دانلود کتاب صوتی برگ برنده با صدای فرنوش پیغامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برگ برنده اثر لورا هوآنگ

دانلود و خرید کتاب صوتی برگ برنده

معرفی کتاب صوتی برگ برنده

کتاب صوتی برگ برنده نوشتهٔ لورا هوآنگ و ترجمهٔ مهدیه مفیدی است. فرنوش پیغامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی برگ برنده

کتاب صوتی برگ برنده نشان داده است که تنها با داشتن یک برگ برنده است که می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد. نویسنده در این اثر صوتی از ما می‌خواهد به‌دنبال کیفیاتِ ویژه‌ای باشیم که به ما یک دست بالاتر می‌دهند و توجه و حمایتِ دیگران را جذب می‌کنند. لورا هوآنگ به ما یاد داده است که چطور نقاط ضعفِ خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم و به برگ برنده دست یابیم. این نویسنده در کتاب صوتی حاضر راهی را به ما نشان داده است که به‌وسیلهٔ آن می‌توانیم بر برخی از برداشت‌های مضر در زندگی خود چیره شویم و موانع موجود را پشت سر بگذاریم. این استاد دانشگاه هاروارد، با ارجاع به مطالعات موردی جدید و تحقیقات پیشگامانه‌ای که بر روی فائق‌آمدن بر تعصبات انجام شده، توضیح داده است که چگونه نقاط ضعفمان را به نقاط قوت و نقاط قوت را به موفقیت تبدیل کنیم. رویکرد و راهی که لورا هوآنگ در این کتاب صوتی ارائه داده، دو مفهوم اصلی دارد؛ «ایجاد ارزش» و «ایجاد لذت». از نظر این نویسنده، اساس و پایهٔ همهٔ کسب‌و‌کارها «ایجاد ارزش» است. اگر شما قادر نباشید ارزشی ایجاد کنید، با هیچ بازی زبانی و استراتژی‌ای نخواهید توانست کاری به پیش ببرید. از طرف دیگر «ایجاد لذت» به این معنی نیست که شما جذاب باشید یا بتوانید به‌خوبی دیگران را سرگرم کنید. «ایجاد لذت» به معنی این است که بتوانید به شکلی رفتار کنید که دیگران به شما فرصتی برای ایجاد ارزش بدهند.

لورا هوآنگ کتاب صوتی برگ برنده را پیرامون ۱۳ اصلِ اساسی گردآوری کرده است و به هر کدام از این اصول، فصلی را اختصاص داده است. این ۱۳ اصل، به ما یاد می‌دهند چگونه پیش‌داوری‌ها و تعصبات دیگران را واژگون کنیم و سپس داستانِ شخصی خودمان را کشف کنیم. لورا هوآنگ از ما می‌خواهد تبدیل به کسی بشویم که هیچ‌کسی نمی‌تواند از او تقلید کند و این مسئله را به برگ برندهٔ خود تبدیل کنیم؛ هیچ‌کسی مسیر زندگی ما را نپیموده، موفقیت‌ها و شکست‌های ما را نداشته و تجاربِ ما را کسب نکرده است. ما می‌توانیم به‌راحتی از این نکات برای ارزشِ جدیدی که خلق می‌کنیم و زاویهٔ دید جدیدی که به ارمغان می‌آوریم کمک بگیریم. لورا هوآنگ از ما می‌خواهد نقاط ضعف خود را بپذیریم و از آن‌ها به‌عنوان نقاط قوت و برگ برندهٔ خود استفاده کنیم.

شنیدن کتاب صوتی برگ برنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی برگ برنده

«شرکت‌های واقعاً خوب در پارکینگ‌ها به وجود می‌آیند جایی که اشخاص احساس ضرورت می‌کنند؛ از بی‌پول شدن می‌هراسند؛ در تلاشند محصول‌شان را قبل از رقبا وارد بازار کنند؛ با این تردید زندگی می‌کنند که آیا محصول به مذاق مشتریان خوش می‌آید یا نه؛ و اینکه آیا مخاطب صحیح را هدف گرفته‌اند یا نه. در یک کلمه، همه‌چیز به محدودیت‌ها ختم می‌شود. مراکز رشد، کمتر موفقند چون محدودیت ندارند و نداشتن محدودیت برای نوآوری مشکل به وجود می‌آورد.

شرکت‌هایی که عضوی از مراکز رشد همکار هستند چطور؟ آنچه پژوهشگران دریافتند این بود که این مراکز رشد می‌دانند که با وجوه شرکت حمایت می‌شوند. مخاطب خود را می‌شناسند، فکر می‌کنند دقیقاً می‌دانند چه می‌خواهند و می‌توانند اگر خواستند ساعت ۵ عصر به خانه بروند. آن‌ها با هیچ‌یک از ترس‌ها و آشفتگی‌های بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها روبرو نمی‌شوند. خود این شرکت‌ها معمولاً درباره‌ی دانش خود پیرامون نوآوری مورد نیاز‌شان غلو می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
۶۰,۰۶۰
۳۰%
تومان