دانلود کتاب صوتی حمام فلسفه با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حمام فلسفه اثر گریگوری برگمن

دانلود و خرید کتاب صوتی حمام فلسفه

معرفی کتاب صوتی حمام فلسفه

کتاب صوتی «حمام فلسفه» نوشتهٔ گریگوری برگمن و ترجمهٔ علی غفاری است و آوانامه آن را با گویندگی تایماز رضوانی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی حمام فلسفه

حمام فلسفه نگاهی اجمالی است به تاریخ فلسفه و اندیشهٔ بزرگان این حوزه. بخش‌های مختلف این کتاب فلاسفه را براساس عصر زندگی‌ آن‌ها مرتب کرده است. این معرفی‌ها از اولین فیلسوفان تاریخ آغاز می‌شود و به بزرگترین فیلسوفان قرن بیستم ختم می‌شود. گریگوری برگمن از تالس و اندیشمندان ماقبل سقراط شروع می‌کند که بخش نخست کتاب را تشکیل می‌دهند. هرکدام از ۲۳ فصل بعدی کتاب بر یک فیلسوف تمرکز دارد. در نقطهٔ آغازین دنیای فلسفه به تعبیر امروزی آن، افلاطون، ارسطو، آگوستین قدیس و توماس اکویناس قرار دارند. پس از این فلاسفه، کتاب به رنه دکارت، هابز، بندیکت اسپینوزا، جان لاک و دیوید هیوم می‌رسد. سپس برگمن دربارهٔ امانوئل کانت، هگل، کارل مارکس و ژان ژاک روسو صحبت می‌کند و بعد از آن مخاطب را با آرتور شوپنهاور، جان استوارت میل، سورن کیرکگارد، فردریش نیچه، جان دیوئی و لودویگ ویتگنشتاین آشنا می‌‌کند.

کتاب صوتی حمام فلسفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی به افرادی که مایل هستند به‌طور اجمالی با تاریخ فلسفه آشنا شوند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی حمام فلسفه

«سخت‌گیری‌ها باعث شد تا روسو در شانزده سالگی دست به فرار بزند. بعد از آن زندگی روسو همواره با تحول و جنجال دست به گریبان بود. روسو ابتدا کاتولیک شد، ‌سپس به مذهب پروتستان گرایید. در گذشت زمان روسو به فسلفه و موسیقی روی آورد. سرانجام هنگامی که بیش از چهل سال داشت، در پاریس به‌عنوان نویسنده‌ای که جایزه‌ی نویسندگی را از آن خود کرده است شناخته شد و حتی اوپرای موفقی نیز نوشت. بعد از شهرت کارهای درخشانش با وجود بی‌ملاحظگی و تکبری که داشت همواره مورد توجه بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان