفی از عشق صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کند که زبان عشق شریک زندگی‌تان را کشف کنید و بفهمید باتوجه‌به روحیات و شخصیت او، چطور به او ابراز علاقه کنید که او این عشق شما را دریافت کند.

بخشی از کتاب صوتی ۵ زبان عشق

عشق دستور نمی‌دهد بلکه تقاضا می‌کند. من وقتی خواسته‌ای از همسرم دارم و این درخواستم را به‌صورت فرمان به او می‌دهم، من والد می‌شوم و او کودک. این پدر و مادر است که به کودک سه‌ساله می‌گوید چه‌کارهایی را باید انجام دهد و چه‌کارهایی را نباید انجام دهد ولی در ازدواج هر دو بالغ و برابریم. قطعاً هیچ‌کدام از ما کامل نیستیم ولی بالغ هستیم و شریک زندگی هم. روشی که ما خواسته‌هایمان را بیان می‌کنیم بسیار مهم است. اگر به‌صورت دستور یا فرمان درخواستمان را بیان کنیم، صمیمیت بینمان از بین می‌رود ولی اگر درخواستمان را به‌صورت متواضعانه بیان کنیم راه را نشان داده‌ایم. مردی که به همسرش می‌گوید: «تو کیک سیب‌های بسیار خوبی درست می‌کنی. ممکن است لطفاً این هفته یکی از آن‌ها را درست کنی؟ من آن کیک سیب‌ها را خیلی دوست دارم.» درواقع می‌خواهد به زنش نشان دهد که چطور می‌تواند به شوهرش محبت کند و نزدیکی بیشتری ایجاد کند.

نظرات کاربران

zahra mosavi
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

عالی بود. من مجردم و این کتاب کلا دیدمونسبت به ابراز علاقه عوض کرد. حالا دیگ میدونم زبان عشق خودم و اطرافیانم چیه و میتونم باهاشون راحت تر ارتباط برقرار کنم و نشون بدم دوستشون دارم

Nazanin Vafai
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

به واقع جواب خیلی از سوالات و مشکلاتمون در زندگی مشترکمون تو این کتاب موجوده. به خاطر زندگی بهتر براش وقت بزارید و بخونیدش

شادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

به نظر من جای چنین کتابی و کلا کتابهایی از این دست در سیستم آموزشی ما خالیه. کتابی که قبل ،حین و بعد از ازدواج برای داشتن زندگی مشترک عالی فوق العاده لازمه. 🌱

homan asadi
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

کتاب بسیار آموزنده ای بود و خواندنش برای هر فردی در هر سنی واجبه. این کتاب بهتون کمک میکنه بهتر همدیگرو درک کنید و به هم محبت کنید، در نتیجه میتونید زندگی شیربن تری رو تجربه کنید.

sedighe
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

اگه بگم در زمینه رابطه جز تاثیرگذارترین کتاب ها برایم بود اغراق نکردم. درود بر راهنمایان راه انسانیت

v.r.e
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

گوش دادن خط به خط این کتاب به من حس آرامش و رضایت میده.انگار رفتم پیش یه مشاور خییییلی باتجربه و بزرگترین مشکلم رو حل کردم!

کاربر ۵۷۸۱۶۲۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

عالی بود

nazaninbandizadeh
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

خوب بود

manijeh.rpr
۱۴۰۲/۰۴/۰۸

خیلی عالی بود به نظر من هر کسی باید این کتاب رو حداقل یکبار بخونه

کاربر ۲۸۱۷۰۶۰ معاذالهی
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

عالیییی

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان